Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip speed

Trip speed

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
V
VlammenLid
01-01-2024, 00:00
Speed dat me laat voele alsof ik pillen heb gebruikt
N
Neo-ShulginistLid
Vlammen zei:
Klik om te vergroten...
Methamfetamine? Mephedrone? Speed in pilvorm?
N
Neo-ShulginistLid
Wel chill tripreport zo trouwens. Lekker kort pittig.
V
VlammenLid
Pasta vorm . Ze zeiden me dat het heel goede speed is en daarom 10e de gr kost. Maar totaal geen gevoel van speed maar wel alsof ik pillen ofzoiets heb gepakt
G
GeneesmiddelLid
Paranoia en trillen klinkt me opzich wel als een hoge dosis speed. Wordt jij paranoia van XTC?

Kijk voor testen even op https://www.drugs-test.nl/
M
MoestuinierLid
Vlammen zei:
Pasta vorm . Ze zeiden me dat het heel goede speed is en daarom 10e de gr kost. Maar totaal geen gevoel van speed maar wel alsof ik pillen ofzoiets heb gepakt
Klik om te vergroten...

9 kansen op 10 dat jouw speed versneden is. Enkel laten testen kan hierover uitsluitsel bieden! Heb je de euforie van xtc of gewoon lichamelijk effecten?
V
VlammenLid
Geen euforie maar lichamelijk effecten
V
VlammenLid
PsyTekz zei:
9 kansen op 10 dat jouw speed versneden is. Enkel laten testen kan hierover uitsluitsel bieden! Heb je de euforie van xtc of gewoon lichamelijk effecten?
Klik om te vergroten...
PsyTekz zei:
Klik om te vergroten...
Lichamelijke effecten gelijk xtc paranoia trillen bekeken voele in foetus houding afgezonderd aant ligge niks a begrijpe
M
MoestuinierLid
Vlammen zei:
Lichamelijke effecten gelijk xtc paranoia trillen bekeken voele in foetus houding afgezonderd aant ligge niks a begrijpe
Klik om te vergroten...

Dat zal zeker geen zuivere speed zijn dan. Beter laat je die testen. Heb je daar al veel van genomen?
V
VlammenLid
PsyTekz zei:
Dat zal zeker geen zuivere speed zijn dan. Beter laat je die testen. Heb je daar al veel van genomen?
Klik om te vergroten...
Waar kan ik da laten testen
V
VlammenLid
Vlammen zei:
Waar kan ik da laten testen
Klik om te vergroten...
Sinds dezemorge 2kleine bomtjes
C
CuriousExplorerLid
Neo-Shulginist zei:
Methamfetamine? Mephedrone? Speed in pilvorm?
Klik om te vergroten...
Mephedrone en speed verschillen toch serieus in ;
- Smaak
- Uiterlijk
- Effect
- Geur

Verder niks zinnigs op te merken. 🙈
C
CuriousExplorerLid
Ooh jawel. Prijzen vernoemen MAG NIET!
Doe ze vlug weg voor de kabouter met de banhamer het ziet!

En zoals eerder al gezegd, speed laten testen. Er zitten misschien ook gewoon vermalen xtc pillen in.
B
Bonko3ngLid
Geneesmiddel zei:
Paranoia en trillen klinkt me opzich wel als een hoge dosis speed. Wordt jij paranoia van XTC?

Kijk voor testen even op https://www.drugs-test.nl/
Klik om te vergroten...
Of een shitload cafeïne🤮
M
MetalGuyLid
Vlammen zei:
Klik om te vergroten...
Meth!
n
n8wachTLid
Zelf denk ik ook aan vrij zuivere speed. Als je daar te veel van neem, wat best snel is gebeurd als je normaal veel minder goeie kwaliteit gewend bent- dan kan er een heel scala aan rand psychotische (of psychedelische... ) effecten naar boven komen. Vaak gaat het inderdaad samen met achterdocht/paranoia... die twee eigenschappen springen er wel uit dan. Speed gebruikers die hier gevoelig voor zijn gaan meestal ook niet heel erg lekker op MDMA. Maar ik zou voor zekerheid ook gewoon nog even langs de teststraat gaan..
Vlammen zei:
Klik om te vergroten...
Cafeïne in de speed geeft vaak een wat meer opgejaagd en onrustig gevoel. Eigenlijk precies het nare gevoel dat je ook krijg wanneer je (duh) een paar mokken koffie achterover sla. Trillingen, zweten en flauwvallen behoren zelfs ook nog tot de mogelijkheid.

Moet wel zeggen dat er de laatste tijd wel verbetering zit in kwaliteit. Jaarverslagen van EMCDDA (zie bijlage voor meest recente verslag) laten bij speed vaak zuiverheid zien van ingeleverde samples, en dat is dan gemiddeld genomen 35-40%. Als je pech hebt zelfs minder dan 20% zuiverheid. Maar stel je hebt ineens 65% en je neemt een lijn zoals je gewend was, dan ga je al een hele andere avond krijgen.

Aanbieders roepen natuurlijk altijd 73% omdat dit zo'n beetje hoogst haalbare zuiverheid is (in pasta vorm). Maar ga er maar vanuit dat het nooit boven die 70 procent grens gaat. Gelukkig maar, want dan is hij eigenlijk te sterk om er nog functioneel van te kunnen genieten.
n
n8wachTLid
MetalGuy zei:
Meth!
Klik om te vergroten...
Zeg nooit nooit, maar dat is dan wel een dealer die heel graag van z'en geld af wil. Gezien het prijs verschil tussen speed en meth gigantisch is. Andersom zou ik het eerder verwachten.
M
MetalGuyLid
n8wachT zei:
Zeg nooit nooit, maar dat is dan wel een dealer die heel graag van z'en geld af wil. Gezien het prijs verschil tussen speed en meth gigantisch is. Andersom zou ik het eerder verwachten.
Klik om te vergroten...
Anders appeltjespep. Maar dat vind je hier bijna niet meer.
F
FerdFatoehausLid
Niet gewenst:

Speculeren over de kwaliteit van jouw pil/poeder of vragen naar de (mogelijke) kwaliteit (inclusief foto's)

N.B. Testuitslagen zeggen alleen iets over de drugs die daadwerkelijk zijn getest. Uitslagen gepost door anderen zeggen niks over de drugs die jij hebt, ook al lijken deze op elkaar. Test je eigen drugs en speculeer niet!

Bron: https://drugsforum.nl/help/terms/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."