#1
ik doe altijd hasj in de thee
spacecake uit de shop werkt niet bij mij bak ik meestal zelf gewoon een zooi wiet door het beslag doen ongeveer 20 gram ofzo weet ook nie precies
ik heb last van mijn luchtwegen dus kan niet blowen
spacecake uit de shop werkt niet bij mij bak ik meestal zelf gewoon een zooi wiet door het beslag doen ongeveer 20 gram ofzo weet ook nie precies
ik heb last van mijn luchtwegen dus kan niet blowen
