Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaak iets raar mee terwijl ik nuchter ben

Maak iets raar mee terwijl ik nuchter ben

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BountyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Invasion zei:
Ok ik maak iets raar mee de laatste dage en heb het op het moment weer hevig,
zoals meeste weten ben ik tijdje gelede gestopt met speed(1maand) nu heb ik toch een heel
raar gevoel terwijl ik nuchter ben ik neem ook wel zolpidem al een tijdje omdat anders
het slapen hellemaal al niet zo lukt.

- Ik voel mij op een andere wereld (soort flashen)
- Ik heb het koud en zweet toch
- Ik heb het redelijk moeilijk met ademen
- Ik heb de hele tijd zin om te janken en dat gaat niet
- heel veel pijn in de nek

Voel me echt niet lekker in me vel iemand een idee wat dit kan zijn,,

dankje
Klik om te vergroten...

- Derealisatie
- ??
- Stress en daardoor gespannen borstspieren?
- Normaal... al je emo's komen er nu langzaamaan uit die je al die tijd weg gedrukt hebt.
- Zal waarschijnlijk ook spannen en stress zijn. Was pep een manier om te ontspannen voor jou?

Anyway... zou toch ook even naar een dokter gaan, je weet maar nooit....
I
InvasionLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok ik maak iets raar mee de laatste dage en heb het op het moment weer hevig,
zoals meeste weten ben ik tijdje gelede gestopt met speed(1maand) nu heb ik toch een heel
raar gevoel terwijl ik nuchter ben ik neem ook wel zolpidem al een tijdje omdat anders
het slapen hellemaal al niet zo lukt.

- Ik voel mij op een andere wereld (soort flashen)
- Ik heb het koud en zweet toch
- Ik heb het redelijk moeilijk met ademen
- Ik heb de hele tijd zin om te janken en dat gaat niet
- heel veel pijn in de nek

Voel me echt niet lekker in me vel iemand een idee wat dit kan zijn,,

dankje
I
InvasionLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bounty zei:
Invasion zei:
Ok ik maak iets raar mee de laatste dage en heb het op het moment weer hevig,
zoals meeste weten ben ik tijdje gelede gestopt met speed(1maand) nu heb ik toch een heel
raar gevoel terwijl ik nuchter ben ik neem ook wel zolpidem al een tijdje omdat anders
het slapen hellemaal al niet zo lukt.

- Ik voel mij op een andere wereld (soort flashen)
- Ik heb het koud en zweet toch
- Ik heb het redelijk moeilijk met ademen
- Ik heb de hele tijd zin om te janken en dat gaat niet
- heel veel pijn in de nek

Voel me echt niet lekker in me vel iemand een idee wat dit kan zijn,,

dankje
Klik om te vergroten...

- Derealisatie
- ??
- Stress en daardoor gespannen borstspieren?
- Normaal... al je emo's komen er nu langzaamaan uit die je al die tijd weg gedrukt hebt.
- Zal waarschijnlijk ook spannen en stress zijn. Was pep een manier om te ontspannen voor jou?

Anyway... zou toch ook even naar een dokter gaan, je weet maar nooit....
Klik om te vergroten...

derealisatie heb ik wel redelijk hard en ja heb redelijk wat stress
pep was voor mij een manier meer mijn emo's onder controle te hebben en te verbergen ook,
ook omdat ik wou afslanken toen maar is dit een soort afkick?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja dit is zeker een afkick, ik ken de symptomen uit eigen ervaring, en het kan zo nog wel even door gaan. de voornamenlijkste reden achter jou symptomen zijn stres en een dopamine receptor die weer op gang aan het komen is. probeer wat 5-htp mischien helpt het met ontspannen, slaap, en emoties.
ik wens je veel sterkte en houd zo vol, je bent nu al de 1e maand doorgekomen houd dat vast!
:wave:
I
InvasionLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zijn er ook nog andere dingen buiten 5-htp?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja er zijn talloze middelen tegen stress maar ik ben geen dokter die kan constateren dat stres de oorzaak is, ik weet niet precies hoeveel, hoevaak en hoelang je speed gebruikt heb en hoe je verder leeft maar ik raad je aan om er mee naar de huisarts te gaan en alles te vertellen zo gedetailleerd mogenlijk en dan kan hij een diagnose stellen.

je kunt wat op azarius zoeken en kijken of je zelf wat vind waar je wat aan hebt, of langs een reformwinkel.

succes !

Gr P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Invasion zei:
Zijn er ook nog andere dingen buiten 5-htp?
Klik om te vergroten...

l-tyrosine is ook nog het proberen waard, dat werkt specifiek op je dopamine receptoren. Blijven je klachten nou toch nog aanhouden, of verergert het? Schroom dan niet om even langs je huisarts te gaan!!

Succes!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat zijn duidelijk afkickverschijnselen inderdaad. Ben je er al mee naar de huisarts geweest?
In de kliniek waar ik werk krijgen mensen een 'benzo kuurtje' tegen de afkick, zodat je veel kan slapen en innerlijke rust krijgt. Dan kun je je beter wapenen tegen de lichamelijke klachten.
Natuurlijk is wat de mensen hierboven beter dan een benzo kuur en zeker ten eerste het proberen waard, en nooit een benzo kuur zelf doen. Altijd onder begeleiding van een arts!
(wij hadden laats een pep verslaafde, die is een week onder 'zeil' gegaan met behulp van valium .... valium is ook zuchtremmer .... en die zit er nu een paar weken later best wel goed bij)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."