Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik verloop op festival

Gebruik verloop op festival

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of je wacht gewoon tot 5-6 uur en neemt gewoon 1 goede dosis?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie is Exeptional Ingight?

Exceptional Insight is wel een member hier. Die heb ik niet gemist, maar das misschien persoonlijke voorkeur.
L
LegendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,

We gaan naar een festival en ik wil dan gelijk een halve pil xtc nemen en een uur later nog een kwart.
om vervolgens uit te trippen, wat zou betekenen dat dit allemaal rond 16:00 uur is uitgewerkt???
nu ben benieuwd als ik dan om 20:00 weer een kwartje a Halve neem zou ik dan nog iets van het gevoel kunnen krijgen behalve meer energie?
dus dit ipv verdeelt over de hele dag allemaal kwartjes.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien dat je een beetje gevoel weer krijgt, maar dat zal niet zoveel zijn. Is niet heel erg lekker voor je hersenen trouwens.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe laat neem je de eerste halve? Omdat je denkt dat het om 16.00 precies is 'uitgewerkt'?
Weet je hoeveel mg je pillen zijn? Het gaat niet om halfjes en kwartje eigenlijk maar om de hoeveelheid MDMA in je pillen. Teveel is niet leuk en geeft veel meer negatieve bijwerkingen dan een normale dosis. Ook is het heel slecht voor oa je hersenen om veel te nemen. Hoelang is het geleden dat je voor het laatst xtc hebt gebruikt? Het is het verstandigst om tussen elke keer MDMA (xtc) 3 maanden pauze te nemen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit gaat sowieso niet werken.

Veel plezier met het herstel.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
Dit gaat sowieso niet werken.

Veel plezier met het herstel.
Klik om te vergroten...

Hey, je bent er weer! :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dunnetjess33 zei:
Hey, je bent er weer! :wave:
Klik om te vergroten...
Was ik ergens anders?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Dunnetjess33 zei:
Hey, je bent er weer! :wave:
Klik om te vergroten...
Was ik ergens anders?
Klik om te vergroten...


Ik had al een poosje geen Exeptional Ingight opmerkingen voorbij zien komen..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dunnetjess33 zei:
Ik had al een poosje geen Exeptional Ingight opmerkingen voorbij zien komen..
Klik om te vergroten...
Ik ook.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MeejheM zei:
Wie is Exeptional Ingight?

Exceptional Insight is wel een member hier. Die heb ik niet gemist, maar das misschien persoonlijke voorkeur.
Klik om te vergroten...
Ga je nou echt eerst Dunnetjes afzeiken op een spelfout en dan vervolgens ook nog EI? Lekker bezig hoor Meejhem... (dat was sarcastisch bedoeld voor de duidelijkheid)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
MeejheM zei:
Wie is Exeptional Ingight?

Exceptional Insight is wel een member hier. Die heb ik niet gemist, maar das misschien persoonlijke voorkeur.
Klik om te vergroten...


Bla bla bla...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
MeejheM zei:
Wie is Exeptional Ingight?

Exceptional Insight is wel een member hier. Die heb ik niet gemist, maar das misschien persoonlijke voorkeur.
Klik om te vergroten...
Jouw afgunst is uiterst aandoenlijk.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Legend zei:
Hoi,

We gaan naar een festival en ik wil dan gelijk een halve pil xtc nemen en een uur later nog een kwart.
om vervolgens uit te trippen, wat zou betekenen dat dit allemaal rond 16:00 uur is uitgewerkt???
nu ben benieuwd als ik dan om 20:00 weer een kwartje a Halve neem zou ik dan nog iets van het gevoel kunnen krijgen behalve meer energie?
dus dit ipv verdeelt over de hele dag allemaal kwartjes.
Klik om te vergroten...
Ik heb zelfs het voorgevoel dat je je vrij kut gaat voelen, om ongeveer 20.30. Dit lijkt me, simpel gezegd, een bijzonder slecht idee. :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat hij zegt...

