Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Mevrouw Pløp oeps, niet bij nagedacht ik zal er op letten."
"Volgens Jeliniek blijven de afbraakstoffen afhankelijk van het type test en de hoeveelheid die gebruikt is maximaal 8 dagen zichtbaar in je urine. Hier nog wat tips gevonden die misschien werken, ik heb er zelf geen ervaring mee > https://www.google.com/amp/s/www.dr...-antwoord/-/coke-sneller-uit-je-lichaam?amp=1"
"Ik herken me er niet in (zowel niet met coke als andere middelen) maar ik vind het wel heel knap van je dat je het heb weggegooid! Goed bezig!"
"Vind het wel een beetje raar dat we het niet over coffeeshops mogen hebben. Dat we hier geen dealers bespreken lijkt me logisch, maar een coffeeshop is aan de voorkant toch gewoon een winkel? Misschien het subforum naar "wiet/hasj" vernoemen gezien we het ook niet over coffeeshops mogen hebben"
"In fysieke winkels volgens mij nog wel, anders uit het buitenland."
"Een vaporizer is sowieso stukken efficiënter, er gaat niks verloren door verbranding. Misschien dat het gebrek aan andere stoffen die bij verbranding vrij komen ook bijdragen aan het anders ervaren van de high. Geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat mijn keel een stuk gelukkiger is met vapen ^^"
"ricorieks zei: daar staat het ook gewoon op de menu kaart .... Klik om te vergroten... Verkopen ze dit in de coffeeshop? Naar mijn weten zijn concentraten niet gedoogd."
"Goed topic! Ik moet ook maar eens kijken voor een quartz glass voor het dampen van hasj ^^ en die pipe screens lijken me super handig! Ik knip nu De gaasjes in om er een 'hoedje' van te vouwen die ik vervolgens in de bowl stop. Als ik zelf nog een tip mag geven aan toekomstige bong kopers: grootte is niet alles. Ik had vroeger een enorme bong (hurrhurr) en daar kon je enorm dikke hits mee nemen. Uiteindelijk is ie een keer omgevallen en in stukken gebroken (nog een nadeel van een grote bong ) Ik heb nu een kleine bong, qua model die van Martinus maar dan ongeveer half zo groot(net zo hoog als een bierflesje) met 1 honeycomb percolator. En dat bevalt me erg goed! Je kan er lekker goed gedoseerde hitjes mee nemen zonder dat je meteen onder de tafel ligt, of je longen op tafel legt bijkomend voordeel van het kleine formaat is dat hij niet het zicht op de tv blokkeert wanneer je kadaver op de bank ligt ;p Wat overigens ook een aanrader is voor de vapers: voor o.a. De Storz & bickel mighty/crafty kan je een opzetstukje kopen om hem op een bong te zetten. Leuke combinatie om grote vape hits tot je te nemen zonder dat hij te scherp op je keel valt."
"Blow je regelmatig? Ik heb vrienden(dagelijkse smokers) die veel slaapproblemen krijgen wanneer ze stoppen met blowen. Als dit door een incidentele hasj joint komt dan is dat wel bijzonder. Bij incidenteel gebruik zou dat nu al wel uit je systeem moeten zijn lijkt me. Heb je dit al wel eens eerder gehad? Mocht het slapen niet beter worden dan zou ik misschien eens bij de huisarts langsgaan. En misschien maar niet meer blowen."
"Ze hebben het 1 en ander bedacht voor solo travellers: https://festival.liquicity.com/solo-travellers/ Sfeer op drum&bass feestjes is altijd fantastisch, vrienden heb je zo gemaakt! Ik kan de danspasjes ook niet, maak je daar niet druk om, gewoon lekker je ding doen"