Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosering speed bommetjes

Dosering speed bommetjes

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
p
psychedelicflowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
FredKroket zei:
Dit is geen garantie op toch in slaap kunnen vallen, houdt dat in je achterhoofd.
Klik om te vergroten...
Yess, daar heb ik al op gerekend 😝
p
psychedelicflowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blauweaap zei:
miauw kost nie veel duurder dan 1gram droge pep. maarja mensen haaie op een paar euros deze tijd. wil je slapen? geen pep
Klik om te vergroten...
Ik betaal *modknip* voor speed en rond de *modknip* voor 3mmc. Ik gebruik op een feest al snel een gram 3mmc. Een gram pep doe ik wel even mee.
p
psychedelicflowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
We hebben besloten de speed toch te wassen met aceton :grin:
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
psychedelicflower zei:
We hebben besloten de speed toch te wassen met aceton :grin:
Klik om te vergroten...
Goeie keus
psychedelicflower zei:
Ik twijfel een beetje tussen 2 bommetjes van elk 30mg of elk 40mg
Klik om te vergroten...
Ik vind het zelf chill om hoog te begonnen en dan lager bij te doseren
p
psychedelicflowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geneesmiddel zei:
Goeie keus

Ik vind het zelf chill om hoog te begonnen en dan lager bij te doseren
Klik om te vergroten...
Ahaa en wat raad je aan qua dosering bij gewassen speed?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
psychedelicflower zei:
Ahaa en wat raad je aan qua dosering bij gewassen speed?
Klik om te vergroten...
Als het enkel versneden is met caffeine en dat was je er allemaal uit dan zou het puur moeten zijn. Van helemaal zuivere amfetamine ga ik vrij hard van eerst 40mg en dan wat later nog 20mg. Hoger dan 70mg zou ik echt niet gaan want dat is echt niet best voor je lijf en dat zal je dan ook wel merken.

40/50mg verspreid over twee bommetjes is ook al zat om de chille effecten van speed te ervaren
p
psychedelicflowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geneesmiddel zei:
Als het enkel versneden is met caffeine en dat was je er allemaal uit dan zou het puur moeten zijn. Van helemaal zuivere amfetamine ga ik vrij hard van eerst 40mg en dan wat later nog 20mg. Hoger dan 70mg zou ik echt niet gaan want dat is echt niet best voor je lijf en dat zal je dan ook wel merken.

40/50mg verspreid over twee bommetjes is ook al zat om de chille effecten van speed te ervaren
Klik om te vergroten...
Thanks!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
psychedelicflower zei:
Ik betaal *modknip* voor speed en rond de *modknip* voor 3mmc. Ik gebruik op een feest al snel een gram 3mmc. Een gram pep doe ik wel even mee.
Klik om te vergroten...
nat of droog? haal je 1 gram nat haal je netto 0,5 uit met geluk. prijzige miauw 😂
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom wil je geen Aceton wash doen? Kan ik je wel adviseren, was je tenminste de caffeine eruit en volgens mij ook een deel van de onzuiverheden die overgebleven zijn van de productie. 100% clean krijg je hem niet maar het is het zeker wel waard. Potje aceton kost bij de kruidvat een paar euro's.
T
T devilLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pep op amphetamine basis van vroeger blijft de best maar bepaalde stoffen zijn er niet meer of moeilijk te krijgen of verboden en dan word het met anderen haast gelijken stoffen gemaakt en als je regelmatig pep neemt gaat je tolerantie omhoog Ken zo maar zijn dat je 3 koekkruimels neemt en je top voelt en kwaliteit is gewoon goed tegewoordig maar is belangrijk hoe je in neemt 2 uurtjes van te voren effe wat eten toppie op lege maag mag maar dan slaat bom vol en snel in en ik spreek uit ervaring vol gevreten zonden had 2 bommen genomen elk 1gr er in door volle pens op eten gaan legen en niet onploft zeg maar pech gehad
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
T devil zei:
Pep op amphetamine basis van vroeger blijft de best maar bepaalde stoffen zijn er niet meer of moeilijk te krijgen of verboden en dan word het met anderen haast gelijken stoffen gemaakt en als je regelmatig pep neemt gaat je tolerantie omhoog Ken zo maar zijn dat je 3 koekkruimels neemt en je top voelt en kwaliteit is gewoon goed tegewoordig maar is belangrijk hoe je in neemt 2 uurtjes van te voren effe wat eten toppie op lege maag mag maar dan slaat bom vol en snel in en ik spreek uit ervaring vol gevreten zonden had 2 bommen genomen elk 1gr er in door volle pens op eten gaan legen en niet onploft zeg maar pech gehad
Klik om te vergroten...
Pep is amfetamine.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#12
psychedelicflower zei:
Ik benoem ook nergens dat ik slapeloosheid wil tegenhouden, hier heb ik dus helemaal niks aan :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ergens wel , je wilt speed gebruiken dan weet je toch genoeg niet ? Qua dosering zou ik zeggen begin niet met teveel je kan altijd bijnemen..ik hoop dat je er een goede ervaring aan overhoudt. Grtjs
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
psychedelicflower zei:
Ik betaal *modknip* voor speed en rond de *modknip* voor 3mmc. Ik gebruik op een feest al snel een gram 3mmc. Een gram pep doe ik wel even mee.
Klik om te vergroten...
Prijzen noemen is niet toegestaan.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zolang je niks weer over de kwaliteit van de speed kan niemand een zinnig antwoord geven lijkt mij. Je zal in dit geval gewoon naar je gevoel moeten luisteren en als je er ook bij gaat drinken of blowen werkt draagt dit bij aan de werking natuurljk.
p
psychedelicflowerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beste medegebruikers,

