!Less=more met speed
Zou niet met lijnen gaan kutte, je gaat echt héél veel spijt krijgen als je teveel pakt. Zou zelf 50mg (puur gerekend) afwegen en dat verspreid over de avond pakken met kleine puntjes.
!Less=more met speed
bedankt voor je reactie!Hoi,
Heb je je speed laten testen? Er is namelijk een groot verschil tussen (bijna) pure speed en speed die met een heleboel dingen is gemixt. Ik zou persoonlijk met een klein sleutelpuntje beginnen en 30 minuutjes afwachten om te kijken hoe het valt. Daarna kun je altijd op gevoel punten bijnemen.
Let wel op dat speed (heel) lang doorwerkt, en de hoofdregel is: Less=more met speed. Hiermee beperk je ook de kater.
Veel plezier alvast!
Gewoon rustig beginnen met een sleutelpuntje dan lijkt me!bedankt voor je reactie!
Ik heb het niet laten testen. En vriend van mij haalt regelmatig bij deze persoon en hij is er goed over te spreken. Natuurlijk zegt dit niks over de zuiverheid van de pep..
Ohja nog even op terugkomend. Ik zou het helemaal niet snuiven maar in een vloeitje wikkelen en vreten. Naar mijn idee komt het dan beter tot z'n recht. Minder craving om bij te pakken, kunt het van te voren afwegen dusbetrouwbare dosering, werkt langerZou niet met lijnen gaan kutte, je gaat echt héél veel spijt krijgen als je teveel pakt. Zou zelf 50mg (puur gerekend) afwegen en dat verspreid over de avond pakken met kleine puntjes.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."