Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben maximaal 5-6 dagen clean van alcohol en uppers iedere week..."
"Ik zou drugs loskoppelen van spiritualiteit. Lees bijv eerst de kracht van het nu van eckhart tolle. En vreet daarna een doosje truffels op en je zult een geweldige inzichten hebben. Zonder het boek natuurlijk ook wel maar qua spiritualiteit kan het zo wel helpen. LSD is hier imo te zwaar voor. Dat is (voor mij) zwaar trippen en hard werken waardoor er weinig filosofische ruimte overblijft."
"djiego zei: Gottem! Van 't weekend kijken, thanks voor de tips Klik om te vergroten... Benieuwd hoe je het vond. Imo lastige boeken om te lezen"
"djiego zei: Ik ga eerst de docu eens kijken! Ben op dit moment met Food of the Gods begonnen van McKenna, dus eerst dat uitlezen, maar ga wel een boek van Shulgin bestellen als ik daarmee klaar ben, wel erg nieuwsgierig. Klik om te vergroten... Volgens mij kan je ze op erowid.org vinden als je Googled. Scheelt je een aankoop gezien het niet erg vriendelijk leesvoer is .."
"Verstandig. Anders was je de eerste grens over gegaan en zouden er wellicht meer snel volgen..."
"Moeilijk bedankt hiervoor. Ik was al tijden opzoek naar een uitgebreid gedetailleerd report over odmst. Helder en duidelijk beschreven. Zou je 567mg dan als startdosis adviseren? Kleine tip: werk met hoofdletters, interpunctie en alinea's. Dan lezen die lange stukken wat makkelijker weg."
"Het is vooral lekker na een feestje of een zware dag. Nog even lekker 2 uur worden afgeschoten voordat je in coma valt. Ik vind het op drukke plekken helemaal niks ook omdat je meestal al andere shit hebt gehad. Vooral andere downers zoals alcohol hakken er bij mij dan hard in"
"Geneesmiddel zei: Paar kleine puntjes op een festival kan ik wel van genieten, vooral icm MDMA. Voorderest niet echt, keta is niet het spul om nog allerlei dingen te gaan ondernemen. Jezelf volgooien en met je ogen dicht gaan liggen of iets spacends kijken idd. Klik om te vergroten... Paar kleine puntjes wordt snel te veel en dan ben je een uur verdoofd en moet je maar zien een zitplekje te vinden in de drukte. Imo een moodkiller op een feestje al is 1 goede sleutelpunt echt wel lekker 😅"
"Aron Kurwa777 zei: Heb ook een 2e helft genomen Klik om te vergroten... Zal het fijne gevoel vast iets verlengen met een lange amfetamine nasleep😅"
""