Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kijk hier: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7 heeft mij ook geholpen ik gebruik trouwens geen kommetje, ik heb een 0.5 L flesje met een gat waar ik een buisje van een pen heb gedaan."
"Waar, Wanneer, waarom, welke omstandigheden, met wie waarop school, in de pauze wanneerpaar maanden geleden waaromgewoon uitproberen welke omstandighedenweinig tijd, begin van schooldag wiemet een vriend die al een keer geblowd had en een stickie had geregeld via een vriend. ik rookte voor de eerste keer dus ik hoeste. en toen roken we uit onze smoel"
"Is het waar dat als je joint op is en je de tip uitrolt en de resterende thc eraf snuift dat dat ook effect heeft??"
"Ik zat op het forum te surfen en ik zag dat mensen over joints "inside out" rollen praatte of zoiets. maar wat is dat?"
"ok maar wat heb je er aan?"
"meestal blowen of anders stoom afblazen."
"lot zei: ik weet niet het was dat ik geen controle over mn lichaam had en ook niet over mn gedachten.. ik zat allemaal dingen te bedenken en weetikveel wat.. maar ik kon nog wel bij mezelf bedenken van waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?! maar ik kon er niet mee op houden en dan liep ik ergens heen was ik er wist ik niet meer waarvoor ik er kwam.. hele rare ervaring Klik om te vergroten... zoiets had een vriend van mij ook, hij shijte in zijn broek en alles en kon er niks aandoen. wel zielig"
"80's Matchbox B-Line Disaster met Mister Mental http://www.eightiesmatchbox.com/"
"moet het brandende gedeelte van de joint nou in of uit de fles ik heb nog nooit gewaterpijpt en wil het wel graag doen."
"yeah thx dat wou ik ff weten"