#1
Oké misschien is het dat welals hij erg versneden is met cafeïne kan dat zeker paniek/onrust veroorzaken
Oké misschien is het dat welals hij erg versneden is met cafeïne kan dat zeker paniek/onrust veroorzaken
Oké dan ga ik stofzuigen haha thanx voor de tipKomt wel weer goed. Heb je niet iets om je af te leiden? Ik heb wel eens gehoord dat stofzuigen "the shit" is op speed 🤣
Oké dan ga ik stofzuigen haha thanx voor de tip
Stofzuigen en tanden poetsen. 😁Komt wel weer goed. Heb je niet iets om je af te leiden? Ik heb wel eens gehoord dat stofzuigen "the shit" is op speed 🤣
hahaha jaAls het niet help heb je in iedergeval een schone vloer 😋
normaal gesproken voel ik me heel goed hiermee. kan het ook aan de speed liggen?Ik kan je niets verbieden, maar als ik zo lees, laat de speed dan maar voor wat het is.
Als je je na 'één lijntje' je al zo voelt, dan is dit middel niet geschikt voor je.
Gebruik je vaak en had je al gebruikt vandaag ?hoi nu heb ik ook wat pfff
heb een lijntje speed gehad en werkt nu tegen over gestelde. voel me vet angstig en ongemakkelijk. daarbij moet ik wel zeggen heb een gestreste dag achter de rug. bah wat een rotgevoel
Ik kan je niets verbieden, maar als ik zo lees, laat de speed dan maar voor wat het is.hoi nu heb ik ook wat pfff
heb een lijntje speed gehad en werkt nu tegen over gestelde. voel me vet angstig en ongemakkelijk. daarbij moet ik wel zeggen heb een gestreste dag achter de rug. bah wat een rotgevoel
ik gebruik zeg maar regelmatig. ik vermoed dat het ligt aan de stress wat ik gister heb meegemaakt. schoonouders die raar deden. en mijn vriend mij op stijl op sprong mij ophaalde van me werkGebruik je vaak en had je al gebruikt vandaag ?
Op het einde van men dagelijks gebruik werd ik ook altijd Parra als ik later op de avond speed nam dan tijdens de dag.
Ja kan ook. Versnijdingsmiddeltjes zijn vaak ook een boosdoener. En zoals @gekkemanlol zegt, cafeïne erdoor en je hebt een recept voor angst en onrust.normaal gesproken voel ik me heel goed hiermee. kan het ook aan de speed liggen?
nee niet echtVoel je je alweer beter?![]()
Nicotine en cafeïne maken het erger.nee niet echt
Volgende keer liefst tegelijkertijd en daar ook even een foto van maken, voor ons... 😬Stofzuigen en tanden poetsen. 😁
Het hoeft niet te zijn dat bovenstaande zich precies uitspeelt op jou persoonlijke situatie. Maar het zijn soms wel tekenen aan de wand. Daarom dit verhaal. Toen ik in de kinderschoenen stond van mijn amfetamine bestaan was er helemaal niemand die enige uitleg gaf, over bijvoorbeeld dit soort dingen.. Heb het mezelf op jonge leeftijd aan moeten leren, was niet altijd de makkelijkste manier. Waardevol dan weer wel...hoi nu heb ik ook wat pfff
heb een lijntje speed gehad en werkt nu tegen over gestelde. voel me vet angstig en ongemakkelijk
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."