Fool zei:
Legend zei:
Hoi,

We gaan naar een festival en ik wil dan gelijk een halve pil xtc nemen en een uur later nog een kwart.
om vervolgens uit te trippen, wat zou betekenen dat dit allemaal rond 16:00 uur is uitgewerkt???
nu ben benieuwd als ik dan om 20:00 weer een kwartje a Halve neem zou ik dan nog iets van het gevoel kunnen krijgen behalve meer energie?
dus dit ipv verdeelt over de hele dag allemaal kwartjes.
Klik om te vergroten...
Ik heb zelfs het voorgevoel dat je je vrij kut gaat voelen, om ongeveer 20.30. Dit lijkt me, simpel gezegd, een bijzonder slecht idee. :P
Klik om te vergroten...
B
BrabantsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarom wil je meteen bij het begin van het feest beginnen?
Ik zou wat later beginnen met een halve of een kwart (ik begin zelf altijd met een kwart) en dan afhankelijk van hoe deze inslaat na 1 uur of 1,5 nog een kwartje bijnemen.
Zoals jouw opbouw zal het laatste kwartje vrijwel zeker veel negatieve effecten meebrengen zoals klapperkaak, hoofdpijn wanneer deze uit begint te werken en een dip.

En misschien jezelf is verdiepen in wat xtc/mdma precies met je hersentjes doet. Altijd slim en dan denk je misschien wel 2x na voor je in totaal een hele pil naar binnen jast van geen idee hoeveel mg.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
Brabantsmeisje zei:
Waarom wil je meteen bij het begin van het feest beginnen?
Ik zou wat later beginnen met een halve of een kwart (ik begin zelf altijd met een kwart) en dan afhankelijk van hoe deze inslaat na 1 uur of 1,5 nog een kwartje bijnemen.
Zoals jouw opbouw zal het laatste kwartje vrijwel zeker veel negatieve effecten meebrengen zoals klapperkaak, hoofdpijn wanneer deze uit begint te werken en een dip.

En misschien jezelf is verdiepen in wat xtc/mdma precies met je hersentjes doet. Altijd slim en dan denk je misschien wel 2x na voor je in totaal een hele pil naar binnen jast van geen idee hoeveel mg.
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het wel mee eens, 1 keer doseren vind ik het beste. Dan is het wel belangrijk dat je weet welke dosering je gebruikt.

Met het verschil tegenwoordig tussen verschillende pillen is laten testen echt noodzakelijk om veilig en onbezorgd van je pillen te genieten.
B
BrabantsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
MeejheM zei:
Daar ben ik het wel mee eens, 1 keer doseren vind ik het beste. Dan is het wel belangrijk dat je weet welke dosering je gebruikt.

Met het verschil tegenwoordig tussen verschillende pillen is laten testen echt noodzakelijk om veilig en onbezorgd van je pillen te genieten.
Klik om te vergroten...

Ja precies, of je een halfje/kwartje van een pil van 140 mg neemt of een van 240 is nogal een verschil. :tearsofjoy:
1-1,5 mg per kilogram lichaamsgewicht is een 'normale'' dosis. Al is het ook wel lastig om je daar aan te houden want ik met mn 55 kilo zit daar al behoorlijk snel aan :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#19
Das best dun, kort of beide. je kan volgens mij in gevallen ook afwijken van die 1 tot 1,5 keer je gewicht als je erg klein bent. als je behoorlijk groot bent kun je dat beter niet doen dacht ik. Ik ben geen arts, dus zolang het goed bevalt niks veranderen...

Als je je spul laat testen, en je verder op je gezondheid en die van je vrienden let ben je in elk geval goed bezig.

Ik heb trouwens al een tijdje geen topics meer zien verschijnen met mensen die ontzettend veel gebruiken, of foute combinaties die dan fout aflopen... Hopelijk zoeken ze dat uit voordat ze eraan beginnen ipv hier achteraf informatie inwinnen of ze er niet in blijven hangen. Dat is wel fijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."