Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Ik lees hier al een tijdje mee maar nu heb ik toch echt een dringende vraag waar ik helaas geen antwoord op heb kunnen vinden. Sinds een tijdje zijn m'n vriend en ik echt helemaal gek van pep. Vroeger wel vaker gebruikt maar vond er nooit zoveel aan omdat ik het dan op feestjes deed en dan werd ik er heel rustig en loom van. Tegenwoordig kan ik het juist daarom waarderen. Lekker zo nu en dan een weekendje rust in m'n hoofd, ik blijf erbij dat het echt een geniale drugs is, zo niet de beste. Anyway, in het begin sloegen we een beetje door maar tegenwoordig houden we het wel binnen de perken aangezien je er anders gewoon aan onderdoor gaat. We proberen het te beperken tot 1 a 2 keer per maand en dan op de vrijdag en zaterdag. Het lukt me namelijk nog steeds niet om te slapen van vrijdag op zaterdag en ik vind het ook niet zo erg want het zijn gewoon twee heerlijke dagen en de zaterdag slaap ik wel goed en sinds kort hebben we ook geleerd om op de zaterdag wel gewoon te eten (vooral soep) en veel drinken. In tegenstelling tot coke (waar ik nu dan ook helemaal klaar mee ben) heb ik met speed absoluut geen behoefte aan alcohol maar zit ik lekker aan de sapjes en het water. Ook ben ik net heerlijk in bad geweest, maskertje etc dus m'n huid hoeft er ook niet te veel onder te lijden. Alleen heb ik dus wel een ander probleempje waar ik me suf op heb gegoogled maar ik kan het niet vinden! Ik krijg de laatste tijd nogal dikke benen en dat begint dan zo rond het ochtendgloren op zaterdag. Bovendien doen ze pijn, zijn ze een beetje vurig en staat m'n huid wat strak. Ook zijn m'n enkels dan behoorlijk opgezwollen. Nu ben ik een tikkie hypochonder en eigenlijk hoop ik gewoon dat het van het zitten of de spierspanning komt maar ik ben ook een beetje bang voor Trombose. Is iemand toevallig bekend met dit verschijnsel en wat kun je er tegen doen? Behalve stoppen met speed want dat doe ik de komende twee jaar niet denk ik. Ik heb wel een kinderwens dus ik hoop er wel binnen die twee jaar mee klaar te zijn overigens. Maar goed, weet iemand hier iets over?"
"pascal828 zei: Een massage zou lekker ontspannend zijn en goed tegen de spierspanning Maar het beste is om er gewoon mee naar de huisarts te gaan. Klik om te vergroten... hmm, misschien dat laatste dan maar. maar wat zeg ik dan tegen die kerel? Ik heb last van dikke, pijnlijke benen in het weekend? Of zeg ik tegen de beste man dat ik sinds mijn speedgebruik last heb van dikke, pijnlijke benen? Ken 'm nog niet namelijk, want ik ben net verhuisd en ik vind het best lastig om op het eerste spreekuur te vertellen dat ik drugs gebruik Dat masseren deed ik ook al inderdaad. Ik wil eigenlijk even de benen strekken maar het is zo koud en glad buiten <_<"
"W.F.L. zei: Zeg het maar tegen de dokters, zo erg is het toch niet. Zowiezo is drugsgebruik niet iets waar je je voor moet schamen. Ik moest laatst ook naar het ziekenhuis en die gast kon er zelfs mee lachen. Klik om te vergroten... Tsja, daar heb je wel een punt maar ik ben toch bang het misschien wel zo'n dokter is die gelijk een brief voor Parnassia aan je meegeeft ofzo. Ik zeg het overigens wel als er echt om wordt gevraagd hoor!"
