Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFirst time pep

First time pep

44 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Laatste wat je dan wilt...
Klik om te vergroten...
Ja wie wil er nou denken als je ook gewoon lekker geil kunt zijn?! :tearsofjoy:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eik zei:
Ja wie wil er nou denken als je ook gewoon lekker geil kunt zijn?! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ja toch!!

Ook zo jammer voor je partner.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Ik heb na mijn lsd ontmaagding wel geblowd. Denk een uur of 6-8 na inname? Weet het niet meer maar iig aan het einde. Toen ging het goed en voelde juist wel lekker. Anders als wiet-spiet.
Klik om te vergroten...

Ja, ik doe het ook wel in de nasleep van LSD, inderdaad 6-12 uur na inname maar niet daarvoor.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Dan is het lekker!
Klik om te vergroten...
Wanneer staat jouw 2e(?) LSD trip eigenlijk gepland? :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Wanneer staat jouw 2e(?) LSD trip eigenlijk gepland? :wink:
Klik om te vergroten...
Was gepland in vakantie vorige maand maar door starten met medicatie ging dat niet. Voelde me niet oke.

Dus voorlopig helaas niet. Winter komt er aan en dan kan je geen vakantie nemen en dan dubbele diensten ivm strooien en sneeuwschuiven nachts. Helaas….
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Was gepland in vakantie vorige maand maar door starten met medicatie ging dat niet. Voelde me niet oke.

Dus voorlopig helaas niet. Winter komt er aan en dan kan je geen vakantie nemen en dan dubbele diensten ivm strooien en sneeuwschuiven nachts. Helaas….
Klik om te vergroten...
Hè da's jammer...

Komt vanzelf weer een keer! Anders in de lente.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Hè da's jammer...

Komt vanzelf weer een keer! Anders in de lente.
Klik om te vergroten...
Zeker weten!! 😍
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Das shit. Dat heb ik niet gelukkig.
Blow je dan maar heel weinig en veel speed? Dan zou dat kunnen. Ik gebruik altijd weinig speed en vrij veel wiet.
Klik om te vergroten...
Ah ja ik denk dat ik 't andersom doe idd
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Wiet samen met speed vind ik lekker! Ik voel ook verschil wanneer de speed of wiet overheerst. Je word anders stoned maar wel stoned.
Klik om te vergroten...
Ik krijg daar zo'n droge bek van dat ik kan stikken in mijn eigen keel. En van de wiet voel ik vervolgens niks :sweatsmile:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Ik krijg daar zo'n droge bek van dat ik kan stikken in mijn eigen keel. En van de wiet voel ik vervolgens niks :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Das shit. Dat heb ik niet gelukkig.
Blow je dan maar heel weinig en veel speed? Dan zou dat kunnen. Ik gebruik altijd weinig speed en vrij veel wiet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Ah ja ik denk dat ik 't andersom doe idd
Klik om te vergroten...

Mijn speed gebruik ligt per keer zo tussen de 50 en max 150 mg per keer. Ik vind veel speed echt heel vervelend voelen. Daarom ook zo moeite eerst met Methylfenidaat want dat geeft bij mij bij lage dosering al gevoel als teveel speed.
Blow dan op die dag/avond 1,5 tot 2 gram wiet.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Mijn speed gebruik ligt per keer zo tussen de 50 en max 150 mg per keer. Blow dan op die dag/avond 1,5 tot 2 gram wiet.
Klik om te vergroten...
Met speed kan je zo blijven door paffen, niet normaal
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die ene zei:
Met speed kan je zo blijven door paffen, niet normaal
Klik om te vergroten...
Ja lekker he!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Mijn speed gebruik ligt per keer zo tussen de 50 en max 150 mg per keer. Ik vind veel speed echt heel vervelend voelen. Daarom ook zo moeite eerst met Methylfenidaat want dat geeft bij mij bij lage dosering al gevoel als teveel speed.
Blow dan op die dag/avond 1,5 tot 2 gram wiet.
Klik om te vergroten...
oh dat vind ik wel veel hoor. Ik neem een bommetje van 60 mg en dan ga ik al een hele nacht goed.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neo-Shulginist zei:
oh dat vind ik wel veel hoor. Ik neem een bommetje van 60 mg en dan ga ik al een hele nacht goed.
Klik om te vergroten...
150 is wel een uitschieter hoor, meestal zit ik ruim onder de 100.
Hoeveel blow jij er bij?
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had een tijdje terug zelfs een zieke paniekaanval toen ik hasj had gerookt tijdens speed... Voor mij nooit meer cannabis tijdens stims.
Ik ben ervaren met stims en blowen doe ik ook al zeker 15 jaar maar dit zag ik niet aankomen! Extreme angst dat ik het gevoel had dat ik er niet meer uit zou komen. Motorisch geen controle meer over me lichaam, ik kon alleen maar spartelen als een vis met mijn benen. Ijsberen door de kamer als een bezetene. Stil zitten was geen optie!! Daarnaast was ik extreem aan het hyperventileren en zweten. Ik had het zo heet en ik zweette zoveel dat ik me compleet uitkleedde en op de bank ging liggen. Heb erna zelfs de kussens in de wasmachine moeten doen omdat ze zeiknat waren van de zweet. Ik kon mezelf gelukkig kalmeren door rechtop te zitten en op mijn ademhaling te letten. Ik ging rustig en diep inademen en uitademen en hierdoor kalmeerde ik! Dit wil ik nooit meer van me leven meemaken.

