Deze heb ik nog niet geprobeerd. Bij mij is het echt momenteel 0% alcohol.Ik vond de wijnen met 5% alcohol erg fijn als vervanger voor af en toe.
Toevalig dat je het zegt, ik wilde het wel een keer proberen, hoorde laatst van iemand over een lekker gin/tonic combo, weet alleen nietGordons promoot zijn alcoholvrije gin overal. Iemand dit al geprobeerd? Hoe smaakt het?
Over het algemeen ben ik niet erg enthousiast over 0.0 dranken maar Heineken vond ik echt meevallen.
Beter online bestellen
Ben al een paar g en g s geweest waar ze geen 0.0 gin hadden in de winkel.
Bestel tegenwoordig gewoon online bij de nix&nix als ik iets speciaals wil.Ja ik bedoel nix&nix kun je online bestellen gespecialiseerd in non alco dranken![]()
Ja is perfect inderdaadBestel tegenwoordig gewoon online bij de nix&nix als ik iets speciaals wil.
meeste fysieke winkels hebben nog veel te weinig in hun assortment...
En tegenwoordig is het voor 2200 besteld morgen in huis .dus perfect gewoon.
we hebben altijd tog wel wat om die tijd te overbruggen🙈
Ik ben benieuwd, laat je het weten?Toevalig dat je het zegt, ik wilde het wel een keer proberen, hoorde laatst van iemand over een lekker gin/tonic combo, weet alleen niet
of het dit merk betrof. 'K Ga binnenkort eens shoppen bij nix&nix daar hebben ze veel alcoholvrij oa gin.

Nee sorry uhm ben er zelf niet zo een fan van.
- Virgin Martini Rosso
- Virgin Martini Bianco
Inmiddels wel bekend hier dat dit mijn favo non-alc drinks zijn. Aanrader. Fenomenaal nagemaakt. Zijn altijd wel ergens in de aanbieding. Normale prijs is best hoog voor een 'frisdrank'.
Ja inderdaad lekker! Ik krijg helaas vrij snel hoofdpijn-met-kans-op-een-migrainebui van citrusachtige dranken, zelfs zonder. Maar zitten zeker lekkere tussen, bijvoorbeeld van Jopen- verder een heleboel IPA bieren zijn erg goed nagemaakt. Probeer er eens een paar zou ik zeggen.
- pils van heineken en bavaria is ook goed te drinken
- desperados virgin, maar dat kan ook door als een kolzuurhoudende frisdrank
Persoonlijk ben ik geen fan van de 'blond' bieren 0.0. Te moutig naar mijn smaak.
Zal nog ff nadenken over eventuele aanvullingen
Helemaal mee eens. De smaak van pils is al vrij vlak, en daarmee ook moeilijker na te maken dan bijvoorbeeld een IPA.Vindt de pilsners tot nu toe gemiddeld het minst maar laatst in Berlijn wel heerlijke 0,0 gedronken (en natuurlijk vergeten te noteren)

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."