#1
Hey sinds alles weer open is wil ik graag 2 keer in de maand naar een technoclub, de vraag is, is 14 dagen ertussen van een redelijk hoge dosering(adhd) voldoende? Zelf gaat mijn voorkeur naar 3-fa uit omdat het vaak puur is
Nee precies ik hou het zeker in de gaten hoe en wat , toen 3mmc vaker werd dan ik wilde had ik het gelijk weggedaan en heb beloofd aan vrienden dat ik alleen eens in de 2 weken naar technofeestjes gaGezond is het niet mja daarvoor doe je het ook niet. Ik zeg dat het prima kan al ben je dan vlakbij wekelijks gebruik en dan wordt het 2x per week etc etc ... Bedenk goed of je die grens wel wil overgaan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."