Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheroine, pupille?

heroine, pupille?

14 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een paar keer gechineest en mn pupillen werden ook heel klein, ze werden helemaal nie groter.. de dag erop had ik ook keihard bruine wallen onder mn ogen :rolleyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
kheb zelf al eens n aantal keer hero gebruikt, en kreeg er superkleine pupillen van, echt speldenknopjes. Maar in een filmpje en in een aantal films zie k mensen die hero spuiten, en dat de pupillen in 1 keer supergroot worden, ik heb het niet gespoten uiteraard, maar goed.

is dat bullshit in die films of is dat met spuiten alleen zo?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze worden idd heel klein.Maar in die films gaan ze ook niet echt hero spuiten e. :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je spuit worden ze volgens mij eventjes heel erg groot omdat je dan een rush krijgt. Als je snuift of slikt is dat geloof ik minder :)
B
BriceLid
01-01-2024, 00:00
#5
flash kieke zei:
Ze worden idd heel klein.Maar in die films gaan ze ook niet echt hero spuiten e. :P
Klik om te vergroten...

in trainspotting heb ik bij 1 shot, nl dat van sick boy ergens redelijk int begin van de film, ben ik er bijna zeker van dat het een echt shot was :)
seriously, je ziet de heroine inslaan :openmouth:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Brice zei:
flash kieke zei:
Ze worden idd heel klein.Maar in die films gaan ze ook niet echt hero spuiten e. :P
Klik om te vergroten...

in trainspotting heb ik bij 1 shot, nl dat van sick boy ergens redelijk int begin van de film, ben ik er bijna zeker van dat het een echt shot was :)
seriously, je ziet de heroine inslaan :openmouth:
Klik om te vergroten...

Denk het niet. Koop de extended special edtion DVD maar. Daarbij zit een making of en dan zie je dat het allemaal nep is, ook die arm die je later in de film ziet is een nep-arm.

Sowieso, die acteur is geen heroine junkie. Iemand die geen ervaring met heroine heeft gaat (bijna) dood van intraveneus gebruiken.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
DarkScope zei:
kheb zelf al eens n aantal keer hero gebruikt, en kreeg er superkleine pupillen van, echt speldenknopjes. Maar in een filmpje en in een aantal films zie k mensen die hero spuiten, en dat de pupillen in 1 keer supergroot worden, ik heb het niet gespoten uiteraard, maar goed.

is dat bullshit in die films of is dat met spuiten alleen zo?
Klik om te vergroten...

Jonge wat ben jij voor een zeveraar. Je zegt het zelf al een paar keer gebruikt te hebben. En er zijn er nog die dat merken, en als ze er iets over vragen, dan antwoord je niet. Zielig :confused:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
El Retro zei:
DarkScope zei:
kheb zelf al eens n aantal keer hero gebruikt, en kreeg er superkleine pupillen van, echt speldenknopjes. Maar in een filmpje en in een aantal films zie k mensen die hero spuiten, en dat de pupillen in 1 keer supergroot worden, ik heb het niet gespoten uiteraard, maar goed.

is dat bullshit in die films of is dat met spuiten alleen zo?
Klik om te vergroten...

Jonge wat ben jij voor een zeveraar. Je zegt het zelf al een paar keer gebruikt te hebben. En er zijn er nog die dat merken, en als ze er iets over vragen, dan antwoord je niet. Zielig :confused:
Klik om te vergroten...

Ik snap die reactie van jou echt niet.....??? :confused:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psilo zei:
El Retro zei:
DarkScope zei:
kheb zelf al eens n aantal keer hero gebruikt, en kreeg er superkleine pupillen van, echt speldenknopjes. Maar in een filmpje en in een aantal films zie k mensen die hero spuiten, en dat de pupillen in 1 keer supergroot worden, ik heb het niet gespoten uiteraard, maar goed.

is dat bullshit in die films of is dat met spuiten alleen zo?
Klik om te vergroten...

Jonge wat ben jij voor een zeveraar. Je zegt het zelf al een paar keer gebruikt te hebben. En er zijn er nog die dat merken, en als ze er iets over vragen, dan antwoord je niet. Zielig :confused:
Klik om te vergroten...

Ik snap die reactie van jou echt niet.....??? :confused:
Klik om te vergroten...
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van smack krijg je idd pupillen als speldeknoppen; en dan maakt 't geen reet uit hoe of dat je 't gebruikt.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
El Retro zei:
Jonge wat ben jij voor een zeveraar. Je zegt het zelf al een paar keer gebruikt te hebben. En er zijn er nog die dat merken, en als ze er iets over vragen, dan antwoord je niet. Zielig :confused:
Klik om te vergroten...

jonge waar heb je het over en waar bemoei je je mee? het uis gewoon een vraag die ik stel over de pupillen. die andere vraag was in een ander topic dat is niet deze en wat dan nog ?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
El Retro zei:
DarkScope zei:
kheb zelf al eens n aantal keer hero gebruikt, en kreeg er superkleine pupillen van, echt speldenknopjes. Maar in een filmpje en in een aantal films zie k mensen die hero spuiten, en dat de pupillen in 1 keer supergroot worden, ik heb het niet gespoten uiteraard, maar goed.

is dat bullshit in die films of is dat met spuiten alleen zo?
Klik om te vergroten...

Jonge wat ben jij voor een zeveraar. Je zegt het zelf al een paar keer gebruikt te hebben. En er zijn er nog die dat merken, en als ze er iets over vragen, dan antwoord je niet. Zielig :confused:
Klik om te vergroten...

wie ben jij?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
El Retro.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
El Retro zei:
DarkScope zei:
kheb zelf al eens n aantal keer hero gebruikt, en kreeg er superkleine pupillen van, echt speldenknopjes. Maar in een filmpje en in een aantal films zie k mensen die hero spuiten, en dat de pupillen in 1 keer supergroot worden, ik heb het niet gespoten uiteraard, maar goed.

is dat bullshit in die films of is dat met spuiten alleen zo?
Klik om te vergroten...

Jonge wat ben jij voor een zeveraar. Je zegt het zelf al een paar keer gebruikt te hebben. En er zijn er nog die dat merken, en als ze er iets over vragen, dan antwoord je niet. Zielig :confused:
Klik om te vergroten...

we gingen ervan uit dat het smack was. Maar omdat je in films altijd de pupillen zo groot ziet worden, daarom.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Feit: bruin geeft "pinpoints"oftewel hele kleine pupillen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."