Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3meopcp, een hels avontuur

3meopcp, een hels avontuur

42 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
15mg op het oog denken af te wegen lol

Goeie leer
L
LucidLucyLid
De Zandman zei:
En dan de ervaring van die persoon die 50 mg IV deed... Die kwam enkele dagen later bij in een psychiatrisch ziekenhuis, helemaal van het padje!
Klik om te vergroten...
50mg IV.... Hoe bedenk je het. Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar het report.
De Zandman zei:
Ik raad het iedereen af om dit r. c. te nemen.
Jazeker!
Klik om te vergroten...
Ik zie best wat reacties van mensen met heftige/negatieve ervaringen. Ik ben weleens benieuwd of dat voor al die pcp/pce RC's geld. Zit best wat onderling verschil tussen.
Ondanks de soms heftige ervaringen heb ik juist heel positieve herinneringen aan 3-meo-pcp/e. En dan met name de pce heb ik heel fijne ervaringen meet gehad op verschillende dosissen. En het mooiste vind ik misschien nog wel de positieve afterglow die soms >een week blijft hangen. Zou me niks verbazen als ze hier ook wel wat mee kunnen tegen depressies net als de ketamine behandelingen.

Maar ja set, setting, nauwkeurige dossissen en een gezonde dosis voorzichtigheid is bij deze stoffen belangrijk.
L
Levensgenieter🌈Lid
Roze Olifant zei:
Ik hoop oprecht dat je je snel beter voelt, anders zou ik er eventueel hulp bij zoeken. Klinkt als een traumatische ervaring! Sterkte. <3
Klik om te vergroten...
Dankjewel Roze Olifant! 😘 Het is nu een week geleden, heb een paar dagen lekker lang geslapen, ik denk dat het wel goedkomt.

Limited abilities zei:
Verder dikke shout out naar jouw maat: die heeft zich wel als een echte vriend gedragen als ik het zo lees.
Klik om te vergroten...
Ja! Een echte vriend, ook al kende ik hem nog niet zo lang!

Zeehond zei:
Hoop dat het langzaam beter met je gaat en dat het uit je systeem verdwijnt.
Pas goed op jezelf.
Klik om te vergroten...
Dankjewel 😘

Blaatschaap zei:
Ik zou drugs de komende tijd sowieso even links laten liggen
Klik om te vergroten...
Dat hebben meer mensen mij aangeraden, en dat ga ik ook zeker doen!

LucidLucy zei:
Ondanks de soms heftige ervaringen heb ik juist heel positieve herinneringen aan 3-meo-pcp/e. En dan met name de pce heb ik heel fijne ervaringen meet gehad op verschillende dosissen. En het mooiste vind ik misschien nog wel de positieve afterglow die soms >een week blijft hangen.
Klik om te vergroten...
Tot voor een paar maanden geleden waren al mijn ervaringen met 3meopcp 10/10. Altijd had ik een heerlijke high, heel content, vaak euforisch, emotioneel, heel chill, geen cravings, een prikkeling voor al mijn zintuigen. Zal binnenkort wat schrijven over die positieve ervaringen. Het stofje stond in mijn top 3.

Echter is het nu al een tijdje niet meer hetzelfde. En nu is het voor minstens een half jaar wel klaar met deze stof. Ik zou het niet eens durven. Ja, ik ben wel te ver gegaan. Ik heb ervan geleerd!
M
MyLittlePonyPackLid
Natozlato zei:
Dankjewel, dat is lief van je! 😘

Wat zijn jouw negatieve ervaringen met 3meopcp?
Ik heb altijd hele mooie ervaringen gehad ermee, maar ik denk dat het potje leeg is, figuurlijk gezien.
Klik om te vergroten...

Ik heb het de eerste keer een paar jaar geleden op de Nijmegen-meet gehad. Maar toen heb ik 4 (afgewogen) dosissen gestapeld waardoor ik totaal op 65mg uitkwam. De eerste 3 dosissen vielen heerlijk, maar die laatste had ik niet moeten nemen. Kwam voor het eerst in een (bad) trip en zat vast in een loop wat ik erg beangstigend vond. Ik ben toen ook nog half trippend door iemand naar het station gebracht en met de trein naar huis gegaan. Wat gewoon echt totaal onverantwoord was.

