Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hm ik vind bommen op een of andere manier lekkerder qua werking, maar dat zit waarschijnlijk in mn hoofd =). Denk dat de rustigere comeup me gewoon beter valt, en het ontbreken van de drip in m'n keel haha."
"seth zei: Drientje zei: Nasaal is een rustige opkom maar wel snel,bommen is traag.maar met een lange stevige piek,pluggen is het beste van beiden, snelle lange en heel heftige opkom met een lang plateau van zeker 5 uur hard pieken. Klik om te vergroten... nu breng je me toch weer aan het twijfelen rond dat pluggen Klik om te vergroten... idd, is er zo'n groot verschil tussen bommen en pluggen..?"
"Tripper zei: World of warcraft spelen. Dat was een trieste tijd, zucht. Klik om te vergroten... Hah moet toegeven dat ik ook zo'n periode heb gehad. Toen maar weinig raids zonder dex op gedaan. + Battlefield Heroes.. Verder ben ik erg van het knutselen op de pep. Hele constructies voor in het hok van mijn muizen, tot aan doelloze creaties van oude blikjes en tape. Maarjah eigenlijk ben ik voor alles in onder invloed, schoonmaken, gamen, lullen en knutselen in de top 10 though.."
"brutus420 zei: hoeft niet hoor,maar dan kun je niet elke dag 2 flessen moskovskaya erbij doen hoor.14 dagen is zekers mogelijk,moet je niet zien hoe je er dan bij loopt knallen! Klik om te vergroten... Zucht. Het record staat op 11, en dat is al levensbedreigend. Volgens mij kun je dan ook niet 'zien' hoe je erbij loopt want als je al niet dood bent zou je hoogstwaarschijnlijk te druk zijn met complottheorieën bedenken en hallucineren.."
"Wat voor hoeveelheid had je genomen dan? 50-70mg bommen is voor mij ( geen tolerantie, zelfde kwaliteit ) al genoeg om me een paar uur zeer lekker te laten voelen, in de periode dat ik wat meer tolerantie had nam ik wat meer though. Lijkt me apart dat het zo weinig bij je zou doen als de hoeveelheden en zuiverheid juist zijn.. Misschien overschat je de effecten heel zwaar, aangezien je spreekt over 'alle lichamelijke ongemakken wegnemen', etc? Al word ik er wel losser van ( sociaal ), en zeker energieker. Als ik uitgerust ben en me goed voel dan is de Dex juist nog lekkerder, maar ik gebruik het ook ( voornamelijk ) recreationeel, niet om ongemakken of sociale problemen te verhelpen. Heb je misschien Dex dat bedoeld was als medicatie, tabletten met trage afgifte misschien?"
"Re: Waar heeft je lichaam het meeste nood aan na speedgebrui Dr Gonzo zei: Anon zei: Totaal geen problemen mee om te eten tijdens de pep. Klik om te vergroten... ik ook niet echt,als het maar licht is..fruit,yoghurt,groentesoep,bier je kent het wel.... Klik om te vergroten... Hah, bier ook in dat lijstje. Verder duurt het voor mij wel een tijdje voordat ik ergens echt zin in krijg, maar als ik weet dat ik het nodig heb dan kan ik me er ook wel toe zetten om wat te eten. Meestal soep, zuivel, maar zwaardere dingen zoals een bord chili gaan ook wel prima, als het maar niet droog is!"
"Wietpep zei: Jimbo jij maakt precies hetzelfde mee als mij dit moment. Veelste veel weer van die troep gesnoven. Klik om te vergroten... Bewust? En aan de topicstarter, Wat Wacky zegt, iedereen kan ziek worden, dat de reden niet helemaal maatschappelijk geaccepteerd is dat hoeven zij niet te weten daar. Volgende post wel wat meer alinea's / leestekens? Dat komt ons leesplezier ten goede!"
"Er is een trip-report-sectie op dit forum, maakt niet uit wat voor soort drugs, reports mogen daar allemaal neergeploft worden, maar ik neem aan dat een mod dit spoedig wel zal verplaatsen =). Klinkt verder als een tof avondje. Geen ervaring met lachgas maar in elk report waar het in voor komt lijkt het zeer intens te zijn, zeker iets wat ik nog een keer wil proberen. Verder grappig dat jullie de stad in zijn gegaan, ben meestal niet zo van de confrontaties met mensen, al kom ik altijd wel aparte mensen tegen tijdens het trippen, en jullie ook zo te horen haha."
"Nasica zei: Vette shit ! , mooi report. Ik ga deze zomer ook trippen in de duinen op Terschelling. 2c-b Klik om te vergroten... Goede zaak! Toevallig een tent gehuurd? =P"
"Hmm, veel lullen, veel ( jointjes ) roken, gamen, muziek luisteren ( ! ), creativiteit uiten waar mogenlijk ( liefst tekenen, websites bezig ), forumwhoren, programmeren.. Enzv. . Veel hiervan is liggend met een laptopje op schoot, en dan is opstaan om naar de WC te gaan en drinken halen heerlijk om de benen ook wat aandacht te geven haha."