Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zoals de titel het zegt. Ik heb aardig wat kunstige snuifbuizen voorbij zien komen, maar wat is nou het meest gekke waar jij iets doorheen gesnoven hebt?"
"OunbuRaL zei: Pagina uit de bijbel, amen en sorry. Klik om te vergroten... Ik heb weleens coke envelopjes gevouwen van een katholiek bedevaart boekje. Moet kunnen"
"Hoi allen! Mijn favoriete drug was/is keta. Ik heb hier bijna alleen maar leuke ervaringen mee tot de twee laatste keer. Ik had al een aantal maanden niks gebruikt en had wat alcohol gedronken. Ik begon met een lijn 3mmc om 'nuchter' te worden om vervolgens een puntje keta te nemen. (Dit doe ik al jaren af en aan bij feestjes) Maar ineens voel ik mij zo ontzettend slecht! Helemaal geen ketamine gevoel en bizar intens misselijk. Uiteindelijk moeten overgeven. Nu met de jaarwisseling dacht ik, afijn ik drink wel wat minder alcohol en blijf wat langer bezig met 3mmc voordat ik ket neem. Ik heb de hele jaarwisseling niet meegekregen. Ik nam een sleutelpuntje en een half uur later hing ik boven het toilet. Heb de hele nacht 8 uur lang ongeveer elk half uur moeten overgeven (geen aanrader) Hoe kan dit? Ik gebruik normaal altijd op feestjes keta (1 keer in de 2a3 maanden) niks aan de hand. Voorheen heb ik wel een slechte periode gehad waarin ik elk weekend aan de keta zat maar dan maakte ik meestal net 1 gram op. (Niet goed, I know. Dit doe ik inmiddels ook niet meer) Maar je zou kunnen stellen dat ik er wel ervaring mee heb. Waarom het dan de afgelopen twee keer zo verkeerd viel?? Bij twee verschillende dealers gehaald ook. Denk dat menig antwoord hierop iets in de trant van :'Geen keta meer gebruiken' gaat zijn. Inderdaad dat ben ik ook niet meer van plan om te doen als t zo heftig en verkeerd binnenkomt. Maar is hier een verklaring voor? Dankjewel alvast!"
"Teveel alcohol en keta is inderdaad een hele nare combi. Dit heb ik zeker al eerder ondervonden helaas. Ik drink daarom dus ook aanzienlijk minder als ik ook op de planning heb staan om keta te gebruiken. Normaal gesproken gaat dit goed. Tuurlijk het blijft ergens spelen met vuur, maar de manier waarop het zo snel zo slecht ging de afgelopen twee keer hebben mij echt laten schrikken. Dit is totaal niet hoe ik 'normaal' erop reageer. Ik weet overigens zeker dat het keta en 3mmc was. Mn slaap is nooit echt denderend, maar ik eet gezond en voldoende."
"Hai! Ik weet niet of mensen zich hier in herkennen, maar ik vind t persoonlijk soms heel chill om wat te kijken tijdens een 'gemiddelde' ketaminetrip. Vaak zet ik zelf Harry Potter of Flodder aan, vraag mij niet waarom, maar mn ketaminebrein gaat daar echt heel goed op. Soms werkt t bijna als een soort ankerpunt 🙃 Hebben andere mensen ook dat ze specifieke films/series fijn vinden om aan te zetten?"
"Hallo allen, Een maand geleden ongeveer heb ik hier op dit forum een bericht geplaatst over 4mpd. Tijdens het gebruik ervan was ik namelijk uiteindelijk vrijwel volledig verlamd geraakt (bericht is te lezen op mn profiel) Nu zijn we dus een maand verder. Ik moest twee weken weer wennen aan lopen en bewegen, alsof de verbinding van mn brein naar mn benen niet helemaal goed tot stand kwam. Alles voelde wiebelig en werkte niet mee. Dat gevoel was dus na 2 weken volledig weg. Ik was zo blij. Ik was namelijk zo enorm bang dat het zou blijven. Dat ik voor altijd moest dealen met het gevoel van disconnectie met mn benen.... 1 week later begon ik ineens te spasten vanuit mn middenrif. Snapte er niks van. Uiteindelijk werden ze steeds heftiger en zijn ze vrijwel continu aanwezig. Uiteindelijk verplaatsde het zich ook naar mn arm en nek/hoofd. Ik ben enorm spastisch en bijna elk moment aan het ticken. Conclusie: FNS Nu vermoed ik dat dit wellicht een 'zeer zeldzaam geval is'. Net als dat voorgeschreven medicijnen bijwerkingen hebben, hebben drugs dat uiteraard ook. Alleen is er zo weinig bekend over 4mpd dat ik dit toch wel echt wil delen hier. Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet!"
"Neo-Shulginist zei: Ja bij vergelijkbare cathinones zie je dat ook wel hoor: eerst een lekkere roes, maar heel sterk de neiging om MEER te nemen en dan snel oplopend heel veel bijwerkingen die zich blijven opstapelen. Klik om te vergroten... Ik had bij deze dus geen neiging om meer te nemen juist omdat ik van zon lage dosis al goed ging. Dat vond ik ook echt top. Ik dacht helemaal dat ik HET spul voor mij had gevonden. 🤣"
"Hallo allen, recent besloten om 4fma te gaan proberen. Ik heb persoonlijk de voorkeur om drugs te snuiven en vroeg mij af of dit met 4fma ook rendabel is. Zo ja, Is het handiger om 1 of 2 lijnen te nemen met een hogere dosis of om het te verspreiden over de avond? Weet iemand hoe lang de duur is van 4FMA wanneer je het snuift? Thanks!"
"Spyro zei: Super korte werking, je neus gaat je niet dankbaar zijn Klik om te vergroten... Tja, mijn neus is mij vaak niet dankbaar na het weekend. Ik vind bommetjes gewoon stukken minder fijn. Wat is volgens jou een super korte werking?"
"Spyro zei: Ik snuif het ook altijd hoor. Alleen dit goedje is echt troep Hooguit een kwartier een lekkere rush. Niet eens denk ik… Daarna komen al snel de negatieve effecten naar de voorgrond. Beste is eigenlijk wel een goed bommetje doseren, heb je meer plezier van Klik om te vergroten... Check. Heb op t moment geen capsules liggen. Denk dat ik het door een drankje mix en mocht het effect niet gewenst zijn dan kan ik altijd nog wat sleutelpuntjes nemen right?"