#1
Ik vind trippen zonder maten meer geestveruimend dan met mate!
Maar met mate lach ik wel echt een pak meer!
Ik heb de beste ervaringen toch wel alleen gehad, maar de leukste waren in gezelschap van maten met mate.
Maar met mate lach ik wel echt een pak meer!
Ik heb de beste ervaringen toch wel alleen gehad, maar de leukste waren in gezelschap van maten met mate.