Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLocatie

Locatie

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MaynardLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,

Ik vroeg me af wat jullie een goede locatie vinden om LSD te gaan gebruiken. Ik ga namelijk binnenkort voor de 2de keer LSD doen en heb eens zin in iets anders dan gewoon thuis te zitten, ik zoek meer iets om 'op ontdekking' te gaan.

Bedankt
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een mooi stukje natuur natuurlijk! : D
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op avontuur gaan in een trip in de wijde wereld is absoluut geweldig en zeker aan te raden. Ik raad ook natuur gebieden aan, bossen, parken etc. Plekken waar het niet stikt van de nuchtere mensen en waar je wat ruimte voor jezelf en de trip hebt, maar planten en bomen doen het altijd zóó goed met visuals.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bos Bos Bos!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
duinen .....

heide ...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Op avontuur gaan in een trip in de wijde wereld is absoluut geweldig en zeker aan te raden. Ik raad ook natuur gebieden aan, bossen, parken etc. Plekken waar het niet stikt van de nuchtere mensen en waar je wat ruimte voor jezelf en de trip hebt, maar planten en bomen doen het altijd zóó goed met visuals.
Klik om te vergroten...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
In een bos waar je oneindig lang kan rond lopen en kan genieten van de mooie natuur!
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb enorm goede ervaring met Ketamine + lsd op het platteland in de buurt van Brussel. Het was een boerderijfeestje in the middle of nowhere. Bijna niemand daar sprak Nederlands, alles was franstalig. Op de weg was geen kat te vinden.
Stond daar rustig te plassen, en de 5 lichtjes die in de verte te zien waren werden ineens een vuurzee.
Strepen van vliegtuigen in de lucht waren groen, geen bruin en heel erg mooi.

Zeker voor herhaling vatbaar :grin: .
Helaas is de locatie gesloten.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
Een mooi stukje natuur natuurlijk! : D
Klik om te vergroten...
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik hou van in de stad trippen,structuur in chaos zien, zo veel informatie te verschaffen, elke straat of wijk is een totaal andere wereld.
zo veel interesante dingen te zien in de stad waar je normaal nooit bij stilstaat :wink:
B
ButtplugLid
01-01-2024, 00:00
#11
In een bos, genieten van de geuren, kleuren en vele vormen en lekker op een open plek in het zonnetje liggen. :grin:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#12
een rustige plek waar het nuchter ook al leuk en boeiend zou zijn om te lopen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."