Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: De vraag is daarbij ook hoe betrouwbaar het is. Rc-lysergamides worden niet gekwantificeerd door het DIMS dus ze kunnen in principe roepen wat ze willen. Klik om te vergroten... Je merkt vrij snel wanneer het geen microdosering is toch?"
"Ik gok inderdaad een minuscule hoeveelheid Iso-LSD bijvoorbeeld, die inactief zijn. niet zo'n big deal imo, maar zeker weet je het nooit."
"Mezelf zei: "If you enjoy the time you wasted, you didn't waste any time," Klik om te vergroten... Very true als ik zo terug denk aan sommige games waar ik duizenden uren aan heb gespendeerd. Tegenwoordig game ik niet meer maar ik heb de tijd van m'n leven gehad en heerlijke herinneringen aan."
"Ik kan je niet echt verder helpen behalve dat ik weet dat Flunitrazolam pellets veelal gefaked worden. Indien je toch benzos nodig hebt zou ik kijken naar Diclazepam, RC variant van Diazepam die geen recreatieve waarde biedt. Maar of je moet gaan stunten met benzos is een tweede.. Diclazepam is overigens ook de enige benzo waar je mee wilt taperen, Etizolam werkt veel te kort voor een taper en is recreatief. Clonazolam is ook veel te recreatief en te potent."
"Mrloverdj zei: Ik heb 20mg diazepam van de arts niet voor angsten. Maar ik moet deze dosering houden om oa mijn spierspanning laag te houden. Alleen krijg ik pas over 2 weken weer diazepam. Ik zocht dus een alternatief ter overbrugging, maar de adviezen die ik hier kreeg ging over eti of clona. Lijkt diclazepam op diazepam, of laat ik mij misleiden door de naam? Klik om te vergroten... Diclazepam komt aardig in de buurt van Diazepam ja, alleen dan 10 keer zo potent. 1mg dicla = 10mg dia geloof ik."
"Rivalrie zei: Via Google..... haha wat is dit voor arts Klik om te vergroten... Zo gek is dat niet imo. Een arts kan niet alles weten, of denk je dat in zijn oud lesboek van school een hoofdstuk over Phenibut staat?"
"Rivalrie zei: Dus jij vertrouwd een arts die zijn informatie van google haalt? Niet een wetenschappelijk paper of medisch journaal? Klik om te vergroten... Ja. Een phd wordt opgeleid om te weten hoe je juiste bronnen zoekt. Waar denk je dat je via Google uit kan komen, scholarship, pubmed etc."
"Wie anno 2020 nog gelooft dat Aspartaam schadelijk is op menselijke doseringen ga ik niet eens mee in discussie. Zelfde type mensen die studies op ratten cherrypicked en niet kan ontplooien."
"Stonologie zei: Maar echt, zie je maar weer hoeveel geld de suiker industrie heeft. Ze geven enorm veel uit aan zoetstoffen die veel beter zijn slecht te laten klinken. Net als M'c donalds die sport promoot omdat gezonder eten natuurlijk niet bij hun imago past. Net zoals dat vapen bijna net zo slecht als roken zou zijn! "er hebben mensen rare long ziektes gekregen". Dan zie je opeens dat al die mensen met rare ziektes een E-Liquid van 1 merk hebben gedampt waar een rare stof in zit. Daarna besef je je dat Amerika al het geld wat ze aan accijns verdienen al lang hebben uitgegeven, en ze zich dus geen vermindering in aantal rokers kan permitteren. Een paar mensen met een ziekte vs honderdduizenden die doodgaan aan tabak. Ik vind het erg zielig van Amerika. Sowieso.. PG, VG en Nicotine is zoveel beter dan de duizenden stoffen die in tabak zitten. Dat is toch logisch? Excuus voor de oftopic, ik scheef het en toen dacht ik oh dit is niet heel erg relevant. Daarom deze toepasselijke conclusie: als je gezonder wilt leven doe dan veel research, en geloof niet 1 bron. Dit geld ook voor verslaving. Klik om te vergroten... Mensen papengaaien gewoon teveel en hebben geen flauw idee hoe complex het menselijke lichaam is. Idem voor mensen die roepen dat suiker ongezond is of verslavend (lol). Een bak pure suiker gaat je niet gezonder maken dan het consumeren van een appel (wat ook pure suiker is). Zo werkt gezondheid niet."
"Er zijn ook vendors 1p/1cP-LSD micro droppers verkopen."