#1
Of je wacht gewoon tot 5-6 uur en neemt gewoon 1 goede dosis?
Exceptional Insight zei:Dit gaat sowieso niet werken.
Veel plezier met het herstel.

Was ik ergens anders?Dunnetjess33 zei:Hey, je bent er weer!![]()
Exceptional Insight zei:Was ik ergens anders?Dunnetjess33 zei:Hey, je bent er weer!![]()
Ik ook.Dunnetjess33 zei:Ik had al een poosje geen Exeptional Ingight opmerkingen voorbij zien komen..
Ga je nou echt eerst Dunnetjes afzeiken op een spelfout en dan vervolgens ook nog EI? Lekker bezig hoor Meejhem... (dat was sarcastisch bedoeld voor de duidelijkheid)MeejheM zei:Wie is Exeptional Ingight?
Exceptional Insight is wel een member hier. Die heb ik niet gemist, maar das misschien persoonlijke voorkeur.
MeejheM zei:Wie is Exeptional Ingight?
Exceptional Insight is wel een member hier. Die heb ik niet gemist, maar das misschien persoonlijke voorkeur.
Jouw afgunst is uiterst aandoenlijk.MeejheM zei:Wie is Exeptional Ingight?
Exceptional Insight is wel een member hier. Die heb ik niet gemist, maar das misschien persoonlijke voorkeur.
Ik heb zelfs het voorgevoel dat je je vrij kut gaat voelen, om ongeveer 20.30. Dit lijkt me, simpel gezegd, een bijzonder slecht idee. :PLegend zei:Hoi,
We gaan naar een festival en ik wil dan gelijk een halve pil xtc nemen en een uur later nog een kwart.
om vervolgens uit te trippen, wat zou betekenen dat dit allemaal rond 16:00 uur is uitgewerkt???
nu ben benieuwd als ik dan om 20:00 weer een kwartje a Halve neem zou ik dan nog iets van het gevoel kunnen krijgen behalve meer energie?
dus dit ipv verdeelt over de hele dag allemaal kwartjes.
Fool zei:Ik heb zelfs het voorgevoel dat je je vrij kut gaat voelen, om ongeveer 20.30. Dit lijkt me, simpel gezegd, een bijzonder slecht idee. :PLegend zei:Hoi,
We gaan naar een festival en ik wil dan gelijk een halve pil xtc nemen en een uur later nog een kwart.
om vervolgens uit te trippen, wat zou betekenen dat dit allemaal rond 16:00 uur is uitgewerkt???
nu ben benieuwd als ik dan om 20:00 weer een kwartje a Halve neem zou ik dan nog iets van het gevoel kunnen krijgen behalve meer energie?
dus dit ipv verdeelt over de hele dag allemaal kwartjes.
Brabantsmeisje zei:Waarom wil je meteen bij het begin van het feest beginnen?
Ik zou wat later beginnen met een halve of een kwart (ik begin zelf altijd met een kwart) en dan afhankelijk van hoe deze inslaat na 1 uur of 1,5 nog een kwartje bijnemen.
Zoals jouw opbouw zal het laatste kwartje vrijwel zeker veel negatieve effecten meebrengen zoals klapperkaak, hoofdpijn wanneer deze uit begint te werken en een dip.
En misschien jezelf is verdiepen in wat xtc/mdma precies met je hersentjes doet. Altijd slim en dan denk je misschien wel 2x na voor je in totaal een hele pil naar binnen jast van geen idee hoeveel mg.
MeejheM zei:Daar ben ik het wel mee eens, 1 keer doseren vind ik het beste. Dan is het wel belangrijk dat je weet welke dosering je gebruikt.
Met het verschil tegenwoordig tussen verschillende pillen is laten testen echt noodzakelijk om veilig en onbezorgd van je pillen te genieten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."