Mijn ervaring is toch dat al het goeie niet komt van de melkoeien maar gewoon uit brabant ...
En nog een ervaring dat buitenlanders graag goedkope pep kopen en voor de duidelijkheid: goedkope pep is niet wat je wilt want je koopt rommel je koopt 2-3 meer.
Je gebruikt ook meer en die bijwerkingen van al die toevoegingen nou het verpest echt alles.
Dus iemand die perse 25 gr nat wil voor 100 eu kan het maar beter eerst is laten testen want de ervaring is gewoon dat bagger overal te koop is.
Dat dealers meteen versnijden en dat de pepboeren ook maar wat aan rommelen, want stel je hebt 2 ltr opgeklopt dan ben je zo klaar. Het toevoegen van cafeine is niet alleen meer werk maar het verziekt je product.
Daarom kun je overal kilotjhuuu kopen voor 800-1000 eu maar de terstresultaten zullen echt droevig zijn.
Wisten jullie dat 11 gram Tentin tabletten 385 +250 eu kost ... das je eigen risico en eigen bijdrage.
Een onsje eerlijke natte pep mag wat mij betrefd als ik bv op vakantie zou zijn of een festival tot de 400 kosten liever minder maar wie o wie heeft er nog is een 69% sample laten testen.
Mijn maat heeft net kilo cafeine gekocht voor 860 ... nee hij is niet dom en ja hij weet echt wel hoe en wat, die kiilo was al 1 keer geruild wat natuurlijk vertrouwen geeft. Waarom zou een dealer/boer ruilen ?
Dat mensen dat ook aanbieden het is aanfluiting zo komt een klant toch nooit terug ...
Hoe verder je weg bent van brabant hoe vuiler de pep is hoe goedkoper ie wordt en vreemd genoeg geilen de peppers er ook nog op.
Hoe meer hoe beter .. o nee hoe slechter.
![:redheart:]()