#1
Haha, het klinkt echt geweldig! ![:grin:]()
Zo intens dat als je je ogen dicht doet je ze niet meer open wilt doen! Ik liet het allemaal over me heen komen, volledig overgeleverd aan, tja, aan wat eigenlijk? 
oortjes zei:vind het altijd knap hoe mensen soms dingen over hun heen laten komen. Zelf moet ik eerst altijd wennen aan de substantie en dan kan ik me overgeven.
oortjes zei:Heb je toevallig een report van je hippyflip?
), maar houd wel dat gevoel over na afloop van de trips. Ik merk ook dat ik eigenlijk altijd wel een continue verhoogde spierspanning heb. Nu zat ik me af te vragen of er wellicht een (onbewuste?) relatie kan zijn met de muziek? Maw, als je rustiger / geen muziek zou hebben, zou dan dat 'strakke' gevoel veranderen/minder zijn? Iemand hier enig idee bij / ervaring mee? Dank!Trinity zei:oortjes zei:vind het altijd knap hoe mensen soms dingen over hun heen laten komen. Zelf moet ik eerst altijd wennen aan de substantie en dan kan ik me overgeven.
Dank je!![]()
oortjes zei:Heb je toevallig een report van je hippyflip?
Ja, die staat ergens op het forum. Ik weet alleen niet hoe ik je daar een link naar kan geven. beste ff zoeken op 'Hippieflip'. Dan zou je 'm moeten vinden.
Ik had nog een vraag: nu alles een beetje aan het indalen is, bedacht ik me het volgende; ik trip altijd met redelijk ritmische (house) muziek. Geen hardcore, maar toch wel continue doorgaande beat. Ik sta dan niet de hele trip te dansen (uitgezonderd de combi's op een festival) of zo (meestal lig ik gewoon uren op de grond
), maar houd wel dat gevoel over na afloop van de trips. Ik merk ook dat ik eigenlijk altijd wel een continue verhoogde spierspanning heb. Nu zat ik me af te vragen of er wellicht een (onbewuste?) relatie kan zijn met de muziek? Maw, als je rustiger / geen muziek zou hebben, zou dan dat 'strakke' gevoel veranderen/minder zijn? Iemand hier enig idee bij / ervaring mee? Dank!
Mindless zei:Volgende keer zou ik lekker rond 12 uur 's middags de zegel(s) al innemen. 18:30 is toch wel erg laat voor iets wat in totaal zo'n 12 uren werkt. Als je het vroeg op de dag inneemt, kun je erna een goede nacht slapen en heb je de volgende dag ook weer energie.
oortjes zei:LSD is volgens mij stimulerent dus daar zou het aan kunnen liggen, geen idee of het door het muziek ook kan komen.
Trinity zei:oortjes zei:LSD is volgens mij stimulerent dus daar zou het aan kunnen liggen, geen idee of het door het muziek ook kan komen.
Thx! Ja! Zo voelt het zeker! In die zin lijkt het toch meer op XTC dan ik vermoedde, ook vwb de euforie/extase. Na XTC slaap ik dan meestal wel supergoed. Nu echt helemaal niet![]()
Die spierspanning hoort er bij LSD een beetje bij. Ook met rustige muziek op heb ik dat altijd. Ik loop vaak rond om van de spanning en energie af te komen.Trinity zei:Ik had nog een vraag: nu alles een beetje aan het indalen is, bedacht ik me het volgende; ik trip altijd met redelijk ritmische (house) muziek. Geen hardcore, maar toch wel continue doorgaande beat. Ik sta dan niet de hele trip te dansen (uitgezonderd de combi's op een festival ) of zo (meestal lig ik gewoon uren op de grond ), maar houd wel dat gevoel over na afloop van de trips. Ik merk ook dat ik eigenlijk altijd wel een continue verhoogde spierspanning heb. Nu zat ik me af te vragen of er wellicht een (onbewuste?) relatie kan zijn met de muziek? Maw, als je rustiger / geen muziek zou hebben, zou dan dat 'strakke' gevoel veranderen/minder zijn? Iemand hier enig idee bij / ervaring mee? Dank!
Na de trip heb je met LSD ook nog een lange nasleep waarin slapen vaak moeilijk gaat terwijl je wel moe bent. Als ik LSD doe, weet ik dat minstens 12 uur moet rekenen voordat ik kan slapen. Ik heb ook wel eens een uitschieter naar 16 uur na inname gehad voordat ik eindelijk kon slapen.Trinity zei:Zat te denken aan 8 uur totaal (met deze dosis), dus met ervaring van andere middelen vermoedde ik na 6 uur al echt weer 'te landen'. Vergat ik ook nog een uurtje inwerktijd er af te trekken... Voorgesteld: 18:30 + 6u = 00:30u Dat had dus moeten zijn: 18:30 + 1u + 8u = 3:30u Dat klopte overigens redelijk goed met wat ook gebeurde. En je bent idd toch echt wel de volle 8u bezig als het ingewerkt is (en mogelijk langer onder andere omstandigheden...).
oortjes zei:Het is en blijft geen xtc, totaal ander stofje, totaal andere werking.
Helenas zei:Ahh dit klinkt echt zo fijn!! Kan niet wachten om het zelf een keer te proberen. Het ligt al heeel lang klaar maar het moment is er nog niet geweest
Jaa sowieso! Ik heb al regelmatif 2ce gedaan wat wel 9 uur kan duren. Dag erna vrij is echt een mustTrinity zei:Helenas zei:Ahh dit klinkt echt zo fijn!! Kan niet wachten om het zelf een keer te proberen. Het ligt al heeel lang klaar maar het moment is er nog niet geweest
Ik zou zeggen, doe het! Het is echt een beleving. En houdt in gedachten de tips hier: neem idd hè tijd! Volgende keren ga ik er echt vrij voor nemen, zodat ik bijv. op een vrijdag kan trippen (overdag) en dan het weekend lekker kan chillen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."