Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fijn dat je er zo van genoten hebt! Maar waarom slik je al een halve pil /begin je al voor dat je op het feest bent? Ik zou zeggen lekker alles bewaren en op het feest vol gas en optimaal genieten"
"Wat een geweldig rapport. Heerlijk omschreven en krijg er gewoon kriebels van alsof je er zelf bij bent haha!"
"Wat een super leuk report! Heb zelf nog nooit truffels of paddo's op. Inderdaad ook alleen mdma omdat dit misschien een 'makkelijkere' drugs is en wat bekender en door waarschijnlijk veel meer mensen gebruikt word. Door je omschrijvingen ben ik echt super enthousiast geworden en nieuwsgierig naar hoe het is dus wil het denk ik, als het gaat lukken, binnenkort zelf ook eens proberen! Maar wat jij zelf ook omschreef is dat niemand in de omgeving het gebruikt en zal het dus denk ik voor mij ook een solotrip worden. Nogmaals super leuk om te lezen!"
"Leuke report! Alles goed omschreven en krijg dan zelf zon hele voorstelling hoe je je voelt. Heb zelf nog nooit lsd op, word er door er reports over te lezen wel steeds nieuwsgieriger naar en kriebels om t ook eens te proberen"
"Indd, goed uitgelegd peppi en coki! En even voor seventies, misschien moet je je eerst even wat beter inlezen en verdiepen in wat het precies allemaal met je doet en dan met namen met je hersenen. De hoeveelheid die je hebt gebruikt vind ik voor een eerste keer sowieso vrij veel... Wanneer je een week later weer zal gaan gebruiken is het gevoel misschien niet meteen minder, maar het is wel schadelijk en je zult dan ook meer last krijgen van de negatieve effecten zoals hoofdpijn en een dip.. En vooral met die hoeveelheid. Wanneer je na 1x denkt 'oh dat kan wel voor een keer' zal je dat vast de volgende keer ook gaan denken. Bovendien bouw je tolerantie op waardoor je dus steeds meer nodig zult hebben voor dezelfde effecten en op den duur zullen de love effecten sowieso weg gaan.. Gebruik je koppie en laat de xtc lekker links liggen zaterdag."
"Ik vind dat xtc bijzonder moet blijven en je het 't beste' dus alleen kan gebruiken op feestjes die er echt toe doen. Je lichaam heeft zo lang nodig om te herstellen dat het eigenlijk al wel aangeeft hoe schadelijk dit voor je hersentjes is. Wanneer je te vaak xtc gebruikt zal het echte effect op den duur afnemen wat natuurlijk zonde is.. Ik moet toegeven dat het mij ook niet altijd lukt om me aan de 2/3 maandenregel te houden In de zomer zijn er een aantal super vette feesten kort achter elkaar. Daarbij kies ik dan de vetste uit en zorg er voor dat er toch wel minimaal 1,5 maand tussen zit. Niet geheel verstandig natuurlijk maarja.. Als ik dit zo lees zou ik dus de 19e gewoon lekker nuchter (van de xtc) blijven zodat je de 30e lekker volgas kan gaan en optimaal kan genieten Welk festival ga je de 30e?"
"Ik weeg ongeveer 55 en begin met een kwart en dan pak ik, afhankelijk van hoe lekker dat ie gaat, na een tijdje nog een kwart bij. De pillen die ik laatst had waren gedoseert op 190 , waarmee ik dus wel boven 'norm' zit. ( maar dat is nogal snel dus als je 55 kilo weegt ) Het is ook sterk afhankelijk van je stemming en omgevingen enzo. Ene keer ga ik op een kwartje al super lekker en de andere keer heb ik net wat meer nodig of wil ik net dat beetje extra"
"Waarom wil je meteen bij het begin van het feest beginnen? Ik zou wat later beginnen met een halve of een kwart (ik begin zelf altijd met een kwart) en dan afhankelijk van hoe deze inslaat na 1 uur of 1,5 nog een kwartje bijnemen. Zoals jouw opbouw zal het laatste kwartje vrijwel zeker veel negatieve effecten meebrengen zoals klapperkaak, hoofdpijn wanneer deze uit begint te werken en een dip. En misschien jezelf is verdiepen in wat xtc/mdma precies met je hersentjes doet. Altijd slim en dan denk je misschien wel 2x na voor je in totaal een hele pil naar binnen jast van geen idee hoeveel mg."
"MeejheM zei: Daar ben ik het wel mee eens, 1 keer doseren vind ik het beste. Dan is het wel belangrijk dat je weet welke dosering je gebruikt. Met het verschil tegenwoordig tussen verschillende pillen is laten testen echt noodzakelijk om veilig en onbezorgd van je pillen te genieten. Klik om te vergroten... Ja precies, of je een halfje/kwartje van een pil van 140 mg neemt of een van 240 is nogal een verschil. 1-1,5 mg per kilogram lichaamsgewicht is een 'normale'' dosis. Al is het ook wel lastig om je daar aan te houden want ik met mn 55 kilo zit daar al behoorlijk snel aan"