Ik heb vaak last van (soms hele heftige) tintelingen in mn hoofd, maar ook in m'n gezicht en na veel gebruik in mijn hele lichaam. Dit heb ik vooral met Xtc/Mdma, maar ook vaak met speed bijvoorbeeld (dan lichte tintelingen). Niet met coke, in ieder geval niet dat ik weet, daar heb ik het bewust bij gevoeld.
Toen ik laatst bij de Eerste hulp was na langdurig speed gebruikt te hebben (was niks ernstigs geen zorgen
![:wink:]()
) zei de dokter dat je vaak tintelingen kunt krijgen als er niet genoeg zuurstof in je aderen zit of zoiets. Om heel eerlijk te zijn weet ik helaas niet meer precies wat ze zei. Op dat moment klonk het allemaal heel logisch, haha. Was nogal verstrooid. Het had er in ieder geval mee te maken dat er een beetje zuurstoftekort is in je aderen (geloof ik) waardoor je tintelingen kunt gaan voelen. Door speed, en ook coke vernauwen je vaten, waardoor er minder zuurstof doorheen vervoerd kan worden.
Ik snap dat dit bericht misschien vaag is als je het leest, want echt antwoord op je vraag heb ik niet. Maar ik kan wel zeggen dat ik door de dokter gerust gesteld was dat het niks ergs is of zo, toen ik er toevallig naar vroeg op dat moment.
Misschien dat je met deze info verder kunt googelen naar specifiekere info over jouw eigen ervaring? Succes met verhuizen!