Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe werkt een wietpijpje?

Hoe werkt een wietpijpje?

17 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
T
The SpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb vanmiddag een klein wietpijpje gekocht en daarnet effe gekeken naar da ding mar je kan em zeg maar uit elkaar schroeven enzo waar moet je het gras indoen precies? gewoon bovenop OFWEH
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#2
gewoon dr in gooien en dan aansteken tocfh :confused:
T
The SpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
en na hoeveel hijsen moet je die zooi vervangen??
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#4
geen idee ik heb r nog nooit wietin gedaan

gewoon na een avond te hebben gebruikt kijken ofzo
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je wel gaasjes? Die moet je erin doen. Daar leg je je weed op tot het helemaal verbrand is :).
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Arie? Err..

Nouja, dan moet het zonder gaasje en krijg je rommel in je mond?
T
The SpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bal0n zei:
Heb je wel gaasjes? Die moet je erin doen. Daar leg je je weed op tot het helemaal verbrand is :).
Klik om te vergroten...

Ja maar Arie, wij hebben helemaal gees gaasjes!!! Gisteren hadden we ze gelukkig niet nodig
*
*weed*wanted*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
wat is het voordeel ervan ?
kging da ok bestellen (bij large)
maar keb het niet gedaan.
kweet nie hoek het moe gebruike , hoeveel dak erin moe doen...
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voordeel van een pijpje is dat je puur kunt roken, geen tabak dus. Hoeveel je erin moet doen hangt af van jezelf, probeer gewoon wat en vul bij als je meer wilt.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
zijn het nou allemaal belgen die dit vragen of heb ik teveel gedronken?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
ook handig voor coke :P
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja ik volg het ook niet ineens allemaal belgen op het forum die allerlei vage dingen gebruiken en zeggen :grin:
tsja ik weet het ook niet hoor :wave:
C
CeLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb af en toe met pijpje weed gerookt. Ik voelde er eigenlijk veel veel minder van dan als ik een gewone joint rook. Misschien was er iets mis met het pijpje ofzo. Maar ik vond het een beetje een verspilling van de weed.
*
*weed*wanted*Lid
01-01-2024, 00:00
#14
BombSki zei:
ja ik volg het ook niet ineens allemaal belgen op het forum die allerlei vage dingen gebruiken en zeggen :grin:
tsja ik weet het ook niet hoor :wave:
Klik om te vergroten...
lol, belgen weete misgien niet zoveel over weed ... :(
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#15
*weed*wanted* zei:
BombSki zei:
ja ik volg het ook niet ineens allemaal belgen op het forum die allerlei vage dingen gebruiken en zeggen :grin:
tsja ik weet het ook niet hoor :wave:
Klik om te vergroten...
lol, belgen weete misgien niet zoveel over weed ... :(
Klik om te vergroten...

haha ik bedoelde er niets mee.. het valt gewoon op dat er ineens een paar (?) belgen zijn met vragen
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#16
*weed*wanted* zei:
BombSki zei:
ja ik volg het ook niet ineens allemaal belgen op het forum die allerlei vage dingen gebruiken en zeggen :grin:
tsja ik weet het ook niet hoor :wave:
Klik om te vergroten...
lol, belgen weete misgien niet zoveel over weed ... :(
Klik om te vergroten...
Als we het maar kunnen roken :grin:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ce zei:
heb af en toe met pijpje weed gerookt. Ik voelde er eigenlijk veel veel minder van dan als ik een gewone joint rook. Misschien was er iets mis met het pijpje ofzo. Maar ik vond het een beetje een verspilling van de weed.
Klik om te vergroten...
als je een pijpje rookt dan rook je de weed puur, en word je er dus high van en niet stoned! dus je hebt dan een totaal ander effect.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#18
jep, je voelt je veel lichter in je hoofd, wel lekker fris :)
Af en toe een pijpje roken is wel leuk :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."