Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"disco mushrooms en i'm the supervisor zijn mijn favo's"
"volgens mij heeft dat te maken met dat weed de druk op je oog vermindert. De pupil is eigenlijk niets anders dan de opening waardoor het licht kan gaan en daarna op je netvlies terechtkomen. Als de druk minder is, zal die opening groter worden. Ik dacht zelf dat ik eens gehoord heb, dat bij mensen die zware problemen met hun ogen hebben, soms cannabis kregen voorgeschreven."
"hollanders kennen shit niet 't Is dus inderdaad net hetzelfde als hasj voor de duidelijkheid"
"heb af en toe met pijpje weed gerookt. Ik voelde er eigenlijk veel veel minder van dan als ik een gewone joint rook. Misschien was er iets mis met het pijpje ofzo. Maar ik vond het een beetje een verspilling van de weed."
"heb mezelf beloofd tijdnes de blok en exames niets te roken. Ik ben een week en half bezig en heb nog een maand te gaan. Ik krijg redelijk wel zin."
"bij mijn weten, als ik een "tientje koop" betekent dat dat ik 10 euro betaal. Een 1000tje is dan volgens mij dan ook volstrekt onzin (tenzij jij voor 1000 euro weed koopt) Kweet ook ni hoeveel gram het juist is. Mn vriendin koopt altijd voor me, kvertrouw erop dat ze me niet in't zak zet"
"was net voor een concert in antwerpen. Hadden eerst vlug eentje gesmoord. Maar vriendin moest nog eten. Dus vlug naar de quick. In de quick was gewoon alles grappig. Er was een heuse fille. We moesten gewoon nog maar elkaar aankijke of we waren weg voor een paar minuten lachen. Ik ging maar voor haar bestellen want aan haar ging het echt niet lukken. Ik begon een beetje te stressen van "damn als het mijn beurt is ga ik zo hard beginnen lachen eh". Dusja toen het eindelijk mijn beurt was heb ik mij serieus moeten inhouden. Mensen bekeken me nogal raar en mn vriendin die iets verder aan't wachten was begaf het van het lachen. Heb wel al meer van die lachkicks gehad maar dan was het gwn tussen vrienden. In het openbaar is dat nog veel grappiger. Hoe harder ge probeert met te stoppen met lachen, hoe harder ge begint te lachen."
"Rodenbach en Vedette. Vedette is vrij nieuw, het komt van dezelfde brouwers als Duvel. Het is ook een vrij zwaar bier."
"front 242 - no shuffle live '98"