Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik dacht trouwens dat van alle amerikaanse soldaten die in Vietnam zaten, er een kwart verslaafd aan de heroine zat (dat hen door het leger werdt verschaft ) Maar 90% stopte er overigens wel mee toen men terugkwam in de USA."
"Ach ja, ik zal wel even door de zure appel heen bijten. Ik denk dat ik het gewoon in mijn soep gooi ipv thee (voor de smaak ) En blijven bidden tot den Heilige Schimmel voor een leuk effect Thnx iedereen voor uw meningen/feitjes ontremd dit onderwerp!"
"Ik denk dat. zoals hierboven al wordt gezegd, dat je geestelijke toestand veel belangrijker is dan de dosis of het middel waarmee je die Egodeath wil bereiken. Btw waarom wil je persee die "egodeath" zo snel mogelijk? Ik bedoel je merkt het wel als je er klaar voor bent lijkt me Offtopic: Weet iemand hier eigenlijk of de "Egodeath" die je tijdens het trippen kan bereiken, vergelijkbaar is met de "verlichting" die sommige monniken proberen te bereiken? Ik heb wel ergens verhalen gehoord van verlichte mensen die geen enkel verschil merkten tussen trippen/niet trippen op paddo's."
"Ik had tijdens de trip enorme last van mijn maag + diarree...dus het was niet echt over. Maar wellicht verschilt het per persoon"
"Wat mij mooi lijkt is een enorme shop (3 verdiepingen + grote tuin). Met veel fatboy's/kussens etc, en waar je bij elke loungeplek een draadloze koptelefoon ligt waarbij je zelf kan kiezen welke muziek je wil. En op het plafon allemaal relaxte kleuren a la Winamp milkdrop. En allerlei soorten wiet (alleen waar je rustig van wordt) in van die ijsbakken, zodat je zelf kan combineren etc. Verder nog een fruitbar, voor de betere fruitmixes. En in de winter juist meer chocolademelk en soep enzo. En dan verder in dat gebouw nog een flinke tripruimte die men dan kan huren ofzo. Met watervalletjes en non-stop sphongle muziek etc + een groot aquarium + een grote beamer gericht op de muur met natuur-documontaire's. (over die Pinguins bv ) En in de zomer natuurlijk de tuin (do i need to say more?) Ik hou ervan om hierover te fantaseren als ik s'ochtends met mijn duffe kop de krant moet doen, vandaar dat het zo uitgebreidt is Grtz Bill"
"Meestal toch gewoon aan de zijkant van een kratje. Of met een opener of zijkant van de tafel etc. De leukste zijn tot nu toe toch wel: Fiets,koelkast,pingpongbatje,ring, met een papiertje die je eerst heel vaak opvouwt :P, en een tentharing. Maar kan iemand hier vertellen hoe je het met je mond doet? (lijkt me nogal pijnlijk )"
"Ik had het ook 1x, ongeveer 3 weken na de trip geblowt en meteen een keiharde flashback. Hyperventileren/kleurtjes/gek gevoel over mijn lijf/vrij misselijk. Al met al heftiger dan mijn mislukte paddo-trip van toen Maar ik zou als ik jou was eerst beginnen met wiet en/of xtc-2c-b want dat is wat "comfortabeler/prettiger" als iemand begrijpt wat ik bedoel. En zoals Bal0n al zei, alleen doen als je goed voelt!"
"The cure-Tainted love <vooral dat begin > btw met dit programmatje kan je ook bands opzoeken die lijken op wat je invoert...en meteen luisteren http://www.last.fm/downloads.php"
"Prachtig verwoord Mathijs, echt knap van je dat dat gevoel/ervaring zo goed kan beschrijven. Leuke eye-openere voor mij. En barry, gewoon 1 portie mexicaanse in de Cup-a-soup gooien en met zijn allen gaan trippen. Het is het fijnst als iedereen het zelfde op heeft (kan iedereen zich beter verplaatsen in elkaar etc). Succes iig."
"Aaahh, dat is het antwoord waar ik op hoopte! (nu maar hopen dat het verantwoord is :P )"