Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThomas baalt, deze zomer geen gelegenheden waar drugsgebruik de norm is - De Speld

Thomas baalt, deze zomer geen gelegenheden waar drugsgebruik de norm is - De Speld

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pff ja dat soort figuren kom je tegenwoordig steeds vaker tegen. Op een groot commercieel festival snap ik het wel, lekker mainstream. Maar ik ga ook wel vaak naar kleinere festivals met een wat meer experimentele line up en dan lopen er genoeg mensen rond die geen idee hebben wie er draait. Maar wel 2,5 pil om 18:00 in hun mik hebben..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
D
De Dunne
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ganggang💯 zei:
Dat weet ik. Maar deze is wel heel erg treffend.
Klik om te vergroten...
Dat wel
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
speld.nl

Thomas baalt: deze zomer geen gelegenheden waar drugsgebruik de norm is

De line-ups checkt hij niet, maar Thomas is er sowieso wel bij: festivals.
speld.nl speld.nl
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Pff ja dat soort figuren kom je tegenwoordig steeds vaker tegen. Op een groot commercieel festival snap ik het wel, lekker mainstream. Maar ik ga ook wel vaak naar kleinere festivals met een wat meer experimentele line up en dan lopen er genoeg mensen rond die geen idee hebben wie er draait.
Klik om te vergroten...
Ik heb altijd expres geen idee wie er draait. Niet per se omdat ik te veel drugs op heb. Maar meer omdat het echt rete-irritant is als je op een festival de hele tijd op de klok zit te kijken en 'ooh nu moet ik daarheen' en dan je vrienden kwijt zijn en dan boos rond-whatsappen 'waar ben je', waarna de hele planning in de soep loopt en je daarvan baalt.
Ik loop liever gewoon een beetje rond en als ik het ergens leuk vind dan blijf ik daar. Als ik iets echt heel tof vind dan zoek ik het later wel weer op.
Verder vind ik die verheerlijking van artiesten ook een beetje overdreven.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Speld is altijd geweldig! :tearsofjoy:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
Pff ja dat soort figuren kom je tegenwoordig steeds vaker tegen. Op een groot commercieel festival snap ik het wel, lekker mainstream. Maar ik ga ook wel vaak naar kleinere festivals met een wat meer experimentele line up en dan lopen er genoeg mensen rond die geen idee hebben wie er draait. Maar wel 2,5 pil om 18:00 in hun mik hebben..
Klik om te vergroten...
Het is “De Speld” he, sarcasme en korreltjes zout.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Het is “De Speld” he, sarcasme en korreltjes zout.
Klik om te vergroten...
Dat weet ik. Maar deze is wel heel erg treffend.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Ik heb altijd expres geen idee wie er draait. Niet per se omdat ik te veel drugs op heb. Maar meer omdat het echt rete-irritant is als je op een festival de hele tijd op de klok zit te kijken en 'ooh nu moet ik daarheen' en dan je vrienden kwijt zijn en dan boos rond-whatsappen 'waar ben je', waarna de hele planning in de soep loopt en je daarvan baalt.
Ik loop liever gewoon een beetje rond en als ik het ergens leuk vind dan blijf ik daar. Als ik iets echt heel tof vind dan zoek ik het later wel weer op.
Verder vind ik die verheerlijking van artiesten ook een beetje overdreven.
Klik om te vergroten...
Ik hou me totaal niet bezig of mijn vrienden wel in de buurt zijn. Van te voren zoek ik altijd 1-3 acts uit die ik graag wil zien en daar houd ik me aan. Wie mee wil gaat mee en anders trekt men lekker hun eigen plan. Tussen die kleine planning door is er genoeg tijd om te meeten met de mensen met wie ik er ben.

Ligt er wel een beetje wat naar wat voor festival ik ga. Zoiets als Awakenings festival boeit het me niet zo veel want dat is toch veel van hetzelfde. Maar zoiets als Dekmantel, Lentekabinet en Strange sounds from beyond let ik veel meer op de Line up, juist omdat zij veelzijdiger aanbod hebben. En vaak ook artiesten die niet vaak in NL komen.

Ik ben het met je eens dat heel irritant is als je de hele tijd op de klok moet kijken, ik zorg altijd wel voor een relaxede ervaring.

Wat je bedoelt met verheerlijking van artiesten begrijp ik niet.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#9
volgens thomas ben ik een junk. :tearsofjoy:
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iedereen met Thomas in zijn naam is een junk.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vind het persoonlijk ook echt pijnlijk dat er geen gelegenheden zijn voor een niet problematische gebruiker om even geaccepteerd naar de typhus te gaan.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."