Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dub Soldier zei: Ik was klassieke junkie van 1980-1985. In 2019 weer af en aan begonnen. Die dope van nu is inderdaad troep. Die dope uit de eighties was fenomenaal. Was ook poeder, donkerbruin en enorm sterk. Werd je echt super high van, ik spoot het. Man, de rush die je kreeg als je een shot zette...adembenemend en je werd letterlijk je stoel ingedrukt met grote kracht. Daarom was het zo moeilijk om er vanaf te komen, je wilde toch steeds weer die kick! En als je goed high was dan was het zo lekker zitten, steeds 'in slaap' vallen (knikkebollen) en dan weer bijkomen en opnieuw wegsoezen...Het afkicken afkicken was wel een hel. Jezus, wat werd je ziek als het uitgewerkt was, echt niet normaal. Heb wel gehad dat ik niet eens meer kon lopen, alles, maar dan ook alles in mn lijf zeer deed, kotsen, zweten, je leeg schijten. Koude rillingen, daarmee begon het meestal en dan was het zaak zo snel mogelijk te scoren...en dat lukte heel vaak niet... Klik om te vergroten... Heb met zo'n mijnheer in een huis gewoond, maar die spoot niet."
"Soulassasins zei: De begin jaren 90 was het nog erg heftig spul,soms drukte ik de spuit maar half leeg en dan was ik al weg eigenlijk en zat ik daar met die naald nog in me arm en donderde naar voren om daar vervolgens nog een uur of 6 te liggen ,alsof je in de baarmoeder zit van je moeder lekker warm en intens high. Klik om te vergroten... "een warm bad"; zei mijn huisgenoot. Wat een ellende, die heroïne."
"Soulassasins zei: Nee in de jaren 90 niet te krijgen hier ,zelfs Amerika zat toen nog aan de gewone crack Klik om te vergroten... Het was er wel in, Amerika. Soft White Underbelly had een Vietnam veteraan die vertelde dat hij meth al die tijd sinds de Vietnam oorlog nam. In de film uit 1970, The Boys in the Band, zegt één van de acteurs "Give me librium or give me meth!" (Naar het citaat van Patrick Henry "Give me liberty or give me death!" uit 1775)."
"Soulassasins zei: Oh oke ja dat wist ik niet maar meth is sinds de jaren 2000 pas hier gekomen ,ik vermoed zelfs in de jaren 2020 dat het hier pas ging rollen met dat spul. Ook een goedje om ver vandaan te blijven als je je hart nog op dezelfde plek wil laten zitten haha Klik om te vergroten... Volg het een beetje op YouTube omdat er al decennia een meth-seks homoscene is. Leipzig heeft bijvoorbeeld al tenminste sinds 1995 al een methamfetamine scene. Er wordt in Duitsland véél meer meth gebruikt dan in Nederland en dat al vele jaren. Toch deden officiële nieuwsberichten het nogal eens voorkomen alsof de recente ombouw van die XTC-labs in methamfetamine-labs in Nederland de schuld was van alle problemen daar. Hör doch auf! Ook zitten er in Tsjechië Vietnamezen die het daar al sinds de jaren zeventig produceren (hoe dat werkte met het Ijzeren Gordijn zeggen ze er niet bij)."
"Felis zei: Bedankt voor je antwoord. Ik wist niet dat geweld toen zo wijdverbreid was. Geweld hoort er altijd bij, maar het is echt moeilijk op zo'n schaal. Ter vergelijking: de film over Christiane F. is bijna een kinderfilm. Wat maakte haar zo slecht? In het begin, begin jaren zeventig, was het toch niet zo erg? Ik las dat er toen ongelooflijk veel heroïnemeisjes op straat werden vermoord en dat deze moorden nog steeds niet zijn opgelost. Klik om te vergroten... Er is een bepaald type seriemoordenaar dat tippelaarsters vermoordt. Ik neem aan dat heroïne-verslaafden zo in de criminaliteit verwikkeld waren dat de politie ook geen haast had om onderzoek te doen naar de zoveelste drugsdode."
"Soulassasins zei: Het vermoorden van iemand in die tijd op die plekken waren zo eenvoudig en makkelijk te doen, politie liet ze zichzelf uitroeien en deden niets als er weer eentje werd gevonden met extra ventilatiegaten in zijn jasje. Klik om te vergroten... Dacht ook al zoiets."
"Heb géén antwoord voor je (aangezien mijn Maeng Da ook nauwelijks werkte), maar werken gewone opiaten goed bij je?"
"Heb één keer hero gedaan. En was toen vier maanden dakloos in de hoofdstad van een land waar ik de taal niet van sprak (en zij niet van mij). Ben je al eerder verslaafd geweest?"
"Zeebats zei: Kotsen, jeuk en algehele malaise. Ohja en kotsen Klik om te vergroten... Jeuk had ik alleen bij O-DSMT 'mijn' crimizigeuner geloofde niet dat ik nog nooit hero had genomen."
"Soulassasins zei: Meth bestond toen nog niet ,wel 87% puur coke wat qua oppep wel te vergelijken was met de meth van nu op werkingsduur na dan want goede meth ga je 5 dagen straks van ,dus bij de bruin lijk me sterk Klik om te vergroten... Je bedoelt dat het niet in de Benelux te krijgen was zeker?"