15mg op het oog denken af te wegen lol
Goeie leer
Goeie leer
50mg IV.... Hoe bedenk je het. Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar het report.En dan de ervaring van die persoon die 50 mg IV deed... Die kwam enkele dagen later bij in een psychiatrisch ziekenhuis, helemaal van het padje!
Ik zie best wat reacties van mensen met heftige/negatieve ervaringen. Ik ben weleens benieuwd of dat voor al die pcp/pce RC's geld. Zit best wat onderling verschil tussen.Ik raad het iedereen af om dit r. c. te nemen.
Jazeker!
Dankjewel Roze Olifant! 😘 Het is nu een week geleden, heb een paar dagen lekker lang geslapen, ik denk dat het wel goedkomt.Ik hoop oprecht dat je je snel beter voelt, anders zou ik er eventueel hulp bij zoeken. Klinkt als een traumatische ervaring! Sterkte. <3
Ja! Een echte vriend, ook al kende ik hem nog niet zo lang!Verder dikke shout out naar jouw maat: die heeft zich wel als een echte vriend gedragen als ik het zo lees.
Dankjewel 😘Hoop dat het langzaam beter met je gaat en dat het uit je systeem verdwijnt.
Pas goed op jezelf.
Dat hebben meer mensen mij aangeraden, en dat ga ik ook zeker doen!Ik zou drugs de komende tijd sowieso even links laten liggen
Tot voor een paar maanden geleden waren al mijn ervaringen met 3meopcp 10/10. Altijd had ik een heerlijke high, heel content, vaak euforisch, emotioneel, heel chill, geen cravings, een prikkeling voor al mijn zintuigen. Zal binnenkort wat schrijven over die positieve ervaringen. Het stofje stond in mijn top 3.Ondanks de soms heftige ervaringen heb ik juist heel positieve herinneringen aan 3-meo-pcp/e. En dan met name de pce heb ik heel fijne ervaringen meet gehad op verschillende dosissen. En het mooiste vind ik misschien nog wel de positieve afterglow die soms >een week blijft hangen.
Dankjewel, dat is lief van je! 😘
Wat zijn jouw negatieve ervaringen met 3meopcp?
Ik heb altijd hele mooie ervaringen gehad ermee, maar ik denk dat het potje leeg is, figuurlijk gezien.
Was dat toen ik ook erbij was?Ik heb het de eerste keer een paar jaar geleden op de Nijmegen-meet gehad.
Was dat toen ik ook erbij was?
Klinkt akelig! Bijnemen heb ik maar een paar keer gedaan.
Typisch dat het stofje bij de ene persoon uitstekend werkt, en bij een ander totaal niet...
15 mg is een gemiddelde dosis. De inwerktijd is lang, zeker anderhalf uur. Je hebt dus te snel bijgenomen.Mijn eerste dosis was 15. Mg. 2 x na een anderhalf uur 10 mg bijgenomen.
Na die 10mg dus weer een stevige mep....
Totaal dus 35 mg op één dag.
De hele dag fucked up ervan....
Idd. Heeft 1 voordeel gehad. Namelijk: er helemaal mee te stoppen!
Ongelooflijk wat een kleine hoeveelheid van dat spul aanricht in je hersenen.
Helemaal van het padje raken.......
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zou de stof ook niet afraden, want ik heb er supermooie ervaringen op gehad.Elke milligram meer telt, en het kan zomaar omslaan naar (veel) te heftig. Het duurt ook best even voor het piekt wat misleidend kan zijn.
Maar als je echt goed oppast en weegt, dan zijn hele nare ervaringen natuurlijk wel deels te voorkomen.
Ik was van plan om binnenkort toch een keer een iets hogere dosis te gaan nemen.
Mocht je het willen weten. Van 3-meo-pce was 23-24mg oraal mijn Sweet spot. 3-meo-pcp zal dan iets minder zijn. Waarschijnlijk rond de 20-21mgElke milligram meer telt, en het kan zomaar omslaan naar (veel) te heftig.
Pluggend is deze iets te verkorten, maar dan nog zeker 45-60 minuten. Ik blijf me afvragen waarom dat zo lang duurt.Als je je ook van te voren goed inleest, weet je dat de inwerktijd minimaal 1,5 uur is.
Heb je dat weleens meegemaakt? Hoe ging dat?Laat staan als je in een denk loop met dit terecht komt.
Heb je dat weleens meegemaakt? Hoe ging dat?
@Roze Olifant
Het is nu 3 weken geleden en ik heb nog steeds last van slaapproblemen.
Vanaf dat ik kind was heb ik bij tijd en wijle last van angsten. Voor het donker enzo. Ik dacht dat ik erover heen zou groeien als ik volwassen werd, maar dat is niet zo. Als ik weleens niet lekker in m'n vel zit, zoals nu, heb ik er weer last van.
Ik slaap iedere avond met het licht aan, het kost me uren om in slaap te vallen en daarna word ik steeds wakker.
Ik durf m'n ogen niet dicht te doen, ook niet onder de douche 😔. Net deed ik de deur van de douche open en stelde me voor dat achter die deur de realiteit weg was.
Hoe lang gaat dit nog duren? Wanneer ga ik me weer beter voelen. Ik wil weer lekker slapen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."