Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"België In België verschijnen nieuwe wetten in het Belgisch Staatsblad. Ze zijn van kracht door het Koninklijk Besluit. In RD 22.01.1998 kunnen we mescaline terugvinden onder hoofdstuk II, wat het bezit, kopen, verkopen, bereiden, bewerken, verwerken, verstrekken afleveren, vervoeren, vervaardigen van mescaline verboden maak. In RD 29.08.1997 vinden we Trichocereus spp en Lophophora Williamsii terug in het zogenaamd Plantendecreet: “Considering the urgent necessity motivated by the situation found after an examination by the Food Inspection (following a complaint from the General Secretariat of Prevention Policy), it was established that several sales outlets – so-called “smart-shops” – offer products by the name of “eco-drugs”, “smart-pills”, “energy-drinks”, “pep-drinks”, …, of which some have been prepared using potentially toxic plants. Suchlike products may cause grave harm to their consumers. This Royal Decree is indispensable to take quick legal actions when necessary, and to prohibit, confiscate and destroy these dangerous plants. […]” Het is duidelijk dat de Belgische overheid niet dol is op smartshops en deze probeert tegen te houden. Het Plantendecreet kent vier lijsten van gereguleerde planten: • gevaarlijke planten die niet mogen gebruikt worden als voeding. • het plukken van wild voorkomende medicinale en eetbare paddenstoelen. • planten die gebruikt worden bij voorschrift.(pil, tablet, capsule etc.) CACTI RD 29.08.1997 maakt het illegaal om de volgende cacti te gebruiken om te eten. • peyote (Anhalonium lewinii Hennig) • Lophophora wiliamsii (Lem. Ex Salm-Dyck) J.M. Coult); • Trichocereus spp. RD 22.01.1998 maakt het illegaal om volgende cacti te importeren, exporteren, en te vervaardigen (wat we kunnen interpreteren als kweken), bezitten, ruilen, verkopen of kopen: • Peyote (Lophophora williamsii/Anhalonium lewinii) RD 22.01.1998 reguleert het bezig van mescaline (in alle vormen, bv. hydrochloride) Besluit: Men kan dus Trichocereus spp (waaronder San Pedro dus valt) kopen, verkopen en kweken, maar men mag deze niet consumeren. Het bezit van Peyote is dus helemaal verboden."
"Ik slik sinds kort ook zo'n 3 à 4 spirulina tabletten van 300 mg verspreid over een hele dag. Het is me echter opgevallen dat ik de laatste dagen opvallend weinig eetlust heb. Ik eet echt aanzienlijk minder als normaal. Ik heb het gevoel dat dit aan de spirulina ligt.. Ik neem aan dat dit niet positief is, minder normaal eten en als 'vervanging' tabletten slikken. Heeft iemand dit ook gemerk? De eetlustremmende werking van spirulina? En hoe los ik dit op? Overdag niets slikken zodat ik goed kan eten en dan 's avonds 4 tabletten slikken? Of is 4 tabletten in één keer nemen verspilling omdat mijn lichaam al die voedingsstoffen ineens niet kan verwerken waardoor de helft van de voedingsstoffen uiteindelijk gewoon in het toilet verdwijnt?"
"Er staat een verslag bij de trip reports. Zoek op nustasium."
"Ja precies zei: In ieder geval Amnesia, op zolder van een kraakpand, met professionele aparatuur, met redelijk wat ervaring... Klik om te vergroten... Als je redelijk wat ervaring hebt zou je je toch zelf een beeld moeten kunnen vormen over de opbrengst van 100 plantjes?"
"12 uur licht geven aan de plant, en hem dan 12 in het donker zetten."
"Zelfs in sommige shops krijg je bewerkte weed mee. Het kan helpen om een stukje weed in je mond te stoppen. Toen er nog volop glas, zand en silica door werd gedraaid merkte je meteen de harde schilfertjes op. Als het knarst tussen je tanden issch't ni goed. Ook als de weed echt heel zoet smaakt wijst dit er op dat hij verzwaard is met een soort suikeroplossing. Hetzelfde als hij erg chemisch smaakt. Haarlak proef je direct. Hiervoor moet je natuurlijk weten hoe onbewerkte weedsoorten kunnen smaken zodat je geen overhaaste conclusies gaat trekken. Ook een getraind oog kan helpen. Als je duidelijk ziet dat je weed nat is geweest is dit nooit een goed teken. Om niet-vloeibare verzwaringsmiddelen te detecteren gebruik je het best een microscoop. Als je weet hoe een normale macrofoto van weed eruit ziet, merk je het al gauw als er zich dingen op je topje bevinden die daar niet horen. Zo ziet een onbewerkte top eruit : { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Bij een top die bewerkt is met miniscule verzwaringsmiddelen plakken deze op de trichromes (thc steeltjes). Als je merkt dat er iets tegen plak, heb je rotzooi."
