#1
heeeeey mannekes,
ik zit met een ei
Ik heb in een zotte periode zo'n 9 maand goed wat dope gebruikt, waaronder xtc, speed en coke.
Ondanks het beperkte gebruik van de sos, begin ik nu, na twee jaar clean zijn van alles, echt wel een neiging te voelen naar coke gebruik, hoewel ik de laatste twee jaar meermaals heb gezworen het nooit meer te doen en het echt geloofd ook.
ben ik verslaafd aan de sos?
wat doe ik best? Toegeven aan de neiging?
grtzzzzzzzzz
ik zit met een ei
Ondanks het beperkte gebruik van de sos, begin ik nu, na twee jaar clean zijn van alles, echt wel een neiging te voelen naar coke gebruik, hoewel ik de laatste twee jaar meermaals heb gezworen het nooit meer te doen en het echt geloofd ook.
ben ik verslaafd aan de sos?
wat doe ik best? Toegeven aan de neiging?
grtzzzzzzzzz


)