Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaring tintelend hoofd tijdens gebruik van coke ?

Ervaring tintelend hoofd tijdens gebruik van coke ?

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben aan het verhuizen en heb een goed hulpmiddel,,gaat als een speer maar voel af en toe een vreemde tinteling in mn hoofd... iemand hier ervaring mee?
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uhm, nee. Eigenlijk nog nooit gehad. Weet dat coke vaak versneden wordt met andere chemicalien die vaak rare bijwerkingen kunnen hebben.
Wat ik wel HEEEEEEEL soms heb na stevig gebruik is zo super kleine elektriciteitsschokjes in je hoofd/rug. Maar dit is echt maar eenmalig en zeker niet aanhoudend.

Miss is 'brain zaps' iets dat je wilt Googlen.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb vaak last van (soms hele heftige) tintelingen in mn hoofd, maar ook in m'n gezicht en na veel gebruik in mijn hele lichaam. Dit heb ik vooral met Xtc/Mdma, maar ook vaak met speed bijvoorbeeld (dan lichte tintelingen). Niet met coke, in ieder geval niet dat ik weet, daar heb ik het bewust bij gevoeld.

Toen ik laatst bij de Eerste hulp was na langdurig speed gebruikt te hebben (was niks ernstigs geen zorgen :wink:) zei de dokter dat je vaak tintelingen kunt krijgen als er niet genoeg zuurstof in je aderen zit of zoiets. Om heel eerlijk te zijn weet ik helaas niet meer precies wat ze zei. Op dat moment klonk het allemaal heel logisch, haha. Was nogal verstrooid. Het had er in ieder geval mee te maken dat er een beetje zuurstoftekort is in je aderen (geloof ik) waardoor je tintelingen kunt gaan voelen. Door speed, en ook coke vernauwen je vaten, waardoor er minder zuurstof doorheen vervoerd kan worden.
Ik snap dat dit bericht misschien vaag is als je het leest, want echt antwoord op je vraag heb ik niet. Maar ik kan wel zeggen dat ik door de dokter gerust gesteld was dat het niks ergs is of zo, toen ik er toevallig naar vroeg op dat moment.
Misschien dat je met deze info verder kunt googelen naar specifiekere info over jouw eigen ervaring? Succes met verhuizen!
M
MaicolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Even een aanvulling van mijn kant, ik heb dat dus ook. De mensen die ik ken hebben dat niet.

Ik heb van mezelf al een wat hoge bloeddruk. Neem ik coke, dan schiet dat omhoog van 140 over 95, naar een staggering 220 over 150.

Zeer hoge kans op een herseninfarct. Ik laat voortaan de coke staan. Ik heb t risico er niet voor over.

Voel je polsslag maar eens zonder coke, neem daarna coke en je merkt direkt dat t omhoog schiet. Het gevaar zit m in de plotselinge verandering in hartslag en vaten.

Bron: mijn huisarts.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flower123 zei:
Toen ik laatst bij de Eerste hulp was na langdurig speed gebruikt te hebben (was niks ernstigs geen zorgen :wink:) zei de dokter dat je vaak tintelingen kunt krijgen als er niet genoeg zuurstof in je aderen zit of zoiets.
Klik om te vergroten...

Ik heb momenteel sinds kort het omgekeerde probleem: teveel zuurstof (chronische hyperventilatie), en dat heeft onder andere als effect ook tintelingen in hoofd. Dat kan ook een reden zijn dat je het ervaart dus Diablo69.
L
LittleBikkelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klopt, komt door zuurstofgebrek. Na een nachie of nachtje goed doorhalen gaat het op een gegeven moment beetje vastklampen in je neus en bijholtes enzo.. Daar verdoofd het maar werkt ook weer uit en dat is de tinteling die je voelt. Ik heb het ook soms. Vaak na goed doorgaan pas hoor, tintelend soms branderig gevoel alsof je huid heel lichtjes verbrand is.. Neem dan altijd 'n klein lijntje pep, brand eerst daarna is het gevoel weg haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."