"Flameon zei: teveel magnesium is nl ook niet goed Klik om te vergroten... Heb je daar een bron van? Want dit is wat ik erover vond : Magnesium is het enige mineraal waarvan je geen overdosis kan nemen. Wat je lichaam nodig heeft wordt opgenomen via je darmen, wat je lichaam niet nodig heeft, verdwijnt uit je lichaam via je ontlasting. Klik om te vergroten..."
"Ik heb momenteel knallende hoofdpijn en vrij verkrijgbare apotheekmiddeltjes zoals paracetamol, aspirine en ibuprofen helpen niet (genoeg naar m'n zin). Op zo'n momenten zou ik alles slikken wat die tergende pijn zou kunnen wegnemen. Ik vroeg me af welke stoffen effectief kunnen zijn, zowel farmaceuticals als minder legale dingen, zodat ik volgende keer weet waar ik naar moet zoeken. Ik weiger gewoon die kutpijn te ondergaan als er ongetwijfeld een remedie tegen is, medisch verantwoord of niet. Als ik bijvoorbeeld half bewusteloos ben door een stevige dosis opiaten (codeïne, morfine,..), ketamine of benzo's, lijkt het mij dat de hoofdpijn ook minder zal zijn. Kan iemand hier zijn kennis of ervaring over delen? Of als er bij de apotheek een middel op voorschrift ligt dat écht helpt, hoor ik het ook graag."
"MCHZK zei: ik heb zonet van een vriend een verhaal gehoord dat wel erg dope klonk ... Klik om te vergroten... Dat is een verhaal dat al jaren de ronde doet. Niet echt gebeurd dus, maar wel grappig als je het voor de eerste keer hoort. a few weeks ago 7 or so peeps went up to new forest for a break from london....4 guys and 3 girls.......they were all about mid 20's and a few of the guys were in a band so they were a bit crazy etc.....they rented this plot in the new forest about an acre or 2 and just got fucked and high basically.....on the 2nd day they all decided to take some of the acid they had tooken with them it was early evening so it was just getting dark.......they were all coming up on the acid and having jokes etc and they lit a fire and sat around it tripping, joking and watching the flames.... then one of the guys goes..."where the fuck is john"..they all look about a bit puzzled and just decide to look about in the forest grounds they rented.....after about 10 mins they all sit at he fire tripping and just think he musta gone walking or whetever........ 30 mins later john appears thru the bushes and trees....they go "yo john where the fuck you been mate?"...john goes...."oh my god guys...you aint gonna believe this"...they are like "what the fuck man...whats up?" ......john goes "guys your gonna freak...i found a fuckin elf"........they goes "pffts..shut up man...your just tripping" ...........john goes..."nah guys...honest .....look.......i brought it back with me" ....lol.....so out of the bushes he pulls this little figure and it shuffles into the light of the fire............... what had happened is this...... john off his face had wandered into the next plot that was being rented by some social worker types taking some kids with downs syndrome to the new forest.......he had wandered int the grounds and basically abducted this 7 year old downs syndrome kid...then he dragged the kid (who was very distressed...hence the police charges i will later explain) thru the woods back to the campfire thinking he had found an elf that spoke a different language...... he has been charged with abducting a child and taking a child with intent. Klik om te vergroten... Jij vertelt het niet zo goed. Dan vind ik deze versie beter."
"Geen enkele. Als een drug mij gevaarlijk of niet interessant lijkt, blijf ik er gewoon af. Niet moeilijk toch? En om dan arbitrair op te treden en andere mensen het recht te gaan ontzeggen om iets te doen wat ik voor mij persoonlijk niet opportuun acht, nee.. Zo ben ik niet opgevoed. Bende Hitlers *verzachtende smiley*"