Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoelang pauze houden jullie om speed bijvoorbeeld te gebruiken op een rave?

Hoelang pauze houden jullie om speed bijvoorbeeld te gebruiken op een rave?

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
Hey sinds alles weer open is wil ik graag 2 keer in de maand naar een technoclub, de vraag is, is 14 dagen ertussen van een redelijk hoge dosering(adhd) voldoende? Zelf gaat mijn voorkeur naar 3-fa uit omdat het vaak puur is
B

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Bonko3ng
Lid
Gezond is het niet mja daarvoor doe je het ook niet. Ik zeg dat het prima kan al ben je dan vlakbij wekelijks gebruik en dan wordt het 2x per week etc etc ... Bedenk goed of je die grens wel wil overgaan
S
SpeedPietLid
Bonko3ng zei:
Gezond is het niet mja daarvoor doe je het ook niet. Ik zeg dat het prima kan al ben je dan vlakbij wekelijks gebruik en dan wordt het 2x per week etc etc ... Bedenk goed of je die grens wel wil overgaan
Klik om te vergroten...
Nee precies ik hou het zeker in de gaten hoe en wat , toen 3mmc vaker werd dan ik wilde had ik het gelijk weggedaan en heb beloofd aan vrienden dat ik alleen eens in de 2 weken naar technofeestjes ga
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."