Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e keer XTC: Report

2e keer XTC: Report

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk dat je zo genoten hebt! De eerste keer blijft het meest speciaal..
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekker kort report! Fijn dat je er zo van hebt genoten :)
X
XtseeLid
01-01-2024, 00:00
#3
{Eerste keer XTC heb ik niks tot vrij weinig gevoeld/gezien/gemerkt}

Daar zitten we dan met z'n vieren in de auto bij de benzinepomp. Andere twee vriendinnen capsules en 1 aan de hasj-jes. En daar was ik... Met mijn pilletje in mijn hand twijfelend of ik dit keer een half ging doen of een hele.

Ik koos voor een halve.

Na een kleine 20 minuten begon ik me was losser te voelen. We gingen samen buiten de auto staan voor een foto-momentje en een sigaretje. Tijdens het sigaretje kickte hij in. Hahaha... Wat een ongelofelijk lekker gevoel was dat!

Mijn vriendinnen moesten lachen en wisten dat het pilletje bij mij ging werken, vooral toen de onverwachte en spontane zin: "Ik ben zo blij dat ik jullie ken" uit mijn mond viel.

De avond was jong, ik had er zin in! Onderweg naar het feest nog een vriendin gebeld, en maar blijven praten tot de parkeerplaats van het feestje!

Bij de ingang zo normaal mogelijk gedaan en HUP! naar binnen.

Wow... :rock:

De muziek ging door mijn hele lijf, ik kon niet stil blijven staan, ik moest dansen.

---------

Na ongeveer een uur heb ik op de toiletten nog een kwart erbij genomen.. Dit was een hele slimme keus, want man(!) wat heb ik zitten spacen in de rookruimte van het feestje. Mijn ogen dwaalde af en heb minstens 1,5 uur zitten praten met een onbekend persoon, wat erg leuk was!

Je maakt heel erg snel leuke nieuwe vrienden!

:xtc:
XTC een pil die je wilt laten bewegen, praten en wilt laten dwalen. Nu snap ik wat ze bedoelen met de Love Feeling die heb ik zeker gehad! Wat een ervaring!
X
XtseeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Helenas zei:
Lekker kort report! Fijn dat je er zo van hebt genoten :)
Klik om te vergroten...

Haha thnxx!
Het was een leuke ervaring.
B
BrabantsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fijn dat je er zo van genoten hebt!

Maar waarom slik je al een halve pil /begin je al voor dat je op het feest bent?
Ik zou zeggen lekker alles bewaren en op het feest vol gas en optimaal genieten :)
X
XtseeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Brabantsmeisje zei:
Maar waarom slik je al een halve pil /begin je al voor dat je op het feest bent?
Klik om te vergroten...

Ja, ik heb een halve pil voor het feest ingenomen. We waren ongeveer nog 10min. van het feest vandaan, zodat het niet al te lang duurde voordat hij ging werken als ik binnen ben! :)

Ik heb tot het eind volop kunnen genieten, ook daarna..
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kort maar krachtig.

Leuk dat je het naar je zin hebt gehad!

Welke pilletjes had je?
t
t3ll4v1stLid
01-01-2024, 00:00
#8
Brabantsmeisje zei:
Fijn dat je er zo van genoten hebt!

Maar waarom slik je al een halve pil /begin je al voor dat je op het feest bent?
Ik zou zeggen lekker alles bewaren en op het feest vol gas en optimaal genieten :)
Klik om te vergroten...

Ik snap dat wel,
Wanneer je het "voor het eerst gebruikt" (de eerste keer werkte kennelijk niet goed bij hem)
Wil je toch even op een rustig plekje zijn om het op je in te laten werken.

(mijn ervaring)
Mijn eerste keer was midden in Tivoli waar het kneiter druk was, ik was op dat moment net een drankje aan het halen en weg van al mijn vrienden. Ik wist niet wat me overkwam man. :openmouth: hij sloeg toen in als een hamerslag.
Gelukkig haalde mijn maatje die het al vaker gebruikt had ook net wat te drinken, die zag me staan en heeft me gelijk naar het balkon van tivoli gesleept omdat hij zag dat het teveel voor me was en ik helemaal alleen was.

Op het balkon heb ik toen gekotst :kots: , dankzij m'n maatje die zei dat het helemaal niet erg was en vertelde: "kom eens even lekker bij mij aan de rand van het balkon staan, om van het uitzicht te genieten". en de rustige omgeving, accepteerde ik het gevoel en ben ik pas echt lekker gegaan. :hearteyes:

Als ik hem op dat moment niet had gehad weet ik niet of het zo'n leuke avond geworden was.
Ik vond het namelijk erg beangstigend, was helemaal alleen en het was kneiterdruk om me heen (schaamte).

Mijn ervaring:
- neem 1 tot 2u voordat je naar een feestje gaat je portie (1,5mg, kg lichaamsgewicht) en laat het in een veilige/vertrouwde omgeving op je inwerken, wanneer je "vertrouwd bent met jezelf" gelijk naar het feestje gaan om die ervaring mee te pakken!
uiteraard nooit zelf rijden! liefst ook niet lange stukken op de fiets, automobilisten zijn niet "lief" die hebben geen mdma op en snappen je niet, oversteken terwijl het rood is en denken dat hij stopt omdat hij je lief vind gaat niet gebeuren :mrgreen: (ging gelukkig net goed)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."