Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed bewaren, pasta of droog

Speed bewaren, pasta of droog

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
Je kunt ook een klein deel droogmaken, en de rest in de vriezer.

En dan telkens wat droogmaken voor een tijd.
Speed in de vriezer gaat langer mee, en blijft zijn zuiverheid behouden
k
kebabskiLid
Onderwerp zegt het eigenlijk al!

Ik heb er al heel veel over gelezen, maar toch komt er geen eenduidig antwoord.. Daaruit kan je dus haast wel concluderen dat er meerdere mogelijkheden zijn om het 'goed' te bewaren :wink: Miscchien de ene manier iets beter dan de andere, maar ik denk dat zoiets alleen bewezen zou kunnen worden door wetenschapperij :grin:

Maar nu, even awt voorkeuren horen van verschillende gebruikers..

Pasta:
- vriezer bewaren?

Of.. eerst drogen:
- koel en droog bewaren + evt luchtdicht

Het laatste lijkt me natuurlijk fijner dat je het niet eerst helemaal moet ontdooien als je snel wat nodig hebt :hearteyes:

En tja, om mijn manier op dit moment te vertellen: pasta, koel (14 C), donker.. Gewoon in een zip-zakje
C
Casplantje.Lid
Het leek me een beetje onnodig om er een nieuw topic voor aan te maken, maar ik vroeg me af of iemand weet waar je die kleine afsluitbare zakjes kan kopen waar je speed in kan bewaren. Ik snap dat je die waarschijnlijk wel via internet kan kopen, maar dat is niet zo praktisch in mijn geval. Ik woon nog thuis en ik denk toch dat ik mijn moetie het een en ander uit te leggen heb als er een pakketje van een 'farmaceutisch bedrijf' of iets dergelijks wordt afgeleverd. Waar koop je zoiets. Alvast bedankt!
F
FlameonLid
@casplant: smartshop
@TS: pascal gaf al een goed antwoord
c
clockcableLid
Speed blijft inderdaad langer goed in de vriezer, maar als je het een beetje luchtdicht bewaart blijft het ook buiten de vriezer lang goed. Gripzakjes zijn trouwens vaak niet luchtdicht, die lekken aan de zijkanten.
Ik zou het pas in de vriezer gooien als je tegen de 20 a 30 gram aan zit. En dan gewoon in 2 boterhamzakjes en dan goed dicht knopen.
Verder kan je voordat je het van plan bent te gaan gebruiken het best de gewenste hoeveelheid drogen en dan in een sealtje (papieren envelopje) doen. Hier zal het ook nog weken goed blijven.
C
Casplantje.Lid
@ Flameon:

Heel dom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb, maar bedankt.
F
FlameonLid
Casplantje. zei:
@ Flameon:

Heel dom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb, maar bedankt.
Klik om te vergroten...

you're welcome!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."