En later heb ik bij iemand thuis op een feestje precies diezelfde trip als op de meet gehad. Dus alles was weer precies hetzelfde als toen en ik zat weer vast in die loop. Toen ben ik echt heel erg in paniek geraakt omdat ik bij momenten wel even helder was maar toen dus bang was dat ik de rest van mijn leven in die loop zou blijven hangen en er niet meer uit zou komen.
Uiteindelijk is dat wel gelukt omdat het weer uitwerkte en met de hulp van een nuchter persoon op dat feest. Maar sindsdien heb ik het niet meer genomen omdat ik bang ben om weer in die loop te belanden.
L
Levensgenieter🌈Lid
Perenijsje zei:
Ik heb het de eerste keer een paar jaar geleden op de Nijmegen-meet gehad.
Klik om te vergroten...
Was dat toen ik ook erbij was?
Klinkt akelig! Bijnemen heb ik maar een paar keer gedaan.
M
MyLittlePonyPackLid
Natozlato zei:
Was dat toen ik ook erbij was?
Klinkt akelig! Bijnemen heb ik maar een paar keer gedaan.
Klik om te vergroten...

Nee dat was al op een eerdere meet.
D
De ZandmanLid
3 meo-pcp....en hiermee bijnemen?!
Dat zal een beste dreun geweest zijn!
Laat ik hierbij uitgaan van 10 mg per lijn....
Dat is mij niet zo goed bekomen, ik dacht op de betreffende dag, dat ik het syndroom van Gilles de Tourette had gekregen, het voelde precies zo ben bewegingen .....
L
Levensgenieter🌈Lid
Ik had eerst altijd een vloeistof waarmee ik volumetrisch en dus precies kon doseren. Snuiven deed ik nooit met dit spul. Als het uit werkte na 3 uurtjes, heb ik ooit een keer bijgenomen en dat werkte prima. Was een hele leuke ervaring!
D
De ZandmanLid
Typisch dat het stofje bij de ene persoon uitstekend werkt, en bij een ander totaal niet...
R
Roze OlifantLid
De Zandman zei:
Typisch dat het stofje bij de ene persoon uitstekend werkt, en bij een ander totaal niet...
Klik om te vergroten...

Wat was je dosis? En hoe snel had je bijgenomen?
D
De ZandmanLid
Mijn eerste dosis was 15. Mg. 2 x na een anderhalf uur 10 mg bijgenomen.
Na die 10mg dus weer een stevige mep....
Totaal dus 35 mg op één dag.
De hele dag fucked up ervan....
L
Levensgenieter🌈Lid
De Zandman zei:
Mijn eerste dosis was 15. Mg. 2 x na een anderhalf uur 10 mg bijgenomen.
Na die 10mg dus weer een stevige mep....
Totaal dus 35 mg op één dag.
De hele dag fucked up ervan....
Klik om te vergroten...
15 mg is een gemiddelde dosis. De inwerktijd is lang, zeker anderhalf uur. Je hebt dus te snel bijgenomen.
D
De ZandmanLid
Idd. Heeft 1 voordeel gehad. Namelijk: er helemaal mee te stoppen!
Ongelooflijk wat een kleine hoeveelheid van dat spul aanricht in je hersenen.
Helemaal van het padje raken.......
R
Roze OlifantLid
De Zandman zei:
Idd. Heeft 1 voordeel gehad. Namelijk: er helemaal mee te stoppen!
Ongelooflijk wat een kleine hoeveelheid van dat spul aanricht in je hersenen.
Helemaal van het padje raken.......
Klik om te vergroten...

