#1
Ik heb een paar keer gechineest en mn pupillen werden ook heel klein, ze werden helemaal nie groter.. de dag erop had ik ook keihard bruine wallen onder mn ogen 


flash kieke zei:Ze worden idd heel klein.Maar in die films gaan ze ook niet echt hero spuiten e. :P
Brice zei:flash kieke zei:Ze worden idd heel klein.Maar in die films gaan ze ook niet echt hero spuiten e. :P
in trainspotting heb ik bij 1 shot, nl dat van sick boy ergens redelijk int begin van de film, ben ik er bijna zeker van dat het een echt shot was![]()
seriously, je ziet de heroine inslaan![]()
DarkScope zei:kheb zelf al eens n aantal keer hero gebruikt, en kreeg er superkleine pupillen van, echt speldenknopjes. Maar in een filmpje en in een aantal films zie k mensen die hero spuiten, en dat de pupillen in 1 keer supergroot worden, ik heb het niet gespoten uiteraard, maar goed.
is dat bullshit in die films of is dat met spuiten alleen zo?
El Retro zei:DarkScope zei:kheb zelf al eens n aantal keer hero gebruikt, en kreeg er superkleine pupillen van, echt speldenknopjes. Maar in een filmpje en in een aantal films zie k mensen die hero spuiten, en dat de pupillen in 1 keer supergroot worden, ik heb het niet gespoten uiteraard, maar goed.
is dat bullshit in die films of is dat met spuiten alleen zo?
Jonge wat ben jij voor een zeveraar. Je zegt het zelf al een paar keer gebruikt te hebben. En er zijn er nog die dat merken, en als ze er iets over vragen, dan antwoord je niet. Zielig![]()
Psilo zei:El Retro zei:DarkScope zei:kheb zelf al eens n aantal keer hero gebruikt, en kreeg er superkleine pupillen van, echt speldenknopjes. Maar in een filmpje en in een aantal films zie k mensen die hero spuiten, en dat de pupillen in 1 keer supergroot worden, ik heb het niet gespoten uiteraard, maar goed.
is dat bullshit in die films of is dat met spuiten alleen zo?
Jonge wat ben jij voor een zeveraar. Je zegt het zelf al een paar keer gebruikt te hebben. En er zijn er nog die dat merken, en als ze er iets over vragen, dan antwoord je niet. Zielig![]()
Ik snap die reactie van jou echt niet.....???![]()
El Retro zei:Jonge wat ben jij voor een zeveraar. Je zegt het zelf al een paar keer gebruikt te hebben. En er zijn er nog die dat merken, en als ze er iets over vragen, dan antwoord je niet. Zielig![]()
El Retro zei:DarkScope zei:kheb zelf al eens n aantal keer hero gebruikt, en kreeg er superkleine pupillen van, echt speldenknopjes. Maar in een filmpje en in een aantal films zie k mensen die hero spuiten, en dat de pupillen in 1 keer supergroot worden, ik heb het niet gespoten uiteraard, maar goed.
is dat bullshit in die films of is dat met spuiten alleen zo?
Jonge wat ben jij voor een zeveraar. Je zegt het zelf al een paar keer gebruikt te hebben. En er zijn er nog die dat merken, en als ze er iets over vragen, dan antwoord je niet. Zielig![]()
El Retro zei:DarkScope zei:kheb zelf al eens n aantal keer hero gebruikt, en kreeg er superkleine pupillen van, echt speldenknopjes. Maar in een filmpje en in een aantal films zie k mensen die hero spuiten, en dat de pupillen in 1 keer supergroot worden, ik heb het niet gespoten uiteraard, maar goed.
is dat bullshit in die films of is dat met spuiten alleen zo?
Jonge wat ben jij voor een zeveraar. Je zegt het zelf al een paar keer gebruikt te hebben. En er zijn er nog die dat merken, en als ze er iets over vragen, dan antwoord je niet. Zielig![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."