Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNatte speed bewaren of eerst droog maken?

Natte speed bewaren of eerst droog maken?

10 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zojuist flinke hoeveeelheid pep kunnen regelen, is het beter houdbaar als ik het nat hou?

En dan in de vriezer leggen? Of is dat een fabel.....

Bedankt alvast xx
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik bewaar het altijd nat in de vriezer. Met bronnen onderbouwde argumenten daarvoor heb ik niet, maar mijn eten blijft ook langer goed in de vriezer dus dan zal dat voor pep ook wel op gaan :tongueout:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natte speed (indien het niet binnen maand op gaat) bewaar ik in vriezer.
Wat ik in ongeveer een maand gebruik droog ik, en dan in luchtdicht bakkie/zakkie gewoon in de la/kast.
Ik denk echter dat de werking van gedroogde speed pas na jaren afneemt, mits luchtdicht en vochtdicht verpakt.
Droge speed in de vriezer zou ik vanwege het vocht niet doen, denk ook niet dat het echt nut heeft.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#4
Techneut zei:
Zojuist flinke hoeveeelheid pep kunnen regelen, is het beter houdbaar als ik het nat hou?

En dan in de vriezer leggen? Of is dat een fabel.....

Bedankt alvast xx
Klik om te vergroten...

De meningen verschillen hier vaak nogal over. Maar zelf ben ik ook groot voorstander voor bewaren in vriezer/koelkast. Nog belangrijker echter, is zorgen dat je het luchtdicht verpakt. Luchtdicht in de vriezer, dan ben je helemaal een eindbaas.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jammer dat @Gympie er niet meer is.
Heeft een brok 21j oude speed liggen die nog gewoon werkt. 😄😄
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik maak hem droog , was hem en dan de vriezer in.

edit.
Maakte*
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Droog bewaren in de kast kan prima.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Techneut zei:
Zojuist flinke hoeveeelheid pep kunnen regelen, is het beter houdbaar als ik het nat hou?

En dan in de vriezer leggen? Of is dat een fabel.....

Bedankt alvast xx
Klik om te vergroten...
Bewaar het in (lucht) dicht potje in de ijskast (koelkast).
Wat ik nodig heb er uit, laten drogen en fijn maken. Geen klachten over.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Jammer dat @Gympie er niet meer is.
Heeft een brok 21j oude speed liggen die nog gewoon werkt. 😄😄
Klik om te vergroten...
Hij is er ook niet meer?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
whitesugar zei:
Hij is er ook niet meer?
Klik om te vergroten...
Al maanden niet meer.
Ban op eigen verzoek.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Al maanden niet meer.
Ban op eigen verzoek.
Klik om te vergroten...
Heb ik niet eens meegekregen 😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."