Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hier kosten ze van de tussenpersoon 2,50 tot 3 euro, en hele goede zon 5 euro maar dan heb je ook echt wel wat"
"Misschien nat geweest? Ik heb het nooit met X gehad maar weles met valium die nat was geworden en die vielen ook half uit elkaar."
"oow vergeten te zeggen... ze werkten nog wel evengoed"
"2 gram pep, teveel alcohol."
"Chimaira- Disposable heroes (metallica cover)"
"Only the names- Machinehead"
"Hey iedereen, Ik heb vanavond speed voor t eerst gebruikt, ik heb wel wat ervaring met andere drugs zoals pillen enzo, maar uumm ik heb zon idee dat t echt geen goede speed is... ik weet ook niet echt hoe je moet voelen, maar ik heb dus niet zon gelukzalig gevoel als bij pillen, alleen een beetje hyper. Hoort dit nou zo, of is het gewoon troep?"
"Hey, Bedankt voor de snelle reacties.... Uum ik ben wel een beetje neurotisch dr van aan t worden Maar ik zit dr ook aardig bij te drinken. Ik neem zo denk ik nog wat..misschien dat ik t dan beter voel. Misschien een stomme vraag... maar hoe voelen jullie je dan als jullie speed op hebben?"
"Net zoals bij Xtc dus?"
"Hmm fucking kut dealer... ken dr ook weinig van zeggen... want ikwel mn goeie pilletjes houden"