#1
Invasion zei:Ok ik maak iets raar mee de laatste dage en heb het op het moment weer hevig,
zoals meeste weten ben ik tijdje gelede gestopt met speed(1maand) nu heb ik toch een heel
raar gevoel terwijl ik nuchter ben ik neem ook wel zolpidem al een tijdje omdat anders
het slapen hellemaal al niet zo lukt.
- Ik voel mij op een andere wereld (soort flashen)
- Ik heb het koud en zweet toch
- Ik heb het redelijk moeilijk met ademen
- Ik heb de hele tijd zin om te janken en dat gaat niet
- heel veel pijn in de nek
Voel me echt niet lekker in me vel iemand een idee wat dit kan zijn,,
dankje
- Derealisatie
- ??
- Stress en daardoor gespannen borstspieren?
- Normaal... al je emo's komen er nu langzaamaan uit die je al die tijd weg gedrukt hebt.
- Zal waarschijnlijk ook spannen en stress zijn. Was pep een manier om te ontspannen voor jou?
Anyway... zou toch ook even naar een dokter gaan, je weet maar nooit....
