Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed?

Speed?

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BurningredLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey iedereen,

Ik heb vanavond speed voor t eerst gebruikt, ik heb wel wat ervaring met andere drugs zoals pillen enzo, maar uumm ik heb zon idee dat t echt geen goede speed is... ik weet ook niet echt hoe je moet voelen, maar ik heb dus niet zon gelukzalig gevoel als bij pillen, alleen een beetje hyper. Hoort dit nou zo, of is het gewoon troep?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Troep, zeker bij je eerste keer zou je wel wat meer moeten voelen dan alleen hyper zijn.
F
FlasherLid
01-01-2024, 00:00
#3
Das volkomen normaal, heb je geen tic gekregen zoals het trillen van je been als je stilzit of het spelen met je tong ofzo? Dat beetje hyper zijn is goed, ga zo maar eens naar een feestje :)

Gewoonlijk heb ik ook een enorme drang naarsigaretten en bier :grin:
B
BurningredLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey,

Bedankt voor de snelle reacties.... Uum ik ben wel een beetje neurotisch dr van aan t worden :flushed: Maar ik zit dr ook aardig bij te drinken. Ik neem zo denk ik nog wat..misschien dat ik t dan beter voel. Misschien een stomme vraag... maar hoe voelen jullie je dan als jullie speed op hebben?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een euforisch zwevend gevoel :P
Ik heb dan zin om vanalles te doen, en om te huppelen zoals Bambi :smoke:
B
BurningredLid
01-01-2024, 00:00
#6
Net zoals bij Xtc dus?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja zoiets, maar ik ben dan wel wat meer helder. En ik kan me beter concentreren.
B
BurningredLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm fucking kut dealer... ken dr ook weinig van zeggen... want ikwel mn goeie pilletjes houden :angry:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Euforische gevoel is wel stuk sterker bij xtc. Maar met die speed zou je wel vet veel zin moeten hebben om wat te gaan doen, praten veel bewegen. Trillen beetje misschien?
B
BurningredLid
01-01-2024, 00:00
#10
Uum nee, ik heb me nu min of meer terug getrokken van mn vrienden,,, en ben achter de comp. gaan zitte.... heb nu niet zon zin in gezelschap... ik denk dat ik straks toch nog maar ff pillen ga halen... want anders is heel mn avond weer naar de klote door verkeerde troep. Maar aan jullie verhalen te horen is dit dus echt niet zulke goeie speed.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
neurotisch? :) aww damn.. zou gek worden :grin:


jammer man! volgende x beter!
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
Een euforisch zwevend gevoel :P
Ik heb dan zin om vanalles te doen, en om te huppelen zoals Bambi :smoke:
Klik om te vergroten...
Bambi :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#13
Burningred zei:
Uum nee, ik heb me nu min of meer terug getrokken van mn vrienden,,, en ben achter de comp. gaan zitte.... .
Klik om te vergroten...


dat kan hoor. ben je mss van nature al vrij hyper?
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn vriend voelt meestal ook niet zo veel speciaals van speed..
Hij vind pillen egt veel leuker en lekkerder., terwijl ik me supergoed en wel "euforisch" voel met speed op..
Dus het verschilt ook wel van persoon tot persoon..
Je moet ook niet verwachten dat je zo waus als van een pil word want het gevoel is heel anders...
Groetjes
:wave:
B
BurningredLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt voor jullie reacties, gisternacht net toen ik t opgaf dat ik dr nog wat van zou voelen, begon t ineens.... Heeeel veel energy... En super blij gevoel enzo. Wel een beetje vaag dat zo lang duurde voordat t echt begon te werken.. maar beter laat dan niet. Enigste nadeel is dat ik nu nog steeds wakker ben en geen oog dicht heb gedaan :rolleyes:
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#16
nadeel? dat is juist de toverkracht ervan :)
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#17
it's magic! :sunglasses:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Speed werkt vrijwel altijd subtiel in het begin. Just go with the flow and prepare for a flood.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Solidius zei:
Speed werkt vrijwel altijd subtiel in het begin. Just go with the flow and prepare for a flood.
Klik om te vergroten...

haha, props voor deze uitspraak :grin:
B
BramLid
01-01-2024, 00:00
#20
Burningred zei:
Enigste nadeel is dat ik nu nog steeds wakker ben en geen oog dicht heb gedaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat is de bedoeling ervan...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."