#1
De laatste keer zat ik tussen de 100 en 150 milligram (grote spreiding in de pillen) in twee doseringen en daar ging ik eigenlijk wel hard genoeg op.


Dat is al een stuk duidelijker haha. Laatste keer (en enige keer tot nu toe) had ik 140mg (in de vorm van 2x een halfje van 70mg), helaas was de startdosis hier niet hoog genoeg van, dus volgende keer zal het waarschijnlijk 150mg worden (in de vorm van een halfje van 100mg en een kwartje van 50mg).Trinity zei:Eh, ja, sorry!Ik bedoelde eigenlijk wat voor doseringen nemen jullie en wat is je reden daarvoor? Dank!
![]()

Dit hoor je ook gewoon te ervaren met MDMA/XTC. Dat echte strak staan en super waus worden is vooral een teken dat je teveel op hebt.Trinity zei:Gek genoeg vooral entactogeen. Voelde ook een hele sterke connectie met de dansende mensen op het scherm, net als in het echt. Weinig tot geen 'upper' gevoel
Ik heb hetzelfde, met de kanttekening dat de energie er wel is, maar zich niet uit in actief willen zijn. Zo heb ik een paar keer mdma genomen toen ik best moe en futloos was van werk en zo. Hoewel ik er toen ook weer relaxed en inderdaad 'wolkerig' van werd, was ik ook weer helemaal vol energie. Ik heb dan alleen geen behoefte om dat te uiten in dansen of zo. Ik zit liever op de grond en laat die energie door me stromen. :PRoze olifant zei:maar eigenlijk nooit echt het echte energieke upper-effect van MDMA waar ik anderen dan over hoor. Ik word er gewoon heerlijk chill en wolkerig van.
Mindless zei:Ik heb hetzelfde, met de kanttekening dat de energie er wel is, maar zich niet uit in actief willen zijn. Zo heb ik een paar keer mdma genomen toen ik best moe en futloos was van werk en zo. Hoewel ik er toen ook weer relaxed en inderdaad 'wolkerig' van werd, was ik ook weer helemaal vol energie. Ik heb dan alleen geen behoefte om dat te uiten in dansen of zo. Ik zit liever op de grond en laat die energie door me stromen. :PRoze olifant zei:maar eigenlijk nooit echt het echte energieke upper-effect van MDMA waar ik anderen dan over hoor. Ik word er gewoon heerlijk chill en wolkerig van.
O.T: Ik neem altijd rond de 100mg. Dat is altijd wel genoeg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."