Speed dat me laat voele alsof ik pillen heb gebruikt
Methamfetamine? Mephedrone? Speed in pilvorm?Speed dat me laat voele alsof ik pillen heb gebruikt
Pasta vorm . Ze zeiden me dat het heel goede speed is en daarom 10e de gr kost. Maar totaal geen gevoel van speed maar wel alsof ik pillen ofzoiets heb gepakt
9 kansen op 10 dat jouw speed versneden is. Enkel laten testen kan hierover uitsluitsel bieden! Heb je de euforie van xtc of gewoon lichamelijk effecten?
Lichamelijke effecten gelijk xtc paranoia trillen bekeken voele in foetus houding afgezonderd aant ligge niks a begrijpe9 kansen op 10 dat jouw speed versneden is. Enkel laten testen kan hierover uitsluitsel bieden! Heb je de euforie van xtc of gewoon lichamelijk effecten?
Lichamelijke effecten gelijk xtc paranoia trillen bekeken voele in foetus houding afgezonderd aant ligge niks a begrijpe
Waar kan ik da laten testenDat zal zeker geen zuivere speed zijn dan. Beter laat je die testen. Heb je daar al veel van genomen?
Sinds dezemorge 2kleine bomtjesWaar kan ik da laten testen
Mephedrone en speed verschillen toch serieus in ;Methamfetamine? Mephedrone? Speed in pilvorm?
Of een shitload cafeïne🤮Paranoia en trillen klinkt me opzich wel als een hoge dosis speed. Wordt jij paranoia van XTC?
Kijk voor testen even op https://www.drugs-test.nl/
Meth!Speed dat me laat voele alsof ik pillen heb gebruikt
Cafeïne in de speed geeft vaak een wat meer opgejaagd en onrustig gevoel. Eigenlijk precies het nare gevoel dat je ook krijg wanneer je (duh) een paar mokken koffie achterover sla. Trillingen, zweten en flauwvallen behoren zelfs ook nog tot de mogelijkheid.Speed dat me laat voele alsof ik pillen heb gebruikt
Zeg nooit nooit, maar dat is dan wel een dealer die heel graag van z'en geld af wil. Gezien het prijs verschil tussen speed en meth gigantisch is. Andersom zou ik het eerder verwachten.Meth!
Anders appeltjespep. Maar dat vind je hier bijna niet meer.Zeg nooit nooit, maar dat is dan wel een dealer die heel graag van z'en geld af wil. Gezien het prijs verschil tussen speed en meth gigantisch is. Andersom zou ik het eerder verwachten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."