Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tomorrowneverknows zei: Ik weet dat de ‘postzegels’ onder de tong gelegd dienen te worden voor het beste effect.. maar hoe werkt dit met pellets? Moet ik erop zuigen/kauwen of wat? Klik om te vergroten... Ik weet niet hoe je dingen eruit zien maar als je denkt dat je de LSD eruit kunt zuigen doe dit gerust voor een kwartier. Maar je hoeft je sowieso geen zorgen te maken, LSD werkt gewoon als je het inslikt. Wat ik qua timing aanraad: als de effecten beginnen opkomen, ga dan naar het bos en spendeer daar enkele uren. Als iemand van jullie diep tript kan het moeilijker worden nog te verplaatsen, wat saai kan zijn voor de ander mocht die wel nog kunnen wandelen. Want het bos lijkt mij inderdaad een magischere setting dan thuis. Vergeet geen water mee te nemen tegen de dorst en eventueel iets om te knabbelen na een paar uur Voor de rest zal het zichzelf uitwijzen, probeer vooraf niet te strict te plannen, of ter plekke te hard aan een planning willen houden waar je op het moment zelf misschien geen zin in hebt. Tegen de flow van een trip ingaan zal een minder goede ervaring opleveren. Het wordt wel duidelijk op het moment zelf"
"Ik zie dit bericht nu pas, anders had ik je gezegd dat het geen slecht idee is om na twee bad trips een voorzichtigere dosis te kiezen. Je hoeft niet bang te zijn voor een "net niet" ervaring, want dan doe je het later gewoon nog eens opnieuw. Zeker gezien je het alleen doet, zou je normaal opportuniteit zat moeten hebben. Maar je hebt het al achter de rug lijkt me ondertussen dus hoe was het?"
"fyrckantsylph zei: Misschien zijn die dots wel oplosbaar in water of wodka. Klik om te vergroten... Moet dan gedestilleerd water zijn anders blijft er 0 LSD over"
"Ging je dieper dan anders? Probeer eens een lichte portie psychedelica te nemen en terug te denken aan je trip. Bij mij helpt weed zelfs omdat het psychedelisch werkt voor me."
"Geheugen en psychedelica werken raar. Het is alsof je bij een psychedelische trip wel alles in je geheugen opslaat, maar je enkel maar toegang hebt tot de stukken geheugen waarbij je in dezelfde toestand bent. En hoe gelijker de toestand, hoe echter het aanvoelt. Bijvoorbeeld, als je diep tript heb je moeilijker toegang tot je geheugen wat er nuchter allemaal gebeurde, en heel je nuchter leven voelt als een droom, niet echt gebeurd. Als je dan uitgetript bent heb je moeilijker toegang tot de stukken geheugen van toen je diep tripte, en dan voelt dat stuk als een droom. Dus net omgekeerd. Als je tussen de twee niveaus in bent (dus: je tript een beetje), lijkt je toestand op alle twee een beetje (dus zowel op nuchter als een diepe trip), en zul je toegang hebben tot beide stukken geheugen. Van beide toestanden minder dan als je daadwerkelijk in die toestand bent, maar beter dan als je er ver van verschilt. Het is dan dat je terug meer uit je geheugen kunt halen van toen je diep tripte, en aangezien je dan tussen de twee in bent, zul je nuchter relatief gemakkelijk terug kunnen denken aan wat je je herinnerde in je minder diepe trip over je diepe trip. Zo neem je dus herinneringen meer mee naar je nuchtere toestand. Maar het zal nog altijd niet even veel zijn als wanneer je terug helemaal het diepe in gaat (maar dan herinner je je het nuchter ook niet meer). Het gaat dus om herinneringen van herinneringen proberen ophalen Dit is tenminste mijn ervaring. Hopelijk heb ik het beetje duidelijk uitgelegd. Ik gok dat je, net zoals mij, als je eens een lichte trip doet, versteld gaat staan van herinneringen die binnenkomen, gepaard met nog meer ongeloof van HUH HOE KON IK DAT VERGETEN ZIJN. Ben benieuwd naar je bevindingen Tot slot nog een woord van raad: het dubbel nemen van portie (anderhalve zegel vs driekwart) zorgt niet voor een dubbel zo intense trip, maar nog veel intenser. De grafiek intensiteit versus portie gaat niet lineair, maar meer richting parabolisch."
"Ik wil niemand overtuigen om gevaarlijke dingen te doen, maar wil wel eens zeggen dat een van mijn vriendinnen vroeger meermaals dagelijks een paniekaanval kreeg, en sinds een bepaalde truffeltrip enkele maanden geleden is het weg. Ze heeft geen meer gehad sindsdien. Denk ook dat het handig kan zijn om te bedenken of de paniekaanvallen op bepaalde momenten voorkomen of net niet. Bv als je in gezelschap bent dan niet. In dat geval kan trippen in gezelschap bv veel veiliger zijn dan alleen in je zetel. Is maar een idee, let wel dat ik NIETS ken over het onderwerp."
"Is het ook zo dat trippen minder goed werkt de dag na MDMA door de downregulatie van je serotoninereceptoren waar je hersenen voor zorgden om in balans te raken door de overvloed aan serotonine waar de MDMA voor zorgde? Gezien LSD ook op je serotoninereceptoren werkt. Maar als er vele uit staan..."
"Natozlato zei: Als je er echt van iemand houdt, dan laat je diegene doen waar hij gelukkig van wordt, tenzij het hemzelf schade toebrengt. Klik om te vergroten... Ik denk dat dit helaas het probleem is. Mensen over het algemeen geloven veel propaganda die ze gevoerd worden. Zelfs al zeg je ze dat het niet klopt, de hersenverbindingen die drugs met een negatieve emotie associëren zijn te sterk (cognitieve dissonantie). Daarom loop ik er ook niet mee te koop dat ik soms trip."
"Nomis zei: Ik ga beginnen met zeggen dat ik het wel een beetje vreemd vind dat jullie allemaal lijken te denken dat mijn vriendin aan de drugs moet of haar moet inlezen in iets wat haar totaal niet interesseert. Klik om te vergroten... Niemand zegt dat. Wat mensen zeggen is dat ze geen negatief waardeoordeel moet hebben over iets waar ze niets vanaf weet. Dat is een algemene stelling die overal op toepasbaar is, drugs of niet. Het is nonsens om te zeggen "drugs zijn slecht, heb liever dat je er vanaf blijft" als je niet eens weet of dat wel echt zo is."
"Het valt op een maandag dus listig Maar er komt deze lente normaalgezien wel een LSD tripje."