Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspsilocybe azurescens

psilocybe azurescens

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
w
witwitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is er iemand op forum die met succes psilocybe azurescens of andere houtzwammen in de tuin heeft staan.Zelf jaren geprobeerd,zonder resultaat.Twee jaar geleden opgegeven,en dit jaar twee azurescens opgekomen ,op een plek waar ik nooit broed had uitgezet.Wordt vaak voorgesteld als een makkelijk iets....niet echt vind ik
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er is sowieso een Nederlander actief op Shroomery.org die de Pcylobine Cyanescens heeft staan, tenminste, dat kon ik opmaken uit een post. Sowieso is dat echt de plek voor hulp met de paddokweek.
edit:
Hier de post van die Nederlander, tevens een admin op Shroomery;
http://www.shroomery.org/forums/showfla ... r/13307342

Al zijn er ook genoeg DF members met ervaring uiteraard, ik helaas alleen binnen gekweekt..

Ik weet niet of je de broed op een plek met schaduw had uitgezet, onder een boom o.i.d?
Dit i.v.m. direct zonlicht en uitdrogen.
w
witwitLid
01-01-2024, 00:00
#3
zowel azurescens als cyanencis uitgeprobeerd.Voor mezelf niks opbrengst.Wat die vochtigheid betreft,zeker niet te vochtig, en ja op een schaduwrijke plek
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Theupsetter zei:
KoxBox zei:
witwit zei:
zowel azurescens als cyanencis uitgeprobeerd.Voor mezelf niks opbrengst.Wat die vochtigheid betreft,zeker niet te vochtig, en ja op een schaduwrijke plek
Klik om te vergroten...
Het moet juist zeer vochtig zijn...
Klik om te vergroten...
Mischien bedoelde hij dat het vochtig was.
Klik om te vergroten...
Maar misschien ook niet.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
witwit zei:
zowel azurescens als cyanencis uitgeprobeerd.Voor mezelf niks opbrengst.Wat die vochtigheid betreft,zeker niet te vochtig, en ja op een schaduwrijke plek
Klik om te vergroten...
Het moet juist zeer vochtig zijn...
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
witwit zei:
zowel azurescens als cyanencis uitgeprobeerd.Voor mezelf niks opbrengst.Wat die vochtigheid betreft,zeker niet te vochtig, en ja op een schaduwrijke plek
Klik om te vergroten...
Het moet juist zeer vochtig zijn...
Klik om te vergroten...
Mischien bedoelde hij dat het vochtig was.
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Maar misschien ook niet.
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Theupsetter zei:
KoxBox zei:
Maar misschien ook niet.
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
Klik om te vergroten...
:smoke:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Theupsetter zei:
KoxBox zei:
Maar misschien ook niet.
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
Klik om te vergroten...
:smoke:
Klik om te vergroten...

:rock:

Ik kan niet achterblijven eh!
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
Theupsetter zei:
KoxBox zei:
Maar misschien ook niet.
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
Klik om te vergroten...
:smoke:
Klik om te vergroten...

" :rock:

Ik kan niet achterblijven eh!"

Hahahah. Stoned zijn zo'n conversatietjes zo leuk om volgen..

:smoke:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
En je quoting skills gaan er hard van achteruit :wink:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#12
PepTalk zei:
En je quoting skills gaan er hard van achteruit :wink:
Klik om te vergroten...

Ik mocht maar 3 quotes in een reply hebben zei het forum me. :(
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goh, helemaal vergeten...
Je geheugen voor regels gaat er ook van achteruit.. :stoned: :rolleyes:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#14
PepTalk zei:
Goh, helemaal vergeten...
Je geheugen voor regels gaat er ook van achteruit.. :stoned: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hehe...

Het is nu weekend, en sinds ik niet meer doordeweeks blow is het weekend wel leuk :smoke:

Ruik je hasjolie op een shaggie? Of valt dat op café te roken?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je kan toch even buiten gaan staan?
Maar denk dat je het niet ruikt or... Zou het voor de zekerheid op een sigaret doen, shaggie lijkt meer op jointje.
Z
ZZroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Om dit onderwerp maar eens te heropenen,
Gegroet allen, ik heb broed van de azurescens en cyanescens buiten geënt op beukensnippers.
De azurescens is goed aangeslagen, zoals je ziet op de foto, is het dan ook zeker dat ik ze in de herfst kan verwachten?
Is er iemand met een positief verhaal over de kweek van deze mooie paddo's?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."