Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPerongeluk 4mpd als laatste nakje na een veelte lange nacht

Perongeluk 4mpd als laatste nakje na een veelte lange nacht

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
ChacChanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Wow, dat is best wel atypisch voor een stof uit deze klasse. Zo’n hoge potentie. Klinkt als potentieel link spul.

@ChacChan: De eerste uren waarin je je nog ‘ongekend fantastisch’ voelde, waar was het dan (het meest) mee te vergelijken? Ik heb nog niet zoveel over deze stof gelezen. Lijkt het bijvoorbeeld op 3-MMC, is het euforisch/entactogeen (MDMA-achtig), hoe was het lichamelijk?

Goed dat je ons waarschuwt. Thanks! We maken allemaal wel eens een domme fout, het beste wat we kunnen is eruit leren en er eerlijk over zijn.
Klik om te vergroten...
Oeh dat is echt een lastige vraag voor mij want ik vind 3mmc eigenlijk best kut en wordt er heel traag en in mijzelf gekeerd van.

Ik denk dat een een klein beetje met xtc te vergelijken valt? En cokex5

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kun je iets meer vertellen over hoeveel en hoe vaak 4-MPD je hebt gebruikt?

Je zegt dat je na 4 uur slecht ging. Maar was dat omdat je had bijgepakt?
C
ChacChanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey allemaal,

Ik heb zojuist echt ds grootste miscalculatie ooit gemaakt. Vanavond voor het eerst 4mpd gebruikt. Dit was allemaal leuk en prims to er ongeveer 4 uurtjes waren verstreken. Wat ging ik ineens slecht. Ik heb mij oprecht nog nooit in mn leven zo moeilijk gevoeld. Hele tijd misselijk ook, maar mentaal stond ik nog gewoon aan. Dus besloten om een uur te wachten en over te stappen naar pep. Dit bleek uiteindelijk een goede beslissing want de misselijkheid was zo goed als weg. Ik merkte al wel op dat mn lichaam wel heel extreem reageerde op de 4mpd Ik kreeg namelijk echt het idee dat er ledematen uitvielen en dat mn coördinatie zoek was. Dit vond ik best zorgwekkend. Dus onderweg naar huis 3 uurtjes later toch weer een puntje pep aangezien de misselijkheid ook weer kwam opzetten. Afijn. Eenmaal thuis aangekomen ging t helemaal mis. Zodra ik ging liggen stond mn lichaam totaal niet meer in contact met mn brein. Ik kon alleen nog maar liggen en met moeite mn ledematen aansturen. Meteen zout en suiker geïnhaleerd en magnesiumtabletten. T ging uiteindelijk van kwaad naar erger. Nu komt dus hef niet zo slimme gedeelte. Ik dacht hey, mn vriend heeft 3m. Misschien dat dat de boel weer een beetje een kickstart geeft want die 4mpb hoef ik echt niet meer aan te raken.

Uiteindelijk bleek het niet zoveel te doen. Voelde mij er ook niet slechter door. Alleen toen t uitwerkte raakte ik zowat in een totale paralysis. Dit vond ik echt zo eng en verschrikkelijk... Dus mijn drugshoofd denkt op dat moment: Ja daar moet weer een dikke punt 3m in anders kom ik never nooit niet van de bank naar mn bed.

Dus ik met een zeer intense mentale en fysieke strijd uiteindelijk dat zakje kunnen vinden. Wat denk je? Is het de 4mpd....

Zo ontzettend dom dit. Normaal heb ik echt wel inde gaten welk zakje wat is maar in deze toestand bleek dat toch lastig. Wens mij succes.

Voor mij nooit meer 4mpd. Wat is dat een verraderlijk spul.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oei ja dat klinkt wel als een nare ervaring. Fijn dat je het met ons deelt! Hopelijk leren anderen daar ook weer van. Persoonlijk had ik al meer slechte reports gelezen over deze stof. Klinkt niet heel aanlokkelijk allemaal.
C
ChacChanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Kun je iets meer vertellen over hoeveel en hoe vaak 4-MPD je hebt gebruikt?

Je zegt dat je na 4 uur slecht ging. Maar was dat omdat je had bijgepakt?
Klik om te vergroten...
Jazeker kan ik dat. Omdat het mijn eerste keer was nam ik een heel bescheiden sleutelpuntje. Niet zoals bijvoorbeeld 3mmc. Echt een minibultje. Daarna een uur gewacht telkens en na de 4e nam ik een heel klein puntje na een half uurtje.

Heb ze allemaal zo gelijk mogelijk gedaan.
Had online gelezen dat je het beste rustig kan beginnen en beter te laag kan doseren dan te hoog.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Klinkt niet heel aanlokkelijk allemaal.
Klik om te vergroten...
Pharmacological demon seed?
Raar spul.
Wil er wat over uitleggen om te kunnen 'hypothetiseren' maar daar ben ik te stoned voor.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe gaat het nu met je?
Klinkt als een heel angstige en gevaarlijke trip. Durfde je geen ambulance te bellen..?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
ChacChan zei:
Jazeker kan ik dat. Omdat het mijn eerste keer was nam ik een heel bescheiden sleutelpuntje. Niet zoals bijvoorbeeld 3mmc. Echt een minibultje. Daarna een uur gewacht telkens en na de 4e nam ik een heel klein puntje na een half uurtje.

