Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"insaniac zei: Jongens.......Je pakt een pannetje voor de helft gevuld met water, daar zet je een soepbord op. Vervolgens leeg je de ampul ik het bord en zet je het fornuis aan. Zet de vlam in het begin hoog, en daarna kleiner, zorg dat het water niet overkookt. Na een 3 kwartier heb je pure kristallen en kun je ze snuiven. Simpel toch. Ik wist het wel, ik heb in een apotheek gewerkt ik deed dat constant, lachen man! Ik kan ze hier in maastricht nergens meer krijgen en ik wil zo graag nog n's Och ja....Pas op in t begin want die ampul is puur, pak kleine lijntjes! Kun je die nu gewoon krijgen bij de dierenarts? In mijn glorietijden met die shit stonden ze nl nog gewoon in t rek naast de hoestdrank.. Als ik dit lees dan wil ik nog n's...... aaaaaaahhh!!! Klik om te vergroten... haha in welk jaar waren jou glorie tijden dan"
"Het is wel lekker fris idd :P"
"hahahha alcoholist'snapt de grap van het kanye plaatje natuurlijk ook niet HAHAH wat een failer ben jij"
"Topic laat goed zien wat pep met je ego doet"
"1 snuif en je blijft voor eeuwig in trip hange doe niet man er zijn al genoeg ten onder gegaan"
"Jokkelshizzle zei: ik weet niet, er gaan immers meer mensen dood aan xtc dan aan coke. 0,02% van alle coke gebruikers gaan dood door coke zelf. Klik om te vergroten... ? er gaan meer dood door coke hoor"
"Para zei: Marla Singer zei: Para zei: Hoi, Iemand weleens gehoord van pep die vermengd is met methadon? Je hart gaat er van overslaan , je lijft beeft , trilt en beukt van alle kanten , hoge temperatuur , koude of juiste hele warme huid en erg klam. Iemand bekend hiermee en wat moet je ertegen doen als je het gebruikt hebt , behalve jezelf voor je kop slaan dat je het ooit hebt gekocht? Klik om te vergroten... Nee nooit van gehoord. Volgens mij is het ook echt bullshit, je bent als dealer wel heel erg stupide als je een pepmiddel gaat vermengen met een opiaat als methadon. Dat heeft namelijk juist een zeer kalmerende werking! Klik om te vergroten... Ja en van pep ga je "hard"dus dat botst aardig tegen elkaar op , dan gaat je lijf toch aardig raar doen lijkt me? Klik om te vergroten... Nee dit is onzin"
"Je hebt het over wijs praten maar volgens mij ben jij de enige die hier "wijs" aan het doen is, rare verzinsels over verschillende soorten speed zegt al genoeg denk ik, je gelooft gewoon wat 1 of andere dealer je wijst maakt Er is wel verschil (dex,meth) maarja wat jij allemaal praat En dat capslock verhaal heb ik maar overgeslagen slecht voor mn ogen"
"Waarom ga jij me pmen? hoef verder geen discussie met jou aangezien je totaal niet leest wat ik zeg e ngewoon in het rond blaat. denk dat die psychose nog lekker bezig is ja Je komt bij mij in de pm huilen dat er wel verschil is, lees mijn post nog een keer door: ik zeg juist dat er WEL verschil is en noem daarom ook dextro en meth maarja blijkbaar lees jij alleen wat je wilt lezen en de rest laat je wel achterwege met gehuil datje een vraag aan het stellen bent."
"321123 zei: underworld zei: een k hole bereik je niet zo heel snel met snuiven kun je beter een bommetje droppen en alsje snuivend een k hole zou willen bereiken( wat waarschijnlijk niet lukt) moet je wel een paar lijntjes wegwerken, 50 mg per lijn want meer wordt niet echt meer opgenomen per keer, om de 10 minuten en elke keer van neusgat wisselen. Klik om te vergroten... Licht er echht veel aan wat voor spul je hebt als je zelf uitgekookte keta hebt dan ga je van 2 dikke lijnen al wel k-hole Lijkt mij niet erg relaxt maar ieder zijn eigen ding togg! Klik om te vergroten... Jij wel."