Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStank van coke?

Stank van coke?

16 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
mischien omdat je nederlands zo vercrackt is


waar ruikt het naar??? details?
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#2
I don't care about jullie Nederlandse kennis :wink:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sorry is niet genoeg, voorgoed wegblijven van DF dan weer wel. :)
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
dan is het ook moeilijk om te beschrijven wat je snuift,laat het testen zou ik zeggen, als het zo'n heel appart geurtje heeft,is het speed denk ik,dat heeft echt zo'n heeeel appart geurtje..
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb hier effe gebladerd maar niet direct terug gevonden..
Aangezien ik PROBEER af te bouwen met coke te nemen koop ik nu maar 2g per week..

Nu ik heb verschillende dealers nu hier ligt al 4dagen nog een hoopje poeder , nu hier net pakte ik het en dat hoopje stonk enorm. Zo een vieze geur .. als ik het door mijn neus jaag is het wel oké (geen pijn , geen tranende ogen , het gevoel is gewoon Coke!)

Iemand een verklaring waarom de coke zo verschrikkelijk stinkt?
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#6
alcoholist zei:
mischien omdat je nederlands zo vercrackt is


waar ruikt het naar??? details?
Klik om te vergroten...
Ah, omdat ik 3x nu gebruikte? Sorry het is al laat :openmouth:

moeilijk te beschrijven kan het gewoon niet beschrijven
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#7
alcoholist zei:
dan is het ook moeilijk om te beschrijven wat je snuift,laat het testen zou ik zeggen, als het zo'n heel appart geurtje heeft,is het speed denk ik,dat heeft echt zo'n heeeel appart geurtje..
Klik om te vergroten...
Ik ken de geur van speed en dat is het niet. Laten testen voor zo'n klein beetje poeder dat nog overblijft , is niet echt de moeite he.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
weetikniet,jij? nee he, kijk,ik wil niet lullig doen,want coke ga ik ook niet laten testen weetje,maar alleen jij weet of je der wat van voeld ofniet,voel je je flex? ja? ok flex, zoniet,dan fuckit,lijkt me niet echt iets om een topic over te maken,over een bepaalde geur,..
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bxl zei:
alcoholist zei:
dan is het ook moeilijk om te beschrijven wat je snuift,laat het testen zou ik zeggen, als het zo'n heel appart geurtje heeft,is het speed denk ik,dat heeft echt zo'n heeeel appart geurtje..
Klik om te vergroten...
Ik ken de geur van speed en dat is het niet. Laten testen voor zo'n klein beetje poeder dat nog overblijft , is niet echt de moeite he.
Klik om te vergroten...
dan moet er een slotje op dit topic,want de waarheid zal anders nooit boven water komen :wave:
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#10
alcoholist zei:
Bxl zei:
alcoholist zei:
dan is het ook moeilijk om te beschrijven wat je snuift,laat het testen zou ik zeggen, als het zo'n heel appart geurtje heeft,is het speed denk ik,dat heeft echt zo'n heeeel appart geurtje..
Klik om te vergroten...
Ik ken de geur van speed en dat is het niet. Laten testen voor zo'n klein beetje poeder dat nog overblijft , is niet echt de moeite he.
Klik om te vergroten...
dan moet er een slotje op dit topic,want de waarheid zal anders nooit boven water komen :wave:
Klik om te vergroten...
Misschien zijn er mensen met dezelfde ervaring en hebben zij het laten testen , nee?
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#11
alcoholist zei:
weetikniet,jij? nee he, kijk,ik wil niet lullig doen,want coke ga ik ook niet laten testen weetje,maar alleen jij weet of je der wat van voeld ofniet,voel je je flex? ja? ok flex, zoniet,dan fuckit,lijkt me niet echt iets om een topic over te maken,over een bepaalde geur,..
Klik om te vergroten...
Oke man , no problemo smijt maar slotje op dan
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#12
alcoholist zei:
mischien omdat je nederlands zo vercrackt is
Klik om te vergroten...

moet jij nodig zeggen... pfff. :openmouth:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
kenny zei:
alcoholist zei:
mischien omdat je nederlands zo vercrackt is
Klik om te vergroten...

moet jij nodig zeggen... pfff. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Word!

Alcoholist, waarom zeg jij tegen andere mensen dat hun Nederlands ''vercrackt'' is, JOUW nederlands is ''vercrackt'' kijk naar 85% van je posts, jouw taalgebruik is nou ook niet echt bepaald netjes enzo, jouw nederlands is ook aardig ''vercrackt''. :wave:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#14
ow, sorry..

ik wou niet zo overkomen, het spijt me als ik iemand belachelijk heb gemaakt,.of als ik raar taal gebruik heb toegepast,(zoals nu),

sorry
B
Bad BoyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bxl zei:
Heb hier effe gebladerd maar niet direct terug gevonden..
Aangezien ik PROBEER af te bouwen met coke te nemen koop ik nu maar 2g per week..

Nu ik heb verschillende dealers nu hier ligt al 4dagen nog een hoopje poeder , nu hier net pakte ik het en dat hoopje stonk enorm. Zo een vieze geur .. als ik het door mijn neus jaag is het wel oké (geen pijn , geen tranende ogen , het gevoel is gewoon Coke!)

Iemand een verklaring waarom de coke zo verschrikkelijk stinkt?
Klik om te vergroten...

Dit zou kunnen komen door de wijze waarop het geproduceerd is. Verder zou het ook kunnen liggen aan de manier waarop het gesmokkeld is. Doe een klein beetje in een glas met water, de hele fijn hoort direct op te lossen en de iets grote stukken moeten eerst op de bodem gaan vallen en vervolgens moet er een soort rook/tornado gaan ontstaan bij de wat grotere stukken die op de bodem liggen in het bekertje glas en moeten deze ook geheel verdwijnen/oplossen.

Er zijn echter ook versnijdingsmiddelen die oplossen in water, dus biedt geen 100% garantie.

2e mogelijkheid koop een hotbox(kost 150/185 euro) en test elke keer als je coke koopt het smeltpunt.

Groeten
Ligt het rond de 185/195 graden, dan heb je topkwaliteit!
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is al goed hoor, dommer kon je jezelf voor mij in ieder geval toch niet meer voordoen. :wave:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#17
kenny zei:
Is al goed hoor, dommer kon je jezelf voor mij in ieder geval toch niet meer voordoen. :wave:
Klik om te vergroten...
sorry :( ik ben zoooo dom :( hoow :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."