#1
Hai! Ik weet niet of mensen zich hier in herkennen, maar ik vind t persoonlijk soms heel chill om wat te kijken tijdens een 'gemiddelde' ketaminetrip.
Vaak zet ik zelf Harry Potter of Flodder aan, vraag mij niet waarom, maar mn ketaminebrein gaat daar echt heel goed op. Soms werkt t bijna als een soort ankerpunt 🙃
Hebben andere mensen ook dat ze specifieke films/series fijn vinden om aan te zetten?
Vaak zet ik zelf Harry Potter of Flodder aan, vraag mij niet waarom, maar mn ketaminebrein gaat daar echt heel goed op. Soms werkt t bijna als een soort ankerpunt 🙃
Hebben andere mensen ook dat ze specifieke films/series fijn vinden om aan te zetten?