Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ah, The Great White. Ben zelf behoorlijk zwaar verslaafd geweest aan de coke, van m'n 17 tot m'n 23e echt wel veel te veel gesnoven en gebased, meerdere malen per week, soms dagen na elkaar. Heb m'n leven zwaar gehypothekeerd met dat spul. Justitionele, sociale en financïele problemen (tegenwoordig nog steeds 20.000€ schulden openstaan). Ben ook 43x opgenomen geweest in een ontwenningskliniek, telkens voor korte periodes omdat ik niet beter vond dan drugs binnen te smokkelen, wat ze natuurlijk niet kunnen hebben. Vooral op crimineel vlak is het zwaar fout gelopen, inbreken, overvallen, diefstallen allerhande, dealen, noem maar op. Tegenwoordig heb ik het behoorlijk goed onder controle, maar het gebeurt toch nog wel zeker 1x per maand ofzo, dan koop ik een gram of 3-4 en base ik die lekker op op een avondje, totaal waus daarna, dat wel. Ach, volledig stoppen hoop ik allang niet meer op, maar zoals het tegenwoordig gaat kan ik er wel mee leven. Misschien als ik ooit 'ns een deftige vriendin vind ofzo."
"je weet dat je teveel blowt als je bij dealers gaat beginnen inbreken om hun voorraad te stelen. je weet dat je teveel blowt als je van peukjes een nieuwe joint gaat rollen. je weet dat je teveel blowt als je met opzet je rolafval begint bij te houden in bekertjes."
"Uh... Gewoon wat je anders zou doen? Weed is niet zozeer om andere dingen te doen ofzo, maar om de dingen die je doet leuker te maken. Beetje lullen, gek doen, TV-hangen, weet ik veel. En als het je tegensteekt dan blow je toch gewoon niet?"
"Ben gisteren naar Terneuzen gereden en Miami had geen voorraad, "na het weekend" zei de "dame" me. KUT! Vanavond dan maar naar Roosendaal. De weed in de Liberty is overigens ook behoorlijk crap tegenwoordig, Christiana is beter, maar die geven dan weer maar max 5gr mee. Kan iemand me vertellen welke shops er zijn in Middelburg/Goes, en eventueel ook shops in Tilburg? Ben het overigens echt wel kotsbeu dat rondgerij, binnekort verhuis ik en zet ik een paar plantjes, gedaan met het gezever."
"Beter nog : tot hoe laat zijn de shops in Tilburg open, iemand die me dat kan vertellen?"
"Net wat rondgezocht en rondgebeld, de meeste shops in Tilburg blijken in de week tot 22u open te zijn, en zoals vandaag zelfs tot 23/24u, ideaal dus. Denk dat ik maar naar Tilburg rijd vanavond (en andere avonden, tot ik m'n plantjes heb). Als ik het hier niet mag vragen dan bij voorbaat m'n excuses but here goes : weet er iemand of er shops zijn in Tilburg die meer dan 5gr meegeven? Je mag het me in PM laten weten. En als deze vraag ongepast is dan mag dit bericht verwijderd worden natuurlijk."
"Gisteren dus naar Tilburg gereden, een aanrader. Eerst langs Africa, 5g NLX, dan de Rif, 5g White Widow en dan Toermaleyn nog 'ns 5g NLX. Eindelijk terug deftige weed, ipv een verzameling takjes en blaadjes. De rit is wel vrij kut, zeker 40 minuten in de file gestaan op die klote-E19, maar goed. Volgende keer maar 'ns overdag gaan. Mij zien ze iig niet meer in Terneuzen en Roosendaal, sluit die kloteshops daar maar :P"
"Vroeger kon ik wel aan hasholie geraken (moeilijk, maar het ging), geen idee hoe het er tegenwoordig voor staat. Het effect kan je niet bepaald vergelijken met gewone weed/hash, het is veel heftiger. Ook wel logisch gezien de concentratie THC in het goedje. Als je denkt dat hasholie softdrugs zijn : forget it, het is best wel zwaar spul. In de tijd heb ik 100€ betald voor een fles van een halve liter, best nog schappelijk dus, zeker als je nagaat hoeveel een halve liter eigenlijk wel is. Als je het goedje echt wil denk ik dat je best terecht kan bij de smokkelaars, daar kwam de mijne ook vandaan."
"En hoe maak je dat dan? Zo simpel lijkt me dat toch niet hoor...$ We zullen 'ns ff Googlen"
"Een vette joint NLX. En een duivels koude Ice Tea."