Brabantsmeisje zei:
Fijn dat je er zo van genoten hebt!
Maar waarom slik je al een halve pil /begin je al voor dat je op het feest bent?
Ik zou zeggen lekker alles bewaren en op het feest vol gas en optimaal genieten
Ik snap dat wel,
Wanneer je het "voor het eerst gebruikt" (de eerste keer werkte kennelijk niet goed bij hem)
Wil je toch even op een rustig plekje zijn om het op je in te laten werken.
(mijn ervaring)
Mijn eerste keer was midden in Tivoli waar het kneiter druk was, ik was op dat moment net een drankje aan het halen en weg van al mijn vrienden. Ik wist niet wat me overkwam man.
![:openmouth:]()
hij sloeg toen in als een hamerslag.
Gelukkig haalde mijn maatje die het al vaker gebruikt had ook net wat te drinken, die zag me staan en heeft me gelijk naar het balkon van tivoli gesleept omdat hij zag dat het teveel voor me was en ik helemaal alleen was.
Op het balkon heb ik toen gekotst

, dankzij m'n maatje die zei dat het helemaal niet erg was en vertelde: "kom eens even lekker bij mij aan de rand van het balkon staan, om van het uitzicht te genieten". en de rustige omgeving, accepteerde ik het gevoel en ben ik pas echt lekker gegaan.
Als ik hem op dat moment niet had gehad weet ik niet of het zo'n leuke avond geworden was.
Ik vond het namelijk erg beangstigend, was helemaal alleen en het was kneiterdruk om me heen (schaamte).
Mijn ervaring:
- neem 1 tot 2u voordat je naar een feestje gaat je portie (1,5mg, kg lichaamsgewicht) en laat het in een veilige/vertrouwde omgeving op je inwerken, wanneer je "vertrouwd bent met jezelf" gelijk naar het feestje gaan om die ervaring mee te pakken!
uiteraard nooit zelf rijden! liefst ook niet lange stukken op de fiets, automobilisten zijn niet "lief" die hebben geen mdma op en snappen je niet, oversteken terwijl het rood is en denken dat hij stopt omdat hij je lief vind gaat niet gebeuren

(ging gelukkig net goed)