Achteraf gezien was dit gewoon me lichaam die even kortsluiting had en aangaf dat het genoeg was geweest. In die periode sliep ik weinig, at ik weinig en gebruikte ik veel speed, GHB en cannabis.
B
BeezzzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Chr0nic zei:
Ik had een tijdje terug zelfs een zieke paniekaanval toen ik hasj had gerookt tijdens speed... Voor mij nooit meer cannabis tijdens stims.
Ik ben ervaren met stims en blowen doe ik ook al zeker 15 jaar maar dit zag ik niet aankomen! Extreme angst dat ik het gevoel had dat ik er niet meer uit zou komen. Motorisch geen controle meer over me lichaam, ik kon alleen maar spartelen als een vis met mijn benen. Ijsberen door de kamer als een bezetene. Stil zitten was geen optie!! Daarnaast was ik extreem aan het hyperventileren en zweten. Ik had het zo heet en ik zweette zoveel dat ik me compleet uitkleedde en op de bank ging liggen. Heb erna zelfs de kussens in de wasmachine moeten doen omdat ze zeiknat waren van de zweet. Ik kon mezelf gelukkig kalmeren door rechtop te zitten en op mijn ademhaling te letten. Ik ging rustig en diep inademen en uitademen en hierdoor kalmeerde ik! Dit wil ik nooit meer van me leven meemaken.

Achteraf gezien was dit gewoon me lichaam die even kortsluiting had en aangaf dat het genoeg was geweest. In die periode sliep ik weinig, at ik weinig en gebruikte ik veel speed, GHB en cannabis.
Klik om te vergroten...
Bah dat klinkt heftig idd!
Maar zoals je zelf al zegt niet heel lekker bezig geweest en dan ineens zegt je lichaam bam klaar.
Was je er snel uit? Snel weer rustig? Of heeft het ook nog wel tijdje geduurd?
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beezzz zei:
Bah dat klinkt heftig idd!
Maar zoals je zelf al zegt niet heel lekker bezig geweest en dan ineens zegt je lichaam bam klaar.
Was je er snel uit? Snel weer rustig? Of heeft het ook nog wel tijdje geduurd?
Klik om te vergroten...
ik gok hooguit 3 tot 5 minuten gepiekt en vrij snel daarna voelde ik me fysiek wel weer de oude. Het bewust focussen op je ademhaling is echt een golden rule merkte ik. Mentaal heb ik de rest van de dag er wel non stop aan gedacht omdat het zeer intens was.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
Ja, ik doe het ook wel in de nasleep van LSD, inderdaad 6-12 uur na inname maar niet daarvoor.
Klik om te vergroten...
Dan is het lekker!
B
BeezzzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey allemaal,

Eerder plaatste ik al een berichtje over drugs op latere leeftijd. Afgelopen weekend is het dan uiteindelijk pep geworden. Hierbij een reportje van mijn beleving.

Waar: festival
Wie: 2 vrienden, mijn vriend en ikzelf

Ik had besloten om pas op het feest zelf wat te nemen, maar eenmaal daar raakte ik toch weer aan het twijfelen. Alleen ik zou het nemen, mijn vriend wist er vanaf maar nam niets. Andere 2 vrienden wisten er niets vanaf. Ja of nee? Ben al wat ouder (3:sunglasses: wat gaat het met mijn gezondheid doen? Wat als het verkeerd gaat? Er kan niet veel verkeerd gaan enz enz enz. Nu moet je weten dat ik ADD heb dus mijn hoofd staat altijd aan en slaat regelmatig op hol haha. Op een gegeven moment dacht ik fuck it ik ga het gewoon doen. Op naar de wc (ja die vieze dixies) en daar even lopen klungelen. Ja eerste keer he dus geen idee wat te doen haha. Hoppa 2 lijntjes in de neus en weer terug naar de tent. Brandde een heel klein beetje, maar totaal geen last van. Volgens mij duurde het nog geen 5 minuten en bam daar kwam het.....mijn hoofd was stil!!!! Wat een rust! Ik werd ontzettend vrolijk, gezellig, lachen, dansen, energiek, had overal zin in, het maakte me allemaal niet uit als het maar gezellig was. Praten met iedereen die op mijn pad kwam, wat een euforie. Nou moet je weten dat ik op feestjes en festivals vaak geremd word o.a. door de ADD, maar ook in combinatie met maag en darmproblemen. Nou er waren geen remmen meer te bekennen!
Geen idee hoe laat het was en hoe lang er tussen heeft gezeten maar op een gegeven moment begon het wat af te zwakken en ben ik opnieuw even naar de wc gewandeld. Nu ging het allemaal wat makkelijker, tja men leert snel haha. En weer enkele minuten later was alles helemaal euforisch.
Ergens aan het einde kreeg ik het erg warm in de tent en voelde ik mij niet prettig. Dus gingen we naar buiten. Eenmaal buiten nergens geen last meer van en ik ging weer vrolijk verder. Ow jah drinken van alcohol gaat op zo'n moment ook nergens over. Je blijft doordrinken haha.
00.00 dus feest afgelopen, vrienden gingen naar huis en ik zat thuis met mijn vriend die binnen 2 seconden knock out was door de alcohol. Ik heb mij de hele nacht nog prima vermaakt. Beetje appen, met iemand sigaretje gerookt, netflixen, slapen in ieder geval niet. Ergens tegen 05.00 viel ik een beetje in slaap, het leek meer wakker dromen ofzo, heel bizar maar niet vervelend.
Ik heb het nog wel even een 2 dagen gemerkt, maar niet heel veel last van gehad.
Ik zou het zo weer doen! Die rust in mijn hoofd was echt goddelijk. Maar ook de rest veraste mij positief.

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."