Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat Lysergine25 ook zegt, het is waarschijnlijk een te hoge dosis geweest en combinatie dat het de betreffende persoon niet goed lag."
"In doubt, use LSD!"
"gNuxx zei: lol kijk ze serieus doen op een forum, jullie moeten wel blijven lachen jongens ! ik vermaak me wel, als het tegen de regels is moet ik maar een ban krijgen, zolang dat niet zo is doe ik niks verkeerd. owned Klik om te vergroten... Serieus doen is af en toe ook wel handig!"
"Géniaal topic dit. Heerlijk dat mensen zo ervaringen met elkaar kunnen delen. Het is ook hilarisch om de kromme zinnen en maffe uitspraken te lezen. Moet ik binnenkort ook maar eens doen"
"In m'n uppie of met een goede vriend."
"Ik zou wachten, maar ieder z'n eigen behoeftes!"
"In een bos, genieten van de geuren, kleuren en vele vormen en lekker op een open plek in het zonnetje liggen."
"timmaniac zei: wave zei: Een zo'n stukje van deze gaat dus over een paar weken mij een mooie dag bezorgen . Klik om te vergroten... duidelijk Klik om te vergroten... En hoe!"
"Voor mij is 100-200 µg het beste. Ik voel me dan op m'n gemak en kan zeker zijn van een heerlijke trip"
"Nou, het lijkt me inderdaad niet gezond als een dier aan je handen likt, of via een andere manier in contact met drugs komt. Zo heb ik ergens op het internet een artikel gelezen over een man die zijn hamster Speed voerde. Hij zei dat hij niets aan het gedrag van zijn hamster merkte. Toch ben ik eigenlijk wel benieuwd of dieren hetzelfde meemaken als wij in een trip, gaan zij dan ook visuals zien en een beetje gaar uit hun ogen kijken?"