#1
mischien omdat je nederlands zo vercrackt is
waar ruikt het naar??? details?
waar ruikt het naar??? details?
Ah, omdat ik 3x nu gebruikte? Sorry het is al laatalcoholist zei:mischien omdat je nederlands zo vercrackt is
waar ruikt het naar??? details?
Ik ken de geur van speed en dat is het niet. Laten testen voor zo'n klein beetje poeder dat nog overblijft , is niet echt de moeite he.alcoholist zei:dan is het ook moeilijk om te beschrijven wat je snuift,laat het testen zou ik zeggen, als het zo'n heel appart geurtje heeft,is het speed denk ik,dat heeft echt zo'n heeeel appart geurtje..
dan moet er een slotje op dit topic,want de waarheid zal anders nooit boven water komenBxl zei:Ik ken de geur van speed en dat is het niet. Laten testen voor zo'n klein beetje poeder dat nog overblijft , is niet echt de moeite he.alcoholist zei:dan is het ook moeilijk om te beschrijven wat je snuift,laat het testen zou ik zeggen, als het zo'n heel appart geurtje heeft,is het speed denk ik,dat heeft echt zo'n heeeel appart geurtje..

Misschien zijn er mensen met dezelfde ervaring en hebben zij het laten testen , nee?alcoholist zei:dan moet er een slotje op dit topic,want de waarheid zal anders nooit boven water komenBxl zei:Ik ken de geur van speed en dat is het niet. Laten testen voor zo'n klein beetje poeder dat nog overblijft , is niet echt de moeite he.alcoholist zei:dan is het ook moeilijk om te beschrijven wat je snuift,laat het testen zou ik zeggen, als het zo'n heel appart geurtje heeft,is het speed denk ik,dat heeft echt zo'n heeeel appart geurtje..![]()
Oke man , no problemo smijt maar slotje op danalcoholist zei:weetikniet,jij? nee he, kijk,ik wil niet lullig doen,want coke ga ik ook niet laten testen weetje,maar alleen jij weet of je der wat van voeld ofniet,voel je je flex? ja? ok flex, zoniet,dan fuckit,lijkt me niet echt iets om een topic over te maken,over een bepaalde geur,..
alcoholist zei:mischien omdat je nederlands zo vercrackt is
Word!kenny zei:alcoholist zei:mischien omdat je nederlands zo vercrackt is
moet jij nodig zeggen... pfff.![]()

Bxl zei:Heb hier effe gebladerd maar niet direct terug gevonden..
Aangezien ik PROBEER af te bouwen met coke te nemen koop ik nu maar 2g per week..
Nu ik heb verschillende dealers nu hier ligt al 4dagen nog een hoopje poeder , nu hier net pakte ik het en dat hoopje stonk enorm. Zo een vieze geur .. als ik het door mijn neus jaag is het wel oké (geen pijn , geen tranende ogen , het gevoel is gewoon Coke!)
Iemand een verklaring waarom de coke zo verschrikkelijk stinkt?

sorrykenny zei:Is al goed hoor, dommer kon je jezelf voor mij in ieder geval toch niet meer voordoen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."