#1
Oeh dat is echt een lastige vraag voor mij want ik vind 3mmc eigenlijk best kut en wordt er heel traag en in mijzelf gekeerd van.Wow, dat is best wel atypisch voor een stof uit deze klasse. Zo’n hoge potentie. Klinkt als potentieel link spul.
@ChacChan: De eerste uren waarin je je nog ‘ongekend fantastisch’ voelde, waar was het dan (het meest) mee te vergelijken? Ik heb nog niet zoveel over deze stof gelezen. Lijkt het bijvoorbeeld op 3-MMC, is het euforisch/entactogeen (MDMA-achtig), hoe was het lichamelijk?
Goed dat je ons waarschuwt. Thanks! We maken allemaal wel eens een domme fout, het beste wat we kunnen is eruit leren en er eerlijk over zijn.
Ik denk dat een een klein beetje met xtc te vergelijken valt? En cokex5