#1
ik heb vanmiddag een klein wietpijpje gekocht en daarnet effe gekeken naar da ding mar je kan em zeg maar uit elkaar schroeven enzo waar moet je het gras indoen precies? gewoon bovenop OFWEH
Bal0n zei:Heb je wel gaasjes? Die moet je erin doen. Daar leg je je weed op tot het helemaal verbrand is.

lol, belgen weete misgien niet zoveel over weed ...BombSki zei:ja ik volg het ook niet ineens allemaal belgen op het forum die allerlei vage dingen gebruiken en zeggen![]()
tsja ik weet het ook niet hoor![]()
*weed*wanted* zei:lol, belgen weete misgien niet zoveel over weed ...BombSki zei:ja ik volg het ook niet ineens allemaal belgen op het forum die allerlei vage dingen gebruiken en zeggen![]()
tsja ik weet het ook niet hoor![]()
![]()
Als we het maar kunnen roken*weed*wanted* zei:lol, belgen weete misgien niet zoveel over weed ...BombSki zei:ja ik volg het ook niet ineens allemaal belgen op het forum die allerlei vage dingen gebruiken en zeggen![]()
tsja ik weet het ook niet hoor![]()
![]()
als je een pijpje rookt dan rook je de weed puur, en word je er dus high van en niet stoned! dus je hebt dan een totaal ander effect.Ce zei:heb af en toe met pijpje weed gerookt. Ik voelde er eigenlijk veel veel minder van dan als ik een gewone joint rook. Misschien was er iets mis met het pijpje ofzo. Maar ik vond het een beetje een verspilling van de weed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."