Het is gewoon een hele potente stof met zieke dosis-respons curve. Voorzichtigheid geboden is dan een understatement. Ik heb het zelf pas een paar keer gebruikt, en nooit hoge doseringen, vaak zelfs eerder ietwat te mild misschien. Ik was van plan om binnenkort toch een keer een iets hogere dosis te gaan nemen. Maar dit report (en ook andere ervaringen die ik hier en op andere fora/websites gelezen heb) doen er nog maar eens aan herinneren dat je echt op moet passen met bijdoseren terwijl de vorige dosis nog werkzaam is, en met hogere doseringen van deze stuff in het algemeen. Elke milligram meer telt, en het kan zomaar omslaan naar (veel) te heftig. Het duurt ook best even voor het piekt wat misleidend kan zijn.

Maar als je echt goed oppast en weegt, dan zijn hele nare ervaringen natuurlijk wel deels te voorkomen.
L
Levensgenieter🌈Lid
Roze Olifant zei:
Elke milligram meer telt, en het kan zomaar omslaan naar (veel) te heftig. Het duurt ook best even voor het piekt wat misleidend kan zijn.

Maar als je echt goed oppast en weegt, dan zijn hele nare ervaringen natuurlijk wel deels te voorkomen.
Klik om te vergroten...
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zou de stof ook niet afraden, want ik heb er supermooie ervaringen op gehad.
Wel zou ik het volumetrisch doseren in een vloeistof, want ook afwegen is met de gemiddelde weegschaal bijna niet te doen.
Als je je ook van te voren goed inleest, weet je dat de inwerktijd minimaal 1,5 uur is. Bijnemen zou ik dan niet doen. Dan de volgende keer maar een hogere dosis proberen, als het te weinig was.

Ik was overmoedig, dacht dat het wel ging omdat ik zoveel ervaring heb hiermee. Stom dus!
L
LucidLucyLid
Roze Olifant zei:
Ik was van plan om binnenkort toch een keer een iets hogere dosis te gaan nemen.
Klik om te vergroten...
Roze Olifant zei:
Elke milligram meer telt, en het kan zomaar omslaan naar (veel) te heftig.
Klik om te vergroten...
Mocht je het willen weten. Van 3-meo-pce was 23-24mg oraal mijn Sweet spot. 3-meo-pcp zal dan iets minder zijn. Waarschijnlijk rond de 20-21mg

Natozlato zei:
Als je je ook van te voren goed inleest, weet je dat de inwerktijd minimaal 1,5 uur is.
Klik om te vergroten...
Pluggend is deze iets te verkorten, maar dan nog zeker 45-60 minuten. Ik blijf me afvragen waarom dat zo lang duurt.

Maar bijnemen is inderdaad een slecht idee met dit stofje. Door de manische eigenschappen kan je ook zomaar besluiten om nog een derde keer in korte tijd bij te pakken. 'Want ja, je voelt je toch wel erg goed zo. Kan nog wel wat bij.'
Laat staan als je in een denk loop met dit terecht komt.

Ik heb dat bij een maatje weleens op etizolam zien gebeuren. Dat ie zelfs boos werd dat we z'n etiz achterhielden. Maar dat was echt geen prettig aanblik. Laat staan met dit stofje....
L
Levensgenieter🌈Lid
LucidLucy zei:
Laat staan als je in een denk loop met dit terecht komt.
Klik om te vergroten...
Heb je dat weleens meegemaakt? Hoe ging dat?
Ik ben er wel achter dat een dissociatief eigenlijk ook psychedelica is. Het kan je perceptie van de realiteit op z'n kop zetten!

Mijn sweetspot oraal was 15 mg @Roze Olifant
L
LucidLucyLid
Natozlato zei:
Heb je dat weleens meegemaakt? Hoe ging dat?
@Roze Olifant
Klik om te vergroten...