"Flameon zei: Dit is hoogstwaarschijnlijk 'gewoon' vocht in je benen en en dat komt bv van het lang en wil zitten. Trombose doet ook pijn en dan glanst je been. Maar als je er vaak last van hebt dan is het niet erg om naar de huisarts te gaan Klik om te vergroten... Maar het doet dan ook best veel pijn en m'n huid staat dan ook vaak strak waardoor het vooral op m'n schenen ook glanst ja. Dat schreef ik ook in m'n OP. Ik heb wel altijd pepknietjes (blauwe knieen) maar volgens mij is dat heel normaal. Maar goed, ik ga deze week naar de dokter"
"psychopsychedelic zei: dat zou ik wel doen ja ik zou niet meteen uit gaan van het ergste maar wat ook kan is dat je hart het niet aankan, mag ik vragen hoeveel je (in grammen) gebruikt als je een weekend op de pep gaat? als dat bover de 1 gram per persoon komt zou ik het er zeker bij zeggen, doktoren in nederland zijn wel wat gewend en je bent gewoon volwassen dus de dokter zou niet zomaar met pernassia komen. veel succes bij de dokter en laat even weten hoe het was bij de dokter! Klik om te vergroten... ik vermoed ongeveer 0.75 tot 1 gram met z'n tweetjes.... (in totaal dus)"
"Hmmm... ik kan hier echt een hele waslijst posten Maar goed, ik zal me beperken tot het meest ernstige: - Eerste keer pep op awake festival ergens in 2001 ofzo. Veel te veel want had geen idee van de dosering maar ik wilde om 20.00 uur al naar huis want ik was ervan overtuigd dat iedereen foto's van me aan het maken was. Heb srsly nog een week lang daarna op internet gezocht of er iets terug te vinden was. -Muziek horen, vooral techno. Of stemmen als ik in bad zit. Doordat het zo hol klinkt willen de meest zachte geluidjes nog weleens vervormen en dat klinkt dan kennelijk als stemmen ofzo. -Deze is echt heel erg maar ik krijg het al vrij snel van heel weinig pep: Gigantische jeuk op m'n kop waardoor ik dus standaard altijd een luizekammetje in de buurt heb liggen. Ik weet wel dat ze er niet zijn maar moet het toch ff checken (oh deze is echt erg, dat ik het post vind ik nog erger ) - Mjah, verder denk ik nog weleens dat mensen over me lullen of uitlachen ofzo. Maar dat is vooral de aard van het beestje denk ik. Dus."
"hallucineren wil mij ook nog weleens overkomen dan maar ik kijk er even naar en dan verzet ik snel m'n gedachten want als ik er te lang naar kijk ben ik bang dat ik een paddo flashback/psychose krijg. ik probeer gewoon niet te lang stil te blijven staan bij bepaalde gedachtes... Ohja, wat ik trouwens ook echt fokking vaak heb als ik op de wc ga zitten om te plassen? Op het moment dat ik het net laat gaan denk ik weleens: Oh fuck, wat nou als ik aan het dromen ben, dan plas ik in m'n bed!! Het eerste wat ik dan doe is goed aan de pot, muren en m'n armen voelen (knijpen) om te kijken of ik wel echt wakker ben"
"psychopsychedelic zei: oke wel interresant om te zien hoe iedereen zulke verschillende vormen van peppara beschrijven, er komen heel wat dingen overeen tussen de meeste maar er zitten ook hele verschillen in para. hebben de peppara people ook dat als het begind dat je dan elke keer denkt rook in je ooghoek te zien en waneer je er een blik op werpt dan verdwijnt het gewoon, en vaak vlak daarna dat je ze ziet vliegen in je ooghoek en als je dan erg lang blijft staren dat je dan juist een beetje je hallucinaties kan sturen, dat heb ik veel ervaren, niet dat ik bang was om in een psychose te komen eigenlijk. genieten is grenzenloos Klik om te vergroten... Ja, verminderd zichtveld! Ik heb lenzen en het lijkt dan altijd alsof m'n lenzen wazig worden ofzo. Ik heb in februari ook een zichtveldsonderzoek want ik heb het idee dat het een beetje blijvend is bij mij Al moet ik zeggen dat ik voordat ik ooit pep gebruikte ook al m'n nek verdraaide in de auto dus het kan ook wat anders zijn..."
"Nou, ik zag bij die vrouw iig wel waar ze nog wat donorvlees vandaan hadden kunnen halen"
"vrijdag wat pep, vandaag wat pep, twee glazen rosé en als het goed is hoop ik hier volgend weekend niet posten"