Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heeeeey mannekes, ik zit met een ei Ik heb in een zotte periode zo'n 9 maand goed wat dope gebruikt, waaronder xtc, speed en coke. Ondanks het beperkte gebruik van de sos, begin ik nu, na twee jaar clean zijn van alles, echt wel een neiging te voelen naar coke gebruik, hoewel ik de laatste twee jaar meermaals heb gezworen het nooit meer te doen en het echt geloofd ook. ben ik verslaafd aan de sos? wat doe ik best? Toegeven aan de neiging? grtzzzzzzzzz"
"Ja kheb daar ook last van, kheb net als u gewoon een 6-tal maanden gebruik, geen last at all om ermee te stoppen, maar kheb ook steeds die spanning waar ge over spreekt De kalmeerpillen zouden daartegen moeten helpen (anti-inhibitie), kga maandag men dokter zien en hij ging me iets voorschrijven. keep you updated?"
"angie123 zei: Het gevoel krijjg je nooit meer uit je kop hoor. Die pillen kun je beter laten staan . Een ding.......... na die eerste hijs ben je die zenuwen ook weer kwijt. Klik om te vergroten... het is nochtans toch net daarvoor dat die pillen er zijn, toch..."
"Frisko zei: Brice zei: Ja kheb daar ook last van, kheb net als u gewoon een 6-tal maanden gebruik, geen last at all om ermee te stoppen, maar kheb ook steeds die spanning waar ge over spreekt De kalmeerpillen zouden daartegen moeten helpen (anti-inhibitie), kga maandag men dokter zien en hij ging me iets voorschrijven. keep you updated? Klik om te vergroten... hoelang ben je inmiddels gestopt??? ik ben gestopt sinds 1 januari en het gaat nou al veel beter moet ik zeggen....de 1ste 2 weken was echt geen lachertje,maar nu gaat het dus al veel beter....weet nu van mn eigen dat ik er nee tegen KAN zeggen!!,dus ga het alleen zo nu en dan nog eens doen!!!,coke is echt niet om mee te spelen... Klik om te vergroten... Kben 2 jaar gestopt, kheb er geen probleem mee gewoon omdat'k weet wat het met mensen kan doen... Kijk maar eens naar een film waarin iemand meespaald die aan de coke zit, het zal wel duidelijk zijn wie de slechtste acteur van de hoop is"
"neem valium, dat helpt je de tijd te doden"
"oane zei: hmmz had ze gewoon bij de kant van de weg geplukt . Klik om te vergroten... haha avonturier ruwe opium kan je best roken hoor, maar als je echt zuiver wil werken doe je het volgende: de ruwe opium doe je in een open pot met kokend water. Je plakkerige opium zal dan snel smelten en vloeibaar worden. Dan neem je vb een koffiefilter of gewoon waterdoorlatend textiel (zie wel dat het proper is ) en giet je de vloeistof hierdoorheen. Zo worden alle onzuiverheden verwijderd en heb je echt zachte, goed rokende, pure opium :P good luck"
"hi iedereen, kheb zonet wat opium poppy zaadjes besteld op het internet: Persian white Hens&chicks giganthium nu ga'k ze gewoon bij mij binnen op m'n kot zetten, aangezien ze vrij gemakkelijk te kweken zijn. zijn er hier mensen die 't al indoor gedaan hebben en die tips hebben? Goede grond vb?"
"kaalkopje zei: binnen heb ik er geen ervaring mee..buiten doen ze het prima. leuke bloemen! Klik om te vergroten... dat zal wel"
"Kheb ooit is 1x MEGA goede coke gehad. Volgens mij echte colombiaanse. Is ZO'N ENORM groot verschil met de coke van hier, zijn eigenlijk bijna twee verschillende drugs. De colombiaanse is echt puur zoals ze dat dan zeggen he, veel zuiverder van effect ook. was wel maar een once in a - hopelijk niet lifetime experience..."
"Ik heb ze ff gebruikt. Vond ze veel te licht en waterig. Ben ondertussen overgeschakeld op AKTON."