Ok. Er is weer een nieuwe band opgestaan uit Engeland. De arctic monkeys. Iedereen is enthousiast en niet alleen in engeland maar ook in Nederland. het is prima muziek, lekker hard, snel, ruig....maar het voegt totaal niets toe. Het is vervelend. Het wordt saai. Ik heb het al ongeveer 100 x eerder gehoord.
Als er iemand de CD van the arctic monkeys wil kopen. Alsjeblieft koop Up The Bracket van The Libertines. Is een betere keus dan de arctic monkeys.
(torrent is hier te downen http://ts.searching.com/torrent/520...ever_People_Say_I_Am_That_s_What_I_m_Not_2006)
#4
ik heb op mwoah gestemd het is wel leuk en aardig maar je word tegenwoordig doodgegooid met van dat soort bands zoals b.v. blocparty, franz ferdinand, kaiser chiefs etc etc
#5
Hmm. het is natuurlijk wel andere muziek. En kijk. ik vind het ook zeker niet slecht. Ik lusiter er wel eens naar, maar ik snap gewoon niet wat er nou zo bijzonder aan is. Ze staan geloof ik op 1 in de nieuwe moordlijst enzo...
#6
ja maar het is wel typische britpop van nu :P
want eerst was het franz ferdinand de nieuwe sensatie op engeland
en toen was het de kaiser chiefs en toen blocparty en nu artic monkeys..
het is gewoon een hype.. niet dat ik het niet leuk vind ofsow.. maar het is gewoon nogal opgeblazen alsof het het neusje van de zalm is en dat vind ik toch echt te overdreven :P
#7
Begrijp de ophef ook niet. Het is meer van hetzelfde en voor mij persoonlijk te lawaaierig.
#8
Ik kom die naam overal tegen maar ik ken het niet!!
Hmm. Saai vind ik die bandjes meestal niet. Lekker snel enzo. Alleen hoef ik daarvoor niet naar the arctic monkeys te luisteren. Kan ook the vines, the hives, babyshambles, The Libertines, Bloc Party Editors, Kaiser Chiefs, The White Stripes, The Buzzcocks, fiuernflkweryfkehfgkwejgkwj opzetten
#13
Punkconcerten zijn sowieso geweldig. En er is ook heel veel goede punkrock hoor.
#14
hm punkrock heb ik zon 3 / 4 jaar geleden in de prullenbak gedaan , waar het voorlopig blijft :P
ben wel naar ontzettend veel punkconcertjes geweest toen ik 15 16 was
dat was altijd wel erg lachen
#15
moshpits
crowdsurfen
#16
Oh. Als je trouwens goede garage punkrock wilt horen moet je zorgen dat je iets van "the drugs" (jaja, ze heten echt zo) downloaden ofzo. Ze komen uit Groningen. Beetje jammer, ik ken maar een nummer van ze. Volgens mij hebben ze geen site.
#17
lagwagon ,vandals , bad religion ,lit etc etc heeel veel punk gezien
maar t blijft herrie
#18
Ik geloof dat ik mijn oude avatar maar weer 'es ga uploaden :P
Goede punk zal ik altijd van blijven houden. Hou ook wel van dat hele sfeertje. Ben je wel eens in Vera geweest...is er ook echt ideaal voor!
#19
Dan heb je vast wel eens het eerste en beste punk album ooit gehoord?
#20
Nee. Sex Pistols. Dat was pas punk!
(ik weet het...het is slecht, maar ik ken weinig van the who, heb tommy op CD gekocht en gezien maar daar blijft het bij.)
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.