#1
Yess, daar heb ik al op gerekend 😝Dit is geen garantie op toch in slaap kunnen vallen, houdt dat in je achterhoofd.
Yess, daar heb ik al op gerekend 😝Dit is geen garantie op toch in slaap kunnen vallen, houdt dat in je achterhoofd.
Ik betaal *modknip* voor speed en rond de *modknip* voor 3mmc. Ik gebruik op een feest al snel een gram 3mmc. Een gram pep doe ik wel even mee.miauw kost nie veel duurder dan 1gram droge pep. maarja mensen haaie op een paar euros deze tijd. wil je slapen? geen pep
Goeie keusWe hebben besloten de speed toch te wassen met aceton![]()
Ik vind het zelf chill om hoog te begonnen en dan lager bij te doserenIk twijfel een beetje tussen 2 bommetjes van elk 30mg of elk 40mg
Ahaa en wat raad je aan qua dosering bij gewassen speed?Goeie keus
Ik vind het zelf chill om hoog te begonnen en dan lager bij te doseren
Als het enkel versneden is met caffeine en dat was je er allemaal uit dan zou het puur moeten zijn. Van helemaal zuivere amfetamine ga ik vrij hard van eerst 40mg en dan wat later nog 20mg. Hoger dan 70mg zou ik echt niet gaan want dat is echt niet best voor je lijf en dat zal je dan ook wel merken.Ahaa en wat raad je aan qua dosering bij gewassen speed?
Thanks!Als het enkel versneden is met caffeine en dat was je er allemaal uit dan zou het puur moeten zijn. Van helemaal zuivere amfetamine ga ik vrij hard van eerst 40mg en dan wat later nog 20mg. Hoger dan 70mg zou ik echt niet gaan want dat is echt niet best voor je lijf en dat zal je dan ook wel merken.
40/50mg verspreid over twee bommetjes is ook al zat om de chille effecten van speed te ervaren
nat of droog? haal je 1 gram nat haal je netto 0,5 uit met geluk. prijzige miauw 😂Ik betaal *modknip* voor speed en rond de *modknip* voor 3mmc. Ik gebruik op een feest al snel een gram 3mmc. Een gram pep doe ik wel even mee.
Pep is amfetamine.Pep op amphetamine basis van vroeger blijft de best maar bepaalde stoffen zijn er niet meer of moeilijk te krijgen of verboden en dan word het met anderen haast gelijken stoffen gemaakt en als je regelmatig pep neemt gaat je tolerantie omhoog Ken zo maar zijn dat je 3 koekkruimels neemt en je top voelt en kwaliteit is gewoon goed tegewoordig maar is belangrijk hoe je in neemt 2 uurtjes van te voren effe wat eten toppie op lege maag mag maar dan slaat bom vol en snel in en ik spreek uit ervaring vol gevreten zonden had 2 bommen genomen elk 1gr er in door volle pens op eten gaan legen en niet onploft zeg maar pech gehad
Ergens wel , je wilt speed gebruiken dan weet je toch genoeg niet ? Qua dosering zou ik zeggen begin niet met teveel je kan altijd bijnemen..ik hoop dat je er een goede ervaring aan overhoudt. GrtjsIk benoem ook nergens dat ik slapeloosheid wil tegenhouden, hier heb ik dus helemaal niks aan![]()
Prijzen noemen is niet toegestaan.Ik betaal *modknip* voor speed en rond de *modknip* voor 3mmc. Ik gebruik op een feest al snel een gram 3mmc. Een gram pep doe ik wel even mee.
Ik benoem ook nergens dat ik slapeloosheid wil tegenhouden, hier heb ik dus helemaal niks aanAls je slapeloosheid wil tegenhouden moet je geen speed nemen.
Nice, thanks! Dan ga ik het bij maximaal 2 bommetjes houdenEen recreatieve dosis is z'n 30-40mg en 50mg of hoger in 1 bom ga je flink hard met de negatieve effecten die daar bijhoren. Je bent met 1 bommetje wel 5/6 uur zoet. Als je denkt nou ik wil veel langer dan dat onder invloed zijn, dan kan je een bommetje pakken aan de lage kant en een aantal uren uur later nog een keer. Meer dan twee is niet nodig, omdat speed oraal al superlang werkt.
Met 1 niet al te grote bom kan ik meestal 12 uur niet slapen. Doe je hogere hoeveelheden of meer achter elkaar, dan kan je daar idd makkelijk 24 uur of meer van maken.
Dit is uitgaande van pure speed, als je dus de helft caffeine hebt dan doe je het keer twee, heb je 1/3de caffeine dan keer drie etc
Veel plezier daar!
Dit is geen garantie op toch in slaap kunnen vallen, houdt dat in je achterhoofd.Nice, thanks! Dan ga ik het bij maximaal 2 bommetjes houden![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."