Nee, niet op dit stofje. De keren dat ik overdoseerde had ik de ene keer dus geluk dat het per ongeluk toch goed viel. En de andere keer was het zoveel dat denken er niet echt meer in zat. Ik kon nieteens kruipen, dus gelukkig was ik zo ver heen dat ik mezelf ook niet echt iets aan kon doen. M'n ma heeft me toen zo op de overloop aangetroffen en een tijdje 'gesit' on het zo maar te noemen.
Ooh m'n arme moeder heeft veel te verduren gehad met mij 😓

Ik heb wel thought loops gehad op psychedelica als salvia, truffels en LSD. Ook in deze volgorde van hoe naar de ervaring was. (Bij LSD eigenlijk helemaal niet naar)

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je met de juiste dosis (of verkeerde dosis moet ik zeggen), met de 3-meo's in een thought loop terecht kan komen. En als dat een loop is van 'Ik voel me wel oké, tijd om bij te nemen.' dan gaat dat tegenvallen denk ik.
Daarom, met dit stofje. Beste één goede dosis nemen en als het nét niet is, jammer volgende keer beter.
Zelf hoogde ik vaak op met 2mg per keer dat ik het gebruikte.

Bij die maat van mij gebeurde dat op etizolam dus met bijpakken. Na zo'n 4-5mg ging hij om de like 10-15 minuten bijnemen. Ik had hem mijn vloeistof gegeven en toen deze op was (12-13mg was dat zoiets), werd hij boos dat we de etiz 'achterhielden'. Hij wist dat ik nog pellets had, wilde die dan hebben. Maar ik gaf het niet. Toen is ie naar z'n eigen voorraad gelopen om daarvan verder te snoepen. Ik heb dit met Lede ogen aan zitten kijken. Uiteindelijk hebben we hem uit de loop weten te krijgen gelukkig. Maar ik schrok enorm van wat hier gebeurde. En bedenk daar even bij dat de beste jongen 0 tolerantie had en bij 4mg al met dubbele tong sprak.

Mocht iemand zich afvragen wat de loop brak. Geef iemand een taak. Zoals ons (lopend) afzetten bij de bushalte. Toen kon hij z'n etiz thuislaten en kwam hij er al lopend achter dat ie toch al wel erg ver heen was.
L
Levensgenieter🌈Lid
Het is nu 3 weken geleden en ik heb nog steeds last van slaapproblemen.

Vanaf dat ik kind was heb ik bij tijd en wijle last van angsten. Voor het donker enzo. Ik dacht dat ik erover heen zou groeien als ik volwassen werd, maar dat is niet zo. Als ik weleens niet lekker in m'n vel zit, zoals nu, heb ik er weer last van.

Ik slaap iedere avond met het licht aan, het kost me uren om in slaap te vallen en daarna word ik steeds wakker.

Ik durf m'n ogen niet dicht te doen, ook niet onder de douche 😔. Net deed ik de deur van de douche open en stelde me voor dat achter die deur de realiteit weg was.

Hoe lang gaat dit nog duren? Wanneer ga ik me weer beter voelen. Ik wil weer lekker slapen.
M
MoestuinierLid
Natozlato zei:
Het is nu 3 weken geleden en ik heb nog steeds last van slaapproblemen.

Vanaf dat ik kind was heb ik bij tijd en wijle last van angsten. Voor het donker enzo. Ik dacht dat ik erover heen zou groeien als ik volwassen werd, maar dat is niet zo. Als ik weleens niet lekker in m'n vel zit, zoals nu, heb ik er weer last van.

Ik slaap iedere avond met het licht aan, het kost me uren om in slaap te vallen en daarna word ik steeds wakker.

Ik durf m'n ogen niet dicht te doen, ook niet onder de douche 😔. Net deed ik de deur van de douche open en stelde me voor dat achter die deur de realiteit weg was.

Hoe lang gaat dit nog duren? Wanneer ga ik me weer beter voelen. Ik wil weer lekker slapen.
Klik om te vergroten...

Wat heftig. Ik heb zelf geen ervaring met dit soort stofjes maar hoop oprecht dat je jou snel weer beter voelt en beter kan slapen.
Heb je geen lichte benzo op de plank om éénmalig een avond de angst weg te nemen en sneller in slaap te komen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."