Heb ze allemaal zo gelijk mogelijk gedaan.
Had online gelezen dat je het beste rustig kan beginnen en beter te laag kan doseren dan te hoog.
Klik om te vergroten...
Ah ja, een probleem daarbij is wel dat 4-MPD eigenlijk te sterk is om zomaar met het blote oog te doseren. 10 tot 50 milligram is al een gangbare hoeveelheid. Als je gaat eyeballen dan is de kans heel groot dat je te veel neemt. 3-MMC is wat dat betreft ongekend vergeeflijk. Er zijn niet zoveel middelen waarbij je makkelijk veel meer kunt nemen zonder dat het problemen oplevert.
C
ChacChanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cardboard zei:
Hoe gaat het nu met je?
Klinkt als een heel angstige en gevaarlijke trip. Durfde je geen ambulance te bellen..?
Klik om te vergroten...
Ik stond inderdaad op het punt om een ambulance te bellen ja.

Heb t toch uitgezeten en uiteindelijk vannacht 4/6 uurtjes kunnen slapen. Ben nog enigszins motorisch gestoord en echt knallende koppijn, maar voel mij beter 👍🏻
C
ChacChanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Ah ja, een probleem daarbij is wel dat 4-MPD eigenlijk te sterk is om zomaar met het blote oog te doseren. 10 tot 50 milligram is al een gangbare hoeveelheid. Als je gaat eyeballen dan is de kans heel groot dat je te veel neemt. 3-MMC is wat dat betreft ongekend vergeeflijk. Er zijn niet zoveel middelen waarbij je makkelijk veel meer kunt nemen zonder dat het problemen oplevert.
Klik om te vergroten...
Ja eyeballen was denk ik met dit spul indd niet handig. Nu ben ik sowieso niet van de grote sleutelpunten. Zie soms mensen dijken wegwerken waar ik bang van wordt.

Hoe zij jij het doen dan? Stel ik ga naar een feestje en ik wil het dus goed kunnen doseren.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
ChacChan zei:
Ja eyeballen was denk ik met dit spul indd niet handig. Nu ben ik sowieso niet van de grote sleutelpunten. Zie soms mensen dijken wegwerken waar ik bang van wordt.

Hoe zij jij het doen dan? Stel ik ga naar een feestje en ik wil het dus goed kunnen doseren.
Klik om te vergroten...
Vooraf afwegen en capsules vullen.

En onthouden dat dit spul waarschijnlijk niet heel geschikt is voor feestjes, vanwege de moeilijke dosering, het risicoprofiel, en het feit dat er echt heel weinig informatie beschikbaar is over 4-MPD dus dat je beter niet herhaaldelijk kan doseren, al helemaal niet in een nog risicovolle warme feestomgeving met weinig slaap en veel lichaamsinspanning.
C
ChacChanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Vooraf afwegen en capsules vullen.

En onthouden dat dit spul waarschijnlijk niet heel geschikt is voor feestjes, vanwege de moeilijke dosering, het risicoprofiel, en het feit dat er echt heel weinig informatie beschikbaar is over 4-MPD dus dat je beter niet herhaaldelijk kan doseren, al helemaal niet in een nog risicovolle warme feestomgeving met weinig slaap en veel lichaamsinspanning.
Klik om te vergroten...
Thanks! Ja kut haha. Ik voelde mij namelijk de eerste 4 uur echt ongekend fantastisch.

Ik zal het het eerst wel weer een keer in een rustige setting gebruiken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
ChacChan zei:
Thanks! Ja kut haha. Ik voelde mij namelijk de eerste 4 uur echt ongekend fantastisch.

Ik zal het het eerst wel weer een keer in een rustige setting gebruiken.
Klik om te vergroten...
Ja bij vergelijkbare cathinones zie je dat ook wel hoor: eerst een lekkere roes, maar heel sterk de neiging om MEER te nemen en dan snel oplopend heel veel bijwerkingen die zich blijven opstapelen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Ah ja, een probleem daarbij is wel dat 4-MPD eigenlijk te sterk is om zomaar met het blote oog te doseren. 10 tot 50 milligram is al een gangbare hoeveelheid. Als je gaat eyeballen dan is de kans heel groot dat je te veel neemt. 3-MMC is wat dat betreft ongekend vergeeflijk. Er zijn niet zoveel middelen waarbij je makkelijk veel meer kunt nemen zonder dat het problemen oplevert.
Klik om te vergroten...

Wow, dat is best wel atypisch voor een stof uit deze klasse. Zo’n hoge potentie. Klinkt als potentieel link spul.

@ChacChan: De eerste uren waarin je je nog ‘ongekend fantastisch’ voelde, waar was het dan (het meest) mee te vergelijken? Ik heb nog niet zoveel over deze stof gelezen. Lijkt het bijvoorbeeld op 3-MMC, is het euforisch/entactogeen (MDMA-achtig), hoe was het lichamelijk?

Goed dat je ons waarschuwt. Thanks! We maken allemaal wel eens een domme fout, het beste wat we kunnen is eruit leren en er eerlijk over zijn.
C
ChacChanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neo-Shulginist zei:
Ja bij vergelijkbare cathinones zie je dat ook wel hoor: eerst een lekkere roes, maar heel sterk de neiging om MEER te nemen en dan snel oplopend heel veel bijwerkingen die zich blijven opstapelen.
Klik om te vergroten...
Ik had bij deze dus geen neiging om meer te nemen juist omdat ik van zon lage dosis al goed ging. Dat vond ik ook echt top. Ik dacht helemaal dat ik HET spul voor mij had gevonden. 🤣
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#16
ChacChan zei:
Ik stond inderdaad op het punt om een ambulance te bellen ja.

Heb t toch uitgezeten en uiteindelijk vannacht 4/6 uurtjes kunnen slapen. Ben nog enigszins motorisch gestoord en echt knallende koppijn, maar voel mij beter 👍🏻
Klik om te vergroten...
Ben opgelucht te lezen dat het goed is gekomen. Bij twijfel, bel een volgende keer wel (alsjeblieft echt) een ambu / noodnummer.
Gelukkig is het goed afgelopen. <3
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."