Ik heb ook iets vervelends meegemaakt M.B.T pep. Ik had een keer 10 gr pep gehaald bij een maat van mij.
Hier ging ik al de fout in...
Ik was toen 1 WEEK wakker gebleven en had ook weinig tot niks gegeten.
It's safe to say dat ik hier een best hevige
Psychose aan heb over gehouden
![:(]()
Het was serieus niet mijn bedoeling
Om een week wakker te blijven, maar
Ik werd er gwn 'ingezogen'.....
Nu, precies 2 jaartjes verder
Heb ik er nog steeds last van...
Niet van de psychose, maar eigenlijk
Meer van wat die psychose met mij dee
En jullie zouden jezelf nu wel afvragen,
Wat had je meegemaakt in je psychose?
Denk aan dingen zoals:
1. Denken dat ik dood zou gaan
2. Denken dat mijn moeder degene was
Die ervoor had gezorgd dat ik dood ging
3. Hevige hallucinaties (en ik bedoel dan echt hevige)
4. Op de terugweg, van oma naar mama
overal op de grond zakjes speed zien liggen (lopend)
5. Dat ik met m'n handen langs mijn hoofd zat te waaien omdat ik insecten zag
6. Niet naar buiten durfen te gaan omdat ik blijkbaar dacht dat iemand mij wou
Vermoorden
best wel heftig....
Over de 'piek' van mijn psychose zit een heel lang verhaal achter, dit is ook het moment dat ik geen realiteitsbesef had.
Als jullie dat willen lezen, zal ik er wel
De moeite voor willen doen om mijn
Verhaal met jullie te delen
Nou, dat wassie dan weer.
Ik ga NOOIT meer pep gebruiken
Geloof mij maar
![:fist3:]()
Ik had voor mijn psychose wel eens gelezen Over "het gevoel van doodgaan"
Ik dacht toen bij mijzelf dat dat niet kon?!?
Maar geloof me, als je 7 dagen wakker van de pep bent, is dit serieus mogelijk!
Gr, Djenx
![:peace3:]()