Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke 2 dagen na elkaar

Coke 2 dagen na elkaar

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PistooltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand ervaring hiermee?
Gisteren zo'n 200 mg gesnoven, vandaag zou ik weer het zelfde willen doen. Maar is mss niet het beste idee. Alhoewel de dosis vrij laag is (vind ik)

Laat maar weten 👍🏾
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed is anders. Kan het? Ja.

Kijk uit voor verslaving. Zo begint het bij een ieder.
P
PistooltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb besloten om het niet te doen, wordt ook een leuk feestje zonder :grin:
P
PistooltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja precies, is toevallig 2 feestje 2 dagen na elkaar. Ik zie nogwel. Daarna sws zeker een maandje geen coke meer
P
PistooltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
PsyTekz zei:
Het kan. Slaap je tussendoor? Dan is het gezonder dan zonder slaap maar gezond is het niet. Coke is wel vergevingsgezind op het gebied dat de kater best meevalt.
Klik om te vergroten...
Vannacht 8u geslapen , dus ik voel me best fris. Ik probeer ook om 2u ofzo te stoppen met coke zodat ik nog deftig kan slapen als het feestje gedaan is
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het kan. Slaap je tussendoor? Dan is het gezonder dan zonder slaap maar gezond is het niet. Coke is wel vergevingsgezind op het gebied dat de kater best meevalt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pistooltje zei:
Vannacht 8u geslapen , dus ik voel me best fris. Ik probeer ook om 2u ofzo te stoppen met coke zodat ik nog deftig kan slapen als het feestje gedaan is
Klik om te vergroten...

Met genoeg slaap en geen hoge dosering zit het inderdaad wel goed. Zolang je hier geen gewoonte van maakt kan het wel eens.
P
PistooltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
En of het een leuk feestje was... 🤪
B
Bonko3ngLid
01-01-2024, 00:00
#9
Verstandig. Anders was je de eerste grens over gegaan en zouden er wellicht meer snel volgen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."