Binnenkort wil ik op Intents een keer speed bommetjes gaan proberen. Ik ben niet zo van snuiven, vandaar de keuze voor bommetjes.
Normaal gebruik ik 3mmc, maar gezien dit een designer drug is en het momenteel aardig duur is, wil ik een keer speed gaan gebruiken.

Nu is mijn vraag: wat raden jullie aan qua bommetjes? Dus welke hoeveelheid en hoe vaak pakken jullie bij?
Ik hoor namelijk heel veel gemengde reacties. De een zweert bij 3-4 bommetjes, de ander zegt dat bommetjes bij pakken je slapeloosheid alleen maar uitstelt. Ik ben er al op ingesteld dat ik niet zal kunnen slapen, maar ik wil wel zo snel mogelijk kunnen slapen i.p.v. 36 uur wakker blijven.

De speed die ik heb is niet getest op zuiverheid en ik zie het voor nu niet zo zitten om hem te wassen met aceton.
Ik ben een dame van 170cm en weeg ongeveer 62kg. Wat raden jullie aan qua dosering en hoeveel bommetjes? Hoelang ben je dan zoet?

Een vriend van mij heeft de laatste keer 2 bommetjes gepakt en 2 punten en heeft vervolgens ruim 36 uur niet kunnen slapen. Ik wil de slapeloosheid zo kort mogelijk houden en afsluiten met een lekkere joint.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je slapeloosheid wil tegenhouden moet je geen speed nemen.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een recreatieve dosis is z'n 30-40mg en 50mg of hoger in 1 bom ga je flink hard met de negatieve effecten die daar bijhoren. Je bent met 1 bommetje wel 5/6 uur zoet. Als je denkt nou ik wil veel langer dan dat onder invloed zijn, dan kan je een bommetje pakken aan de lage kant en een aantal uren uur later nog een keer. Meer dan twee is niet nodig, omdat speed oraal al superlang werkt.

Met 1 niet al te grote bom kan ik meestal 12 uur niet slapen. Doe je hogere hoeveelheden of meer achter elkaar, dan kan je daar idd makkelijk 24 uur of meer van maken.

Dit is uitgaande van pure speed, als je dus de helft caffeine hebt dan doe je het keer twee, heb je 1/3de caffeine dan keer drie etc

Veel plezier daar!
p
psychedelicflowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Als je slapeloosheid wil tegenhouden moet je geen speed nemen.
Klik om te vergroten...
Ik benoem ook nergens dat ik slapeloosheid wil tegenhouden, hier heb ik dus helemaal niks aan :tearsofjoy:
p
psychedelicflowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geneesmiddel zei:
Een recreatieve dosis is z'n 30-40mg en 50mg of hoger in 1 bom ga je flink hard met de negatieve effecten die daar bijhoren. Je bent met 1 bommetje wel 5/6 uur zoet. Als je denkt nou ik wil veel langer dan dat onder invloed zijn, dan kan je een bommetje pakken aan de lage kant en een aantal uren uur later nog een keer. Meer dan twee is niet nodig, omdat speed oraal al superlang werkt.

Met 1 niet al te grote bom kan ik meestal 12 uur niet slapen. Doe je hogere hoeveelheden of meer achter elkaar, dan kan je daar idd makkelijk 24 uur of meer van maken.

Dit is uitgaande van pure speed, als je dus de helft caffeine hebt dan doe je het keer twee, heb je 1/3de caffeine dan keer drie etc

Veel plezier daar!
Klik om te vergroten...
Nice, thanks! Dan ga ik het bij maximaal 2 bommetjes houden :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
psychedelicflower zei:
Nice, thanks! Dan ga ik het bij maximaal 2 bommetjes houden :)
Klik om te vergroten...
Dit is geen garantie op toch in slaap kunnen vallen, houdt dat in je